لپ تاپ استوک توشیبا Z30

  • لپ تاپ استوک توشیبا Toshiba Z30
  • نمایشگر 13.3 اینچی ال ای دی fhd
  • پردازنده ی core i7 مدل i7-5600U
  • باتری لیتیوم یونی 4 سلولی 52wh
  • دارای حافظه ی رم 8 گیگابایت
  • دارای 3 درگاه USB 3.0
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ توشیبا Z30

لپ تاپ استوک توشیبا Z30 لپ تاپی 13.3 اینچی از شرکت معتبر TOSHIBA است، که با امکانات و فناوری های روز مجهز شده است. این لپ تاپ توشیبا از نمایشگر 13.3 اینچی با کیفیت فول اچ دی و پردازنده ی قدرتمند CORE I7 و باتری 4 سلولی 56 وات ساعت بهره می برد. مجهز بودن به پردازنده ی قدرتمند Core i7 نسل 5th Gen مدل 5600U قدرت و کیفیت و سرعت بسیار مناسبی برای لپ تاپ توشیبا به ارمغان آورده است.



این لپ تاپ با پردازنده ی قدرتمند دو هسته ای با سرعت فرکانس 2.6 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز سرعت و دقت کافی در اجرای برنامه های مختلف دارد و می توان کارهای سنگین مهندسی را که نیاز به پردازش قوی دارند، انجام دهد.این پردازنده دارای حافظه ی کش 4 مگابایت می باشد و از نوع 64 بیتی است. حافظه ی رم 8 گیگابایتی حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی نیز در این لپ تاپ حضور دارند و نقش زیادی در کمک به پردازش اطلاعات خواهند داشت. پورت های به کار رفته در این دستگاه حرفه ای شامل پورت تصویری HDMI و پورت USB 3.0 و پورت VGA و LAN و خروجی هدفون و میکروفون و Memory Card می شود. که تمامی نیازهای شما را مرتفع خواهد ساخت و می توانید لپ تاپ را به انواع سیستم ها و دستگاه های دیگر وصل کرد.

لپ تاپ استوک توشیبا Z30 از صفحه نمایشی 13.3 اینچی بهره می برد، که دارای منبع روشنایی ال ای دی led می باشد و همچنین دارای کیفیت تصویر فول اچ دی full hd بوده و از ویژگی های ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر بهره می برد. لپ تاپ استوک توشیبا Z30 به عنوان یکی از لپ تاپ های قدرتمند برای مصارف تجاری و صنعتی و ادارای و خانگی مناسب بوده و می تواند از پس رفع نیازهای مختلف کاربران برآید. این مجموعه ی عظیم توسط باتری 4 سلولی لیتیوم پلیمری با ظرفیت و توان 60 وات ساعت تغذیه می شود. پلتفرم هوشمند و سیستم عامل به کار رفته در این لپ تاپ ویندوز Windows بوده که دارای رباط کاربری راحت و امکانات متنوع و کاربردی می باشد. قابلیت های کاربردی بی سیمی که در این لپ تاپ پشتیبانی می شوند، شامل فناوری بلوتوث Bluetooth 4.0 و Fast Ethernet و Gigabit Ethernet و ...می شوند که بصورت بی سیم لپ تاپ را به دستگاه های دیجیتالی دارای قابلیت مورد نظر وصل می شود.

لپ تاپ استوک توشیبا z30


نمایشگر و کیبورد لپ تاپ استوک توشیبا Z30

صفحه نمایش لپ تاپ استوک توشیبا z30

لپ تاپ توشیبا Z30 دارای صفحه نمایشی به اندازه و ابعاد 13.3 اینچ می باشد، این نمایشگر 13.3 اینچی دارای اندازه ی مناسبی برای کارهای صنعتی و تجاری بوده و از آنجایی که ابعاد استاندارد و وزن متعادلی دارد جابجایی و حمل آن کار آسانی خواهد بود. از ویژگی های برجسته ی این نمایشگر می توان به فناوری ساخت نمایشگر و کیفیت تصویر آن اشاره کرد. فناوری ساخت نمایشگر لپ تاپ ال ای دی led بوده و منبع روشنایی پس زمینه ی این صفحه نمایش توسط لامپ های ال ای دی تامین می شود. که علاوه بر درخشندگی بیشتر، کیفیت بالاتر و زاویه دید بیشتری هم دارند.نسبت تصویر در صفحه نمایش لپ تاپ توشیبا 16:9 بوده و تصاویری تمام صفحه را نمایش می دهند. کیفیت تصویر این لپ تاپ فول اچ دی بوده و تصاویر را با دقت 1080×1920 پیکسل نمایش خواهد داد. که به معنای تماشای دقیق جزئیات تصویر می باشد. میانگین روشنایی در این لپ تاپ برابر 284 کاندلا بر متر مربع می باشد، که تصویری روشن و پر از جزئیات را به معرض نمایش خواهد گذاشت. همچنین توزیع روشنایی 90%  و نسبت کنتراست 0.308  توانسته تصاویری فوق العاده با کیفیت و واقعی را به معرض نمیاش بگذارد. این نمایشگر تقریباً 97% طیف رنگی sRGB و 62% طیف رنگی AdobeRGB را پوشش می دهد. 

صفحه کلید در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک توشیبا دارای 87 کلید بوده از نور پس زمینه نیز پشتیبانی می کند. کلیدهای این کیبورد 15 میلی متر عرض و 13 میلی متر ارتفاع دارند، اندازه ی استاندارد کلیدها باعث شده تا به راحتی و بدون اشتباه تایپی بتوانید تایپ کنید. همچنین فاصله ی 3 میلی متری کلیدها از هم نیز منجر به در دسترس بودن کیبوردی استاندارد شده است. روشنایی پس زمینه نیز تایپ کردن در محیط های تاریک و بدون نور را ممکن ساخته است. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا کار کردن و تایپ کردن با این لپ تاپ بسیار راحت و ساده باشد. نقطه ی ترک پوینت در این لپ تاپ به رنگی آبی بوده و به راحتی مکان ماوس را به شما نشان می دهد، همچنین تاچ پد به کار رفته در این لپ تاپ از قابلیت ها و حرکات چند لمسی پشتیبانی می کند و می تواند به جای ماوس عمل کرده و نیاز کاربران را نیز رفع کند.


سخت افزار لپ تاپ توشیبا Z30

لپ تاپ استوک توشیبا Z30 از نظر سخت افزاری قدرتمند بوده و به همراه پردازنده ی گرافیکی اجرای انواع برنامه ها و بازی ها را ممکن کرده است. توشیبا به پردازنده ی قدرتمند نسل هفتم اینتل Core i7 مجهز می باشد و دارای فرکانس کاری 2.6 GHz تا 3.2 GHz بوده یعنی در هر ثانیه قادر به پردازش 2.6 میلیارد دستور است. پردازنده ی قدرتمند Core i7 5th Gen مدل 5600U با حافظه ی کش 4 مگابایت می تواند تجربه ی فوق العاده ای از سرعت و دقت را به ارمغان بیاورند. پردازنده ی 64 بیتی اینتل core i7 خیال شما را از بابت اجرای سریع و دقیق برنامه های مختلف راحت می سازد. پردازنده ی نسل هفتم اینتل دارای دو هسته ی قدرتمند می باشد و می تواند انواع برنامه های سنگین مهندسی و فیلم سازی و بازی های را مختلف را پردازش نماید.

حافظه ی کش 4 مگابایتی این میزان حافظه می تواند سرعت پردازنده را افزایش دهد، چرا که حافظه ی کش در واقع مکانی برا ذخیره ی اطلاعات لازم برای اجرای برنامه های مختلف است، این حافظه هر چه بیشتر باشد میزان اطلاعات بیشتری در خود ذخیره کرده و در نتیجه سرعت پردازش را نیز ارتقا می دهد. اولین مکانی که پردازنده به آنجا می رود حافظه ی کش است. پردازنده ی 64 بیتی core i7 تمام ویژگی های پردازنده ی قدرتمند را دارد و اجرای روان و سریع برنامه ها را ممکن خواهد کرد. پردازنده ی گرافیکی به کار رفته در لپ تاپ استوک توشیبا Intel HD Graphics 5500 می باشد که ساخت شرکت اینتل است و قدرت گرافیکی بالایی دارد. حافظه ی رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی در این لپ تاپ ذخیره سازی برنامه های مختلف را با سرعت بالا ممکن کرده اند. توان پردزاش بالای این پردازنده به هماره حافظه ی رم و حافظه ی داخلی بالا باعث شده تا انواع کارهای صنعتی و تجاری را بتوان با این لپ تاپ انجام داد. این مجموعه ی سخت افزاری توسط باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 52 وات ساعت تغذیه می شود.باتری 4 سلولی که قابلیت نگهداری شارژ به مدت 11 ساعت را دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 5
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
1.20 کیلوگرم
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 520
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوی داخلی استریو با فناوری DTS Studio Sound
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رضایت

من رشتم معماریه برای کارهای تری دی ازش استفاده می کنم سرعت رندرگیریش عالیه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

لپ تاپ توشیبا

این لپ تاپ استوک کارکرده ست؟ درجه ی استوکش A یا B؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 5
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 520

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
1.20 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوی داخلی استریو با فناوری DTS Studio Sound
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک توشیبا Z30

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم