لپ تاپ استوک لنوو E431

  • لپ تاپ استوک لنوو Lenovo ThinkPad e431
  • دارای هاردیسک 500 گیگابایتی از نوع HDD
  • مجهز به پردازنده ی اینتل Core i3 4200U
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایتاز نوع DDR3
  • دارای نمایشگر 14.1 اینچی با کیفیت HD
  • مجهز به باتری 6 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad E431

معرفی لپ تاپ لنوو e431

کمپانی لنوو از دیگر سازنده های قدرتمند و معتبر لپ تاپ بوده و هست. این کمپانی همواره برند  Thinkpad خود را مختص به لپ تاپ های صنعتی کرده یعنی کاربران با شنیدن نام تینک پد می دانند که این لپ تاپ کاربری صنعتی دارد و برای فضاهای آزمایشگاهی و صنعتی به دلیل مقاومت بالایی که دارند بسیار کاربرد دارد. این دستگاه ها به دلیل کارایی زیاد و مقاومتی بالایی که دارند معمولا قیمت بالایی دارند ولی خرید لپ تاپ استوک از لحاظ کارایی بالایی که دارد با ارزش است. لپ تاپ لنوو  مدل e431 از خانواده نوت بوک های Thinkpad است که اکثر امکانات خانواده تینک پد را دارا می باشد اما نسبت به آن ها قیمت پایین تر و مناسب تری دارد. کمپانی لنوو نوت بوک e431 خود را در ابعاد 13.54×9.40×1 اینچی با وزنی معادل 2.14 کیلوگرم تولید و روانه بازار کرده است و با وزن متوسطی که دارد امکان حمل و نقل آن برای کاربران راحت است. از مهمترین ویژگی هایی که لپ تاپ لنوو تینک پد e431 دارد می توان به کیفیت ساخت عالی، مجهز بودن به پورت های USB 3.0 و USB 2.0، صفحه نمایش 14.1 اینچی مات با پنل TFT-LED، کیبورد مخصوص با نام AccuType، تاچ پد و ترک پد ایده آل و روان، سخت افزار قدرتمند، سیستم خنک کننده کارآمد و شارژدهی خوب باتری اشاره کرد. بدنه خارجی لپ تاپ Lenovo thinkpad e431  کیفیت و استحکام بالایی دارد و توانایی تحمل ضربات و آسیب های روزانه را به خوبی داد. لولاهای اتصال دهنده صفحه نمایش به بدنه نوت بوک بسیار مقاوم هستند. لپ تاپ 14.1 اینچی لنوو به دلیل طراحی صنعتی ایی که دارد چندان زیبا نیست اما ظرافت های به خصوصی نیز دارد. بدنه لپ تاپ از پلاستیک مرغوب با بافت بسیار ریزی است که مقاومت خوبی برای جذب اثر انگشت و گردو غبار دارد. کلید های صفحه کلید دارای رنگ مشکی هستند و بدنه اطراف آن خاکستری رنگ است. جدا از این ها بالای نمایشگر 14.1 اینچی لپ تاپ Lenovo e431 یک وبکم برای برقراری تماس های صوتی وجود دارد که کاربران به سهولت می توانند از طریق آن با دوستان خود تماس تصویری برقرار کردند یا برای کنفرانس ها و برگزاری دوره های آنلاین خود از آن بهره ببرند. کمپانی لنوو در طراحی این نوت بوک استوک از تمامی پورت های مورد نیاز برای هر کاربر استفاده کرده است و آن را به پک کاملی از درگاه های ارتباطی مجهز کرده است. دیگر امکانات این لپ تاپ استوک مجهز بودن به بلوتوث، وای فای ، پورت LAN و کارت خوان است.




 

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ Lenovo ThinkPad E431

لپ تاپ لنوو تینک پد e431 دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی با روکشی مات و ضد تابش است که به خوبی قادر است از انعکاس نور جلوگیری کند. به لطف این روکش ضد انعکاس کاربران می توانند در فضاهای روشن و محیط های خارجی بدون هیچ گونه آسیبی به چشم از لپ تاپ خود استفاده کنند. تصاویر تولید شده توسط صفحه نمایش لپ تاپ لنوو e431 دارای کیفیت بالایی می باشند و از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار هستند. روشنایی و کنتراست موجود در این لپ تاپ لنوو نسبت به سایر مدل های دیگر بهتر است. شاید تنها عیب این صفحه نمایش را عدم دید مناسب در زوایای مختلف دانست به طوری که در زوایای غیر مستقیم احتمال افت کیفیت را خواهیم داشت. لپ تاپ استوک Lenovo thinkpad e431 دارای بلندگوهای استریو داخلی می باشد که از کیفیت صدای صوتی خوبی بهره برده است. با کمک این بلندگو ها شما قادر به شنیدن صداهایی با کیفیت بالا و رسا می باشید. این بلندگوها مجهز به تکنولوژی Dolby Advanced Audio است که تا حدودی کیفیت صدا را بالا می برد. برای بهره گیری از صدایی بلند تر برای دوستداران فیلم و موسیقی می توان از بلندگوهای خارجی استفاده کرد.

نمایشگر لپ تاپ لنوو e431

صفحه کلید لپ تاپ Lenovo ThinkPad E431

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T4e43110 از صفحه کلید جزیره ای Accu-Type بهره گرفته است که برای تایپ کردن راحت تر برای کاربران خود منظور شده است. کیبورد Accu-Type به راحتی، زیبایی و کارایی شهرت دارد. صفحه کلید لپ تاپ Lenovo e431 دارای کلیدهای مشکی رنگ و بزرگی است که با فاصله مناسبی از هم قرار گرفته اند که واقعا بازخورد خوبی دارند.  تایپ کردن با همچین صفحه کلیدی بسیار رضایت بخش و مطلوب است.  طراحی ارگونومیک و زاویه مناسب این کیبورد از خستگی کاربران در هگام تایپ کردن جلوگیری می کند. کوچک بودن لپ تاپ e341 و صفحه نمایش 14 اینچی، موجب شده تا صفحه کلید آن  فاقد بخش عددی مجزا یا همان قسمت ماشین حساب باشد. فاصله زیادی که در بین کلید های این کیبورد وجود دارد تایپ کردن را سرعت بخشیده و امکان تایپ اشتباه به دلیل فاصله زیاد کلید ها بسیار کم می باشد و می توانید بدون کوچک ترین مشکلی کار تایپ خود را با سرعت انجام دهید. در پایین کیبورد لپ تاپ استوک لنوو تاچ پد قرار دارد که بدون هیچ گونه دکمه ایی برای انتخاب است. تاچ پد این دستگاه بسیار بزگ بوده و از نوع مالتی تاچ می باشد که صفحه صاف و روان و کاملا صیقلی دارد که به سرعت به عملکرد ها پاسخ می دهد. یک ماوس به شکل دایره و به رنگ نارنجی در وسط صفحه کلید لپ تاپ Lenovo ThinkPad e431 دیده می شود که دقیقا بین حروف G,H,B قرار گرفته و به آن جوی استیک میگن و کارایی ماوس و تاچ پد لمسی را دارد. این Trackpoint  می تواند جایگزین بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید باشد.

کیبورد لپ تاپ لنوو e431

کارایی و سخت افزار لپ تاپ Lenovo ThinkPad E431

سخت افزار لپ تاپ استوک 14.1 اینچی لنوو که جزو رده های میانی سری Thinkpad است دارای پردازنده ی قدرتمند و مرکزی اینتل core i3 از سری 4200U است که از سری پردازنده های عالی و بسیار قوی این کمپانی به شمار می آید. لپ تاپ لنوو مدل thinkpad e431 از حافظه کش 3 مگابایتی و همچنین فرکانس پردازش 2 الی 2.4 گیگاهرتزی بهره می گیرد. حافظه کش، بخشی از حافظه سریع است که وظیفه مشخص کردن دستورات بعدی را که قرار است توسط پردازنده پردازش شوند را دارد و داده هایی را ذخیره می کند که کامپیوتر بتواند به سرعت به آنها دسترسی داشته باشد. لپ تاپ تینک پد لنوو از چهار گیگابایت رم از نوع DDR3، هاردیسک 500 گیگاباینتی از جنس HDD و کارت گرافیک intel hd با یک گیگابایت حافظه ی اختصاصی بهره می گیرد. حافظه رم محلی برای ذخیره سازی اطلاعات در سیستم است که به کمک آن می توان به اطلاعات و داده ها  را در هر زمانی بدون در نظر گرفتن موقعیت فیزیکی و ترتیب آن ها، دسترسی داشت. داده های ذخیره شده در این فضا را می توان به راحتی پاک کرد یا با داده های جدید جایگزین کرد، اما با قطع ناگهانی جریان برق داده های موجود در RAM از بین می روند که استفاده از این نوع حافظه فقط به صورت موقت است. باتری استفاده شده در ساخت این نوت بوک لنوو از قدرت شارژدهی بالایی برخوردار است. باتری شش سلولی از جنس لیتیوم یونی با ظرفیت 32 وات ساعت است که در حالت اتصال به اینترنت تا شش ساعت توانایی شارژدهی دارد. سیستم خنک کننده یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد این لپ تاپ لنوو است که تاثیر فوق العاده ای بر عملکرد لپ تاپ دارد.

پورت ها و اتصالات لپ تاپ Lenovo ThinkPad E431

از دیگر ویژگی های قابل بحث این لپ تاپ استوک لنوو می توان به مجموعه کامل پورت ها و درگاه های ارتباطی آن برای اتصال لوازم جانبی اشاره کرد. کارت خوان در قسمت جلویی دستگاه نصب شده است. لپ تاپ استوک لنوو دارای  یک پورت USB2.0 ، درایو نوری، پورت شبکه Ethernet با سرعت 10/100/100 kbps و ورودی متفاوت مخصوص محصولات لنوو در سمت راست خود می باشد. در سمت چپ این لپ تاپ 14.1 اینچی لنوو دو عدد پورت USB 3.0، پورت VGA و پورت HDMI به چشم می خورند. ارتباطات بی سیم در این لپ تاپ لنوو مدل E431 شامل: بلوتوث نسل چهارم و وای فای با حداکثر سرعت 300 مگابایت بر ثانیه با استاندارد a/b/g/n می باشد.

جمع بندی

لپ تاپ Lenovo ThinkPad E431 لپ تاپی رده صنعتی می باشد که در طراحی و ساخت آن بیشتر به کارایی و سخت افزار آن توجه شده تا زیبایی ظاهری لپ تاپ که در این رده قیمتی ارزش خرید بالایی دارد. بدنه لپ تاپ دارای مقاومت و استحکام بالایی در مقابل ضربه دارد. این لپ تاپ به صورت استوک اروپایی با گرید A در فروشگاه اینترنتی هنارک با مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.14 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2 تا 2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
intel hd
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، آداپتور و کابل برق، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

اینترنت

اتصال به اینترنت لپ تاپ لنوو چه جوریست؟ فقط وای فای داره یا نه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
پورت LAN، وای فای، اینترنت سیم کارت تری جی

رضایت

لپ تاپ خوبیه من که چند وقته دارم ازش استفاده می کنم خیلی ازش راضیم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2 تا 2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
intel hd

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.14 کیلوگرم
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، آداپتور و کابل برق، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک لنوو E431

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم