لپ تاپ استوک لنوو G5045

  • لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo g5045
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت HD
  • پشتیبانی از حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • مجهز به پردازنده ی اینتل AMD
  • دارای درایو نوری DVD-Writer
  • باتری 4 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک Lenovo Essential G5045

معرفی لپ تاپ لنوو g5045

لپ تاپ لنوو مدل g5045 از دیگر مدل های کمپانی لنوو می باشد. لنوو در ساخت لپ تاپ خود تغیراتی را نسبت به مدل های قبلی خود اعمال کرده است. خرید لپ تاپ دست دوم  Lenovo g5045 با توجه به کیفیت ساخت بالا و امکاناتی که دارد از ارزش بالایی برخوردار می باشد زیرا قیمت مناسبی نیز دارد. بدنه لپ تاپ لنوو g5045 کلا از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که همین امر موجب شده تا سیستم قدرتمند و مقاومی در اختیار داشته باشید. در هنگام کار کردن با لپ تاپ رد انگشت شما بر روی بدنه باقی می ماند که اصلا جای نگرانی نیست چون به راحتی تمیز می شود. به لطف بدنه مستحکم و وزن 2.5 کیلوگرمی ای که این لپ تاپ استوک  دارد کاربران به راحتی قارد به حمل و نقل آن خواهند بود. در قسمت سخت افزاری لپ تاپ شاهد گرافیک قدرتمند می باشیم. این گرافیک پر قدرت لنوو از معماری CGN که معماری نسل جدید گرافیک های شرکت AMD است، می باشد. در مواقع پردازش عملیات سنگین این فناوری به لپ تاپ کمک می کند تا به راحتی از پس پردازش برنامه بربیاید. این پردازنده از نوع  A6-6310 QUADCORE می باشد.  که داده ها را با سرعت 2 گیگاهرتز به خوبی پردازش می کند. پردازنده AMD نیز ساخت کمپانی قدرتمند و معروف اینتل است که از لحاظ قدرت پردازشی، چیت رده بالایی به حساب می آید. پردازنده به کار رفته برای انجام کارهای روزانه بسیار ایده آل است. بخش سخت افزاری لپ تاپ g5045 از یک رم 4 گیگابایتی از نوع DDR3 و هاردیسک 512 گیگابایتی HDD برای ذخیره اطلاعات استفاده می کند. دیگر بخش سخت افزاری لپ تاپ شامل کارت گرافیک AMD Radeon R5 M230 می باشد که در تمامی برنامه ها و بازی ها شما را یاری خواهد کرد. صفحه نمایش لپ تاپ لنوو سری g5045 از پنل TN براق 15.6 اینچی با کیفیت تصویر HD و رزولوشن 768×1366 پیکسل ساخته شده است. صفحه نمایش لپ تاپ استوک لنوو نمایشگری نرمال با شفافیت و کنتراست 218.2 کانلا/مترمربع است. تنها عیبی که صفحه نمایشگر این سیستم دارد بهره نگرفتن از زاویه دید خوب است. زاویه دید این دستگاه کم است به گونه ایی که قادر نخواهید بود تا از هر زاویه ایی که تمایل داشتید به مانیتور نگاه کنید چون تصاویر شفافیت و وضوح خود را در زاویه های تند از دست می دهند. بلند گوهای این سیستم از فناوری DOLBY بهره می گیرند که به راحتی می توانند صداها را به صورت رسا و شفاف به گوش کاربران برساند.





صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Essential G5045

طراحی صفحه کلید  لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو به گونه ایی می باشد که در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم است و از نفوذ آنها به برد و خراب شدن آن جلوگیری می کند. صفحه کلید لپ تاپ لنوو سری g5045 از کلید هایی بزرگ ساخته شده است. صفحه کلید های بزرگ با کلید های بزرگ و با فاصله مناسب برای کاربران تایپست بسیار مورد پسند است که خوشبختانه این لپ تاپ استوک لنوو همچین قابلیتی را دارا می باشد. کلید ها به اندازه ای نرم و روان هستند که در هنگام تایپ هیچ مشکلی برای شما بوجود نمی اید و می توانید ساعت ها بدون داشتن احساس خستگی و گرفتگی عضلات با لپ تاپ خود کار کنید و به کار تایپ بپردازید. سطح کلید ها کمی مقعر می باشند و انگشتان دست به راحتی روی آنها می نشینند. این لپ تاپ همانند سایر لپ تاپ های 15 اینچی دارای بخش عددی مجزا برای انجام کارهای محاسباتی است. در پایین صفحه کلید، تاچ پد لپ تاپ به چشم می خورد. تاچ پد لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو اندازه متناسبی دارد که متناسب برای عملکردهای چند لمسی می باشد. عملکرد تاچ پد لپ تاپ فوق العاده است. کلید های انتخابی در پایین تاچ پد برای تکمیل کردن کارایی ماوس تعبیه شده است.

کیبورد لپ تاپ لنوو g5045

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Lenovo Essential G5045

کمپانی لنوو در ساخت لپ تاپ لنوو سری g5045 خود از صفحه نمایش 15.6 اینچ استفاده کرده است. این نمایشگر 15.6 اینچی، برای کارهایی همچون word, exel و ... فضای کافی ای  را برای کاربران خود فراهم آورده است تا بتوانند تمامی جزئیات را ببینند و کارهای خود را توسط مانیتوری بزرگ انجام دهند که اینگونه آسیب کمتری هم به چشم هایشان وارد می آید. بهره گیری از روکش مات و ضد بازتاب نور و اشعه های زائد در طراحی این لپ تاپ لنوو، کار کردن در محیط های پر نور و روشن و حتی زیر نور خورشید را برای کاربران امکان پذیر کرده است، پس مانیتور ضد تابش و وزن کم و استحکام بدنه موجب می شود تا این سیستم به لپ تاپی کاری و یه به عبارتی همسفر نامیده و تبدیل شود. زاویه دید کم در این لپ تاپ استوک لنوو تنها عیب آن می باشد به صورتی که نمی توان در هنگام تماشای نمایشگر در جهات چهارگانه انتظار تصاویری شفاف و پویا را داشته باشید. نسبت تصویر د راین لپ تاپ استوک لنوو 16:9 می باشد و که با رزولوشن  763×1366 پیکسل و کیفیت تصویر HD تصاویر زیبایی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. پنل مات لپ تاپ از نوع LED  می باشد. مانیتورهای ادغام شده با فناوری LED نسبت به مانیتور های طراحی شده با پنل های LCD روشنایی بیشتری دارند و از کنتراست بالایی برخوردارند. بلندگوها و اسپیکر های موجود در لپ تاپ Lenovo g5045  از بلندگوهای داخلی می باشد که با فناوری دالبی ادغام شده اند و در نهایت صدایی شفاف و رسا را تولید می کنند، صدای شفافی که به راحتی رضایتمندی کاربران  در هنگام تماشای فیلم و یا موسیقی را به دنبال دارد. تعبیه و قرارگیری وبکم در بالای صفحه نمایشگر لپ  تاپ لنوو مدل g5045  امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود فراهم آورده است. فیلم های ضبط شده توسط این وبکم از کیفیت خوبی برخوردارند. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید.

اتصالات و پردازنده لپ تاپ Lenovo Essential G5045

لپ تاپ Lenovo Essential G5045 از پورت های  متنوعی برای اتصال لوازم جانبی استفاده شده است. این مجموعه  شامل، 2 پورت  USB 2.0، USB 3.0، پورت LAN، VGA ، HDMI می باشد. لپ تاپ Lenovo Essential G5045 از لحاظ عملکردی همانند سایر مدل های دیگر از عملکرد سخت افزاری قدرتمندی برخوردار است که به راحتی و در کسری از ثانیه قادر به انجام و اجرای سنگین ترین برنامه، طراحی های گرافیکی و محاسبات سنگین را دارد. لپ تاپ لنوو مدل g5045 دارای پردازنده AMD سری A6-6310 ساخت شرکت اینل می باشد. سرعت فرکانسی و پردازش داده ها برابر 2 گیگاهرتز است که می توان آن را تا 2.4 گیگاهرتز ارتقاء داد. کارت گرافیک AMD Radeon R5 M230 بسیار قدرتمند می باشد و از پس اجرای برنامه های روزمره کاربران خود به راحتی بر می آید. این لپ تاپ از رمی به اندازه 4 گیگابایت و از نوع DDR3 برای ذخیره اطلاعات و داده ها  و همچنین 512 گیگابایت هارد از نوع HDD برای نصب و اجرای برنامه ها استفاده کرده است. از دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به قابلیت پشتیبانی از کارت وایرلس Wi-Fi  برای اتصال بدون سیم به اینترنت و استفاده از پورت LAN همچنین بلوتوث برای تبادل اطلاعات با دیگر لوازم الکترونیکی اشاره کرد. باتری استفاده شده از نوع 6 سلولی لیتیوم یون است که عمر آن حدود 3 ساعت است.

جمع بندی

کیفیت ساخت بدنه ی لپ تاپ استوک لنوو بسیار مستحکم است که از سیستم در برابر ضربات طی جابه جایی و کارهای روزانه محافظت می کند. عمر باتری لپ تاپ بسیار بالاست و برای کاربرانی که دانشجو هستند و یا به اقتضای شغلشان مدام در حال تردد هستند و می خواهند ساعت های طولانی از لپ تاپ خود استفاده کنند بسیار مناسب است. این لپ تاپ استوک Lenono g5045 با توجه به نقاط مثبتی که دارد قیمت مناسبی دارد. این لپ تاپ استوک بوده و هیچ گونه تعمیری بر روی آن انجام نشده است.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.5 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز
حافظه cashe
2 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon R5 M230
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
کارت خوان
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
باتری 4 سلولی، لیتیوم یونی با ظرفیت 32 وات‌ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، آداپتور و کابل برق، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

قیمت و کارایی لپ تاپ باهم همخوانی دارند خریدنش ارزش داره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز
حافظه cashe
2 مگابایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon R5 M230
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.5 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
کارت خوان
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
1 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری 4 سلولی، لیتیوم یونی با ظرفیت 32 وات‌ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، آداپتور و کابل برق، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک لنوو G5045

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم