لپ تاپ استوک لنوو E540

  • لپ تاپ استوک لنوو Lenovo ThinkPad E540
  • مجهز به پردازنده ی اینتل Core i3 4000M
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت HD
  • پردازنده گرافیکی HD Graphics 4600
  • پشتیبانی از حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • دارای درایو نوری DVD-Writer

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad E540

لپ تاپ لنوو ThinkPad E540 از لپ تاپ های سری تینک پد ThinkPad لنوو است، که در دسته ی نوت بوک های صنعتی و اداری این برند قرار می گیرد. لپ تاپ لنوو E540 لپ تاپی خوش قیمت است که تمامی امکانات لپ تاپ های حرفه ای و بالارده ی این سری را دارد. قیمت مناسب این لپ تاپ از عوامل اصلی فروش و خرید لپ تاپ استوک محسوب می شود. پردازنده ی core i3 امکان اجرای برنامه های عمومی روزانه را به خوبی میسر کرده است و می توان برخی کارهای نیمه حرفه ای را با این لپ تاپ انجام داد. نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی با کیفیت اچ دی hd از ویژگی های خاص این لپ تاپ است، صفحه نمایش مات و ضد بازتاب لپ تاپ استوک لنوو امکان استفاده در فضای باز را فراهم کرده است. پردازنده ی core i3 مدل 4000M با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز قدرتمند بودن و کاربری نیمه حرفه ای لپ تاپ را می رساند. حافظه ی کش 3 مگابایت و حافظه ی رم 4 گیگابایت در این لپ تاپ باعث اجرای سریع تر و پردازش دقیق تر اطلاعات می گردد. باتری 6 سلولی لیتیوم یونی در این لپ تاپ وظیفه ی تامین انرژی را بر عهده دارد و زمانی که به پریز یا برق دسترسی نداشته باشید، این باتری می تواند ساعتها شارژ لپ تاپ شما را تامین کند. اتصالات در این لپ تاپ بر عهده ی دو پورت USB 3.0 و پورت USB 2.0 و پورت تصویری HDMI و LAN و ... می باشد. این درگاه های ارتباطی امکان اتصال لپ تاپ به حافظه های جانبی و دستگاه های پخش کننده را فراهم می آورند. پشتیبانی از فناوری بلوتوث نسخه ی 4.0 و Fast Ethernet و Gigabit Ethernet و...اتصال به اینترنت را راحت ساخته و امکان برقراری ارتباط هوشمند و بی سیم را ممکن کرده است.



طراحی لپ تاپ استوک لنوو E540

لپ تاپ استوک لنوو E540 دارای بدنه ای مشکی رنگ می باشد، بدنه و شاسی دستگاه از پلاستیک با کیفیت و با دوام ساخته شده است، در ساخت این لپ تاپ از مواد درجه یک استفاده شده و کیفیت بالایی دارد. با لمس کردن بدنه ی پشتی لپ تاپ و سطح صفحه نمایش متوجه نرمی خاص آن خواهید شد، این پوشش نرم با اینکه حس خوبی هنگام در دست گرفتن لپ تاپ به کاربر منتقل خواهد کرد؛ اما مستعد حسگر اثر انگشت بوده و هر نوع اثر انگشت و لکه بر روی بدنه ی پشتی و صفحه نمایش باقی خواهد ماند. قسمت بالایی و قاب دور صفحه نمایش نیز حالت ابریشمی دارد ولی کمی صاف تر است. در قسمت پایین بدنه ی لپ تاپ لنوو دریچه های متعدد و شیارهای فراوان خنک کننده تعبیه شده است. سطح زیرین لپ تاپ پوشش زبری داشته که از سر خوردن و افتادن لپ تاپ بر روی سطوح صاف جلوگیری می کند. با اینکه امکان پیچش لپ تاپ با نیروی متوسط وجود دارد؛ اما از مقاومت خوبی برخوردار است و کیفیت کلی راضی کننده ای دارد. لوگوی معتبر لنوو lenovo به رنگ نقره ای براق بر روی بدنه ی لپ تاپ درج شده است، همچنین لنوو به یر تینک پد نیز اشاره کرده تا کاربران با دیدن لپ تاپ متوجه تعلقش به برند لنوو شوند. این دو لوگو نور و برق خاصی دارند و در ترکیب با رنگ خاکستری بدنه جلای بیشتری به لپ تاپ بخشیده اند.

لپ تاپ لنوو E540

نمایشگر و کیبورد لپ تاپ لنوو

لپ تاپ استوک لنوو تینک پد E540 دارای نمایشگر 15.6 اینچی بوده، این نمایشگر از پنل TN پشتیبانی کرده و از این جهت زاویه دید نسببتا کمی دارد و نمی توان در زاویه های مختلف به راحتی محتوای نمایش داده شده را تماشا کرد، بلکه باید تنها روبروی نمایشگر لپ تاپ بنشینید تا کیفیت کامل را دریافت کنید. لنوو برای صفحه نمایش 15.6 اینچی از کیفیت تصویر اچ دی HD بهره گرفته است، یعنی تصاویر با دقت 768×1366 پیکسل پخش می شوند، با اینکه شاید چندان جذاب به نظر نرسد؛ اما برای این لپ تاپ کافی می باشد. صفحه نمایش مات این لپ تاپ باعثی شده تا مشکل محدودیت زاویه دید حل شود و انعکاس نور باعث آزار و اذیت کاربران نشود. صفحه نمایش مات امکان استفاده از لپ تاپ را در زیر نور خورشید نیز مقدور ساخته است. نسبت تصویر 16:9 در این نمایشگر امکان مشاهده ی تصاویری با کیفیت و تمام صفحه را فراهم کرده است. حداکثر روشنایی در این صفحه نمایش 233cd/m² می باشد که چندان جالب  نبوده و کسی را به هیجان نمی آورد. همچنین نسبت کنتراست 289: 1 نیز ز دیگر ویژگی های این نمایشگر لنوو است. سیستم صوتی به کار رفته در این لپ تاپ از نوع استریو بوده که در زیر بدنه ی لپ تاپ قرار رگفته اند، این بلندگوها از فناوری Dolby Advanced Audio پشتیبانی می کنند، که باعث تقویت صدای پخش شده از تلویزیون می شوند.

لپ تاپ لنوو E540 دارای کییورد جزیره ای می باشد، کیبوردهای جزره ای به کارآیی حرفه ای و راحت مشهور هستند؛ چرا که اندازه ی کلیدها استاندارد بوده و با فاصله ی مناسبی از هم قرار گرفته اند. این طراحی خاص از خستگی دستهای شما جلوگیری می کند و باعث می شود تا اشتباهات تایپی نیز به حداقل برسد. دکمه ی قرمز ترک پوینت که در وسط کیبورد واقع شده به عنوان مکان نما عمل کرده و به همراه تاچ پد عملکردی راحت و مشابه ماوس را به ارمغان خواهند آورد.تاچ پد نیز از عملیات چند لمسی پشتیبانی کرده و کارآیی راحتی خواهد داشت.با اینکه عده ی زیادی کاربران کار کردن با ماوس را ترجیح می دهند، اما در شرایط بدون ماوس این تاچ پد با کارآیی عالی اش به دادتان خواهد رسید.

کیبورد لپ تاپ لنوو E540

سخت افزار لپ تاپ لنوو

پردازنده و حافظه ی رم و حافظه ی داخلی از ویژگی های مهمی هستند که قدرت سخت افزاری لپ تاپ را تعیین می کنند و کشخص می کنند لپ تاپ مورد نظر چه کارآیی باید داشته باشد. لنوو در لپ تاپ ThinkPad E540 از پردازنده ی اینتل CORE I3 بهره گرفته است، این پردزانده دو هسته ای بوده و دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتز می باشد، این پردزانده در هر ثانیه 2.4 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد. همچنین حافظه ی کش در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک لنوو 3 مگابایت ظرفیت دارد که می تواند در ارتقای سرعت پردازنده تا حدی موثر باشد. چیپست این لپ تاپ Mobile Intel HM87 Express می باشد. پردزانده ی نام برده از تکنولوژی Hyper-Threading و integrated memory controller پشتیبانی می کند. پردزانده ی گرافیکی به کار رفته در این لپ تاپ Intel HD Graphics 4600 می باشد. این پردزانده ی گرافیکی که ساخت شرکت اینتل می باشد اجرا و پردازش برخی برنامه های سنگین و نیمه حرفه ای را نیز ممکن می کند. حافظه ی رم 4 گیگابایتی این لپ تاپ که از نوع DDR3L می باشد در کنار حافظه ی داخلی 500 گیگابایت از نوع HDD امکان ذخیره سازی اطلاعات مختلف را فراهم آورده است. این مجموعه ی سخت افزاری دارای قدرت و کارآیی رضایت بخشی است و می تواند بصورت یک لپ تاپ نیمه حرفه ای عمل کند. این مجموعه توسط باتری لیتیوم یونی 6 سلولی تغذیه می شود که دارای ظرفیت 48 وات ساعت است و می تواند به مدت 6 ساعت شارژ لپ تاپ را نگه دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
وزن لپ تاپ
2.44 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4600
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 6 سلولی 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

hdd

رم hdd با ssd با هم چه فرقی دارند؟ کدومشونم بهترن؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
چند فرق کلی با هم دارند: هاردهای HDD با دوام تر هستند، هاردهای SSD سرعت بیشتری دارند، هاردهای SSD انرژی کمتری به نسبت هارد های HDD مصرف می کنند، هاردهای SSD سبک تر هستند، هاردهای SSD خنک تر هستند، هاردهای SSD کم صدا تر هستند

لپ تاپ لنوو e540

سلام، لپ تاپ لنوو e541 با e540 هر دو یکی هستن؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4600
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
وزن لپ تاپ
2.44 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 6 سلولی 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک لنوو E540

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم