لپ تاپ استوک دل 7510

  • لپ تاپ استوک دل ورک استیشن Precision 7510
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت full hd
  • حافظه ی رم با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع DDR4
  • حافظه ی ذخیره سازی hdd با ظرفیت 500G
  • مجهز به پردازنده ی اینتل core i7
  • پورت های USB و HDMI

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک ورک استیشن دل Precision 7510

لپ تاپ دل ورک استیشن Precision 7510 از لپ تاپ های با کیفیت و قدرتمندی است، که توسط شرکت معتبر DELL تولید و طراحی شده است. این لپ تاپ به سری ورک استیشن از لپ تاپ دل تعلق دارد که به ایستگاه کاری معروف است و دارای عملکرد قدرتمندی می باشد که اجرای سریع و قدرتمند انواع برنامه ها را با سرعت بالا ممکن کرده است. لپ تاپ ایستگاه کاری Workstation در واقع نوع خاصی از لپ تاپ است، که کارهایی سنگین مانند پردازش و رندر کردن کارهای مهندسی و تولید و ساخت بازی را انجام می دهد. این لپ تاپ به اندازه ای قدرتمند هستند که بصورت اختصاصی برای کارهایی در این زمینه طراحی شده اند و دارای قطعات و امکانات بالارده هستند. دل نیز سری لپ تاپ های ورک استیشن خود را با نام و مدل های متفاوتی تولید نموده است، یکی از این لپ تاپ ها لپ تاپ ورک استیشن پرسیشن 7510 می باشد. از ویژگی های خاص این  لپ تاپ می توان به صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی و دقت تصویر 1080×1920 پیکسل و پردازنده ی قدرتمند Core i7 و حافظه ی رم 8 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 500 گیگابایت و ... اشاره کرد.



از نظر اتصالات و پورت ها نیز می توان گفت که لپ تاپ دل 7510 از نظر تعداد و تنوع پورت بسیار با کیفیت بوده و از پورت های متنوعی پشتیبانی می کند تا بتواند از این لپ تاپ حرفه ای یک مجموعه ی سرگرمی عظیم بسازد. وجود 4 عدد پورت USB و پورت HDMI و کارتخوان و جک هدفون و آداپتور و شارژر بر روی لبه های کناری و پشتی لپ تاپ دل 7510 دیده می شوند.

لپ تاپ دل precision 7510

پردازنده و قدرت سخت افزاری

لپ تاپ های ایستگاه کاری یکی از لپ تاپ های قدرتمندی هستند که برای پردازش کارهای سنگین طراحی شده اند.از این رو از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی نیز پشتیبانی می کنند. پردازنده ی به کار رفته در این سری لپ تاپ ها ساخت شرکت اینتل INTEL بوده و نسل Core i7 می باشد. پردازنده ی نسل هفتم اینتل دارای چهار هسته ی قدرتمند می باشد و می تواند انواع برنامه های سنگین مهندسی و فیلم سازی و بازی های را مختلف را پردازش نماید. مدل پردازنده ی پشتیبانی شده در لپ تاپ استوک دل i7-6820HQ  بوده و از سرعت و فرکانس 2.5 تا 3.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. یعنی در هر ثانیه حداکثر 3.8 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد، که نتیجه ی آن سرعت بسیار بالای لپ تاپ در اجرای برنامه های مختلف خواهد بود. همچنین پردازنده ی نسل هفتم اینتل دارای حافظه ی کش 8 مگابایتی است، این میزان حافظه می تواند سرعت پردازنده را افزایش دهد، چرا که حافظه ی کش در واقع مکانی برا ذخیره ی اطلاعات لازم برای اجرای برنامه های مختلف است، این حافظه هر چه بیشتر باشد میزان اطلاعات بیشتری در خود ذخیره کرده و در نتیجه سرعت پردازش را نیز ارتقا می دهد. اولین مکانی که پردازنده به آنجا می رود حافظه ی کش است. پردازنده ی 64 بیتی core i7 تمام ویژگی های پردازنده ی قدرتمند را دارد و اجرای روان و سریع برنامه ها را ممکن خواهد کرد.

پردازنده ی گرافیکی لپ تاپ دل Precision 7510 از شرکت اینتل بوده و مدل Intel HD Graphics 530 می باشد. این پردازشگر گرافیکی انواع کارهای سنگین سه بعدی و پردازش های مختلف را انجام خواهد داد و اجرای انواع بازی های سنگین را نیز مقدور ساخته است. پردازشگر گرافیکی خود حافظه ی اختصاصی دارد و این حافظه 2 گیگابایت ظرفیت دارد و پردازش را با سرعت و قدرت بالاتری انجام می دهد. در کنار حافظه ی کش 8 مگابایتی بد نیست از حافظه ی رم 8 گیگابایتی لپ تاپ ورک استیشن  دل 7510 نیز پرده برداریم. این حافظه ی ram با ظرفیت بالای 8 گیگابایت تعبیه شده که در اجرای روان و سریع برنامه ها و پردازش و ...قدرت بسیار بالایی را برای لپ تاپ به ارمغان خواهد آورد. حافظه ی ذخیره سازی نیز در این مدل لپ تاپ 500 گیگابایت از نوع hdd بوده و فضای ذخیره سازی زیادی برای انواع داده ها و اطلاعات دارد.

صفحه نمایش و کیبورد لپ تاپ دل Precision 7510

نمایشگر لپ تاپ دل Precision 7510 دارای اندازه ی 15.6 اینچی می باشد، این صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچی از فناوری led بهره گرفته است، که به منظور تامین روشنایی پس زمینه از لامپ های ال ای دی led استفاده شده، این لامپ ها روشنایی بسیار بیشتری داشته و در نتیجه تصاویری شفاف و روشن را خلق خواهند کرد. علاوه بر تصاویر شفاف، این نمایشگر از کیفیت تصویر فول اچ دی با دقت تصویر 1920×1080 پیکسل پشتیبانی می کند که می تواند تصاویری واضح و دقیق را به ما نشان دهد. تراکم پیکسلی این نمایشگر برابر 282 پیکسل در هر اینچ بوده و به ازای هر اینچ 282 پیکسل دارد. نسبت روشنایی در این نمایشگر 83% بوده که باعث ایجاد صحنه هایی درخشان خواهد شد ، همچنین نسبت کنتراست عالی 1050: 1 در این نمایشگر خبر از شفافیت و وضوح بالای تصاویر می دهد. نمایشگر لپ تاپ ورک استیشن پرسیشن 7510 از طیف رنگی sRGB به میزان 99.72% پشتیبانی می کند. این میزان طیف رنگی تصاویری درخشان و با کیفیت و در عین حال پر از رنگ را خلق خواهد کرد. این صفحه نمایش بزرگ تماشای محتوای تصویری را لذت بخش کرده.

نمایشگر 15.6 اینچی

صفحه کلید لپ تاپ ورک استیشن پرسیشن 7510 از 6 ردیف کلید و دکمه های نام پد تشکیل شده است. اندازه ی استاندارد دکمه ها و همچنین رعایت فاصله ی استاندارد از ویژگی های خاص این کیبورد می باشد. کیبورد با بدنه ی مشکی به همراه نقطه های ریز سفید طراحی شده و کلیدهایی که بر روی آن قرار گرفته اند نیز مشکی خالص می باشند و با با تورفتگی کمی که دارند کارآیی راحتی را برای لپ تاپ به ارمغان آورده اند. حروف و اعداد و سایر موارد با رنگ سفید بر روی کلیدها کشیده شده اند تا بیشتر به چشم بیایند. دکمه ی ترک پوینت در کیبورد با دایره ای آبی رنگ احاطه شده است، که به عنوان نشانگر استفاده می شود و مکان ماوس را به ما نشان می دهد. نور پس زمینه ی این کیبورد امکان تایپ کردن در تاریکی را نیز فراهم کرده است، این ویژگی ها باعث می شود تا کار کردن با این لپ تاپ بسیار راحت بوده و کمتر دچار اشتباهات تایپی شوید. در پایین این کلیدها یک تاچ پد لمسی تعبیه شده است، این تاچ پد اندازه ای مناسب داشته و از دو کلیک و یک صفحه ی کوچک لمسی تشکیل شده است. همچنین از قابلیت چندلمسی نیز پشتیبانی می کند و می توانید انواع کارها مانند بالا پایین رفتن بر روی صفحه و زوم کردن و ... را با کمک این تاچ پد انجام داد. بسیاری از کاربران  از ماوس استفاده نکرده و همین تاچ پد را به عنوان ماوس به کار می برند.

اتصالات و پورت ها

لپ تاپ دل ورک استیشن 7510 پرسیشن نیز که لپ تاپی بالارده و با کیفیت است، از درگاه های ارتباطی متنوعی برخوردار است. این لپ تاپ دارای درگاه های ارتباطی بر روی لبه های کنار راست و چپ و لبه ی پشتی خود می باشد. بر روی لبه ی روبرویی لپ تاپ هیچ پورت و درگاهی قرار نگرفته است و این کار بیشتر به منظور حفظ طراحی ساده ی لپ تاپ صورت گرفته است. بر روی لبه ی پشتی لپ تاپ دو پورت واقع شده است، یکی از این پورت ها پورت Ethernet به منظور اتصال به شبکه های محلی و دیگری پورت charging port برای شارژ کردن لپ تاپ می باشد. بر روی لبه ی سمت راست نیز کارتخوان و جک 3.5 میلی متری صدا و 3 عدد پورت USB 3.0 و قفل Kensington واقع شده اند، همچنین لبه ی سمت چپ نیز میزبان پورت های hdmi و صفحه نمایش و پورت usb3.0 است. که همگی برقراری ارتباط با انواع دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی را به سادگی مقدور ساخته اند.

اتصالات و پورت ها

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.7 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
graphics 530
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، آداپتور
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

ارسال

سلام خسته نباشید. اگه بخوام سفارش بدم چند روز طول میکشه تا به دستم برسه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام حدود سه روز

لپ تاپ دل ورک استیشن

لپ تاپ دل ورک استیشن 7510 پردازنده ش چه مدلیه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
8 مگابایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
graphics 530
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.7 کیلوگرم
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، آداپتور

لپ تاپ استوک دل 7510

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم