لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad E531

  • لپ تاپ استوک لنوو e531 سری ThinkPad
  • لپ تاپ لنوو e531 با نمایشگر 15.6 اینچی
  • مجهز به پردازنده ی مرکزی core i5
  • دارای هاردیسک 500 گیگابایتی
  • مجهز به حافظه ی رم 4GB
  • دارای حسگر اثر انگشت
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی خصوصیات و ویژگی های لپ تاپ  استوک Lenovo ThinkPad E531

لپ تاپ لنوو thinkpad e531 لپ تاپی چند منظوره است که کارایی صنعتی را دارا می باشد و می تواند در محیط های خشن صنعتی به خوبی عمل کند و نقش قابل قبولی را ایفا کند. کمپانی لنوو در ساخت بدنه این نوت بوک صنعتی خود از ترکیب لایه هایی از پلاستیک فشرده و فیبر کربن استفاده کرده است که توانسته آن را در برابر ضربات مقاوم و مستحکم کند. حفاظت از سخت افزار حساس تینک پد توسط یک لایه فلز آلومینیوم فراهم شده است. در طراحی و ساخت لولاهایی که درموجب نگهداری درب لپ تاپ لنوو شده از جنس آلیاژی محکم از فلز است که جدا بر استحکام بالا، امکان باز شدن درب نوت بوک را به صورت 180 درجه بر عهده دارد. از بارز ترین و قابل توجه ترین ویژگی لپ تاپ Lenovo thinkpad e531 باطری آن است که تنها با یکبار شارژ شدن می تواند تا 9 ساعت امکان شارژدهی داشته باشد. ضخامت لپ تاپ لنوو از 24 میلی متر تا 31 میلی متر می باشد که در کناره های آن شاید کمی زیاد به نظر برسد. خرید لپ تاپ دست دوم با مناسبترین قیمت در فروشگاه اینترنتی هنارک امکان پذیر می باشد



لپ تاپ موجود به رنگ مشکی بوده و قاب دور کناره آن نیز دارای رنگی نقره ایی می باشد. ترکیب دو رنگ مشکی و نقره ایی ظاهر زیبایی را برای این لپ تاپ به ارمغان آورده اند. وزن لپ تاپ thinkpad e531 حدود 2.4 کیلوگرم است که برای لپ تاپی به اندازه 15.6 اینچی بسیار مناسب است و کاربران به موجب این وزن کم می توانند لپ تاپ را به راحتی با خود حمل کنند. لپ تاپ Lenovo ThinkPad E531 از طراحی بی عیب و نقصی بهره برده است. لوگوی Lenovo بر روی بدنه پشتی لپ در قسمت چپ بالای آن به نحو زیبایی حک شده که توانسته زیبایی این محصول را کامل کند جدای از این همین لوگو در سایز کوچکتری در سمت راست بالای کیبورد همراه با مدل لپ تاپ حک شده است.

معرفی لپ تاپ لنوو e531

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo ThinkPad E531

لپ تاپ لنوو e531 با صفحه نمایش 15.6 اینچی روانه بازار شده است. نمایشگراین محصول از نوع پنل TN  با روکش مات بوده. مات و ضد بازتاب بودن این صفحه نمایش ازبازتاب نور و اشعه های زائد جلوگیری می کند که به همین موجب کار در فضاهای روشن و پر نور با این لپ تاپ لنوو هیچ مشکل و ممانعتی ندارد. زاویه دید در این لپ تاپ استوک لنوو کمی محدود است به صورتی  که نمی توان با چرخاندن در جهات چهارگانه مطالب را به خوبی و بدون تاری دید. نسبت تصویر د راین لپ تاپ استوک لنوو 16:9 می باشد و که با رزولوشن  768×1366 و کیفیت تصویر HD+ تصاویر زیبایی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد که برای این سیستم کیفیت قابل قبولی به شمار می رود. صفحه نمایش دارای کنتراست و روشنایی بالایی است و برای انجام اموری مانند تماشای فیلم و ویرایش عکس عالی می باشد. بلند گوها و اسپیکر های در زیر بدنه  لپ تاپ لنوو E531 قرار گرفته اند که موجب تولید صدایی شفاف و رسا می شوند و صدایی رضایتمند برای شما در هنگام تماشای فیلم و یا موسیقی پخش می کند. تکنواوژی به کار برده شده در ساخت بلندگوهای این دستگاه Dolby Advanced Audio است که تا حدودی کیفیت صدا را بالا می برد. برای بهره گیری از صدایی قوی تر می توانید از بلندگوهای جداگانه استفاده کنید.

نمایشگر لپ تاپ لنوو e531

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Lenovo ThinkPad E531

صفحه کلید لپ تاپ Lenovo ThinkPad E531 شامل مجموعه کلید ها و بخشی برای استراحت دست ها می باشد که یک روکش آلوممینیومی آن را مزین کرده است. کلید های موجود مشکی رنگ می باشند. کلید های کیبورد دارای اندازه بزرگ و کمی مقعر هستند و فاصله آنها از هم به نحوی است که تایپ کردن با آن بسیار راحت و لذت بخش می باشد و درصد خطا را در هنگام تایپ کردن بسیار کم کرده است. ارگونومی بالای کلید های این صفحه کلید باعث می شود تا انگشتان به راحتی بر روی آنها قرار بگیرند. یک ماوس به شکل دایره ایی نارنجی رنگ در وسط کبیبورد به چشم می خورد که موجب افزایش کارایی لپ تاپ شده است. ماوسک به راحتی از پس جابه جایی مکان نمای ماوس به خوبی برمی آید و برای انتخاب می توان از کلید اینتر استفاده کنید. تاچ پد لمسی تقریبا در سمت چپ لپ تاپ و زیر کلید space قرار گرفته است. صفحه لمسی از قابلیت های چند انگشتی پشتیبانی میکند.

 

پورت ها و اتصالات لپ تاپ Lenovo ThinkPad E531

پورت ها و درگاه های ارتباطی کامل در بدنه هر لپ تاپی موجب بالا بردنارزش آن می شود. لپ تاپ استوک موجود از درگاه های های ورودی و خروجی متنوعی برخوردار است به نحوی که کاربران این لپ تاپ هیچ دغدغه ایی برای اتصال هیچ گونه جانبی و مانیتور نخواهند داشت. پورت ها در دو طرف لپ تاپ قرار گرفته اند و کارت خوان نیز در قسمت جلویی دستگاه نصب شده است. موقع باز شدن نمایشگر به طور کامل سطح پشتی لپ تاپ کاملا پوشیده می شود و به همین خاطر هست که در این قسمت هیچ پورت موجود نیست. لپ تاپ استوک e531 دارای دو پورت USB از استاندارهای USB3.0 و یک پورت USB2.0 که یکی از آنها به عنوان پورت ترکیبی عمل می کند، درایو نوری، پورت شبکه با سرعت 10/100/100 kbps و ورودی متفاوت مخصوص محصولات لنوو در سمت راست خود می باشد. علاوه بر این پورت ها لپ تاپ لنوو دارای کارت خوان دستگاه در سمت جلو می باشد. سایر پورت های موجود شامل دو عدد پورت USB 3.0، پورت VGA و پورت HDMI در قسمت چپ لپ تاپ می باشند. ارتباطات بی سیم در این لپ تاپ لنوو مدل E531 شامل: بلوتوث نسل چهارم و وای فای با حداکثر سرعت 300 مگابایت بر ثانیه با استاندارد a/b/g/n می باشد. همچنین این لپ تاپ thinkpad e531 قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارا می باشد و به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و مطالب مورد نیاز خود را جسنجو کنید. همچنین مجهز به بلوتوث می باشد و با نصب Shareit می توان به تبادل اطلاعات پر حجم تان بین لپ تاپ و گوشی خود بپردازید. لپ تاپ Lenovo ThinkPad E531 به سنسور اثر انگشت مجهز می باشد. محل قرار گیری این سنسور در زیر کلید های جهت نمای صفحه کلید می باشد.

 

سخت افزار و کارایی لپ تاپ Lenovo ThinkPad E531

مجهز بودن لپ تاپ Lenovo ThinkPad E531به پردازنده قوی دو هسته ای اینتل سری Core i5 3210M آن را به یک لپ تاپ حرفه ای و با کاربری رندرینگ تبدیل کرده است. فرکانس و سرعت پردازش داده ها در این لپ تاپ استوک 2.5 گیگاهرتز است که می توان این فرکانس را تا 3.1 گیگاهرتز ارتقاء داد. حافظه کش این پردازنده 3 مگابایت است.  لپ تاپ تینک پد از حافظه رم 4 گیگاباتی و هاردیسک 500 گیگابایتی برای نگهداری اطلاعات شما در این لپ تاپ برخوردار است. قدرت پردازشی زیاد توانسته رضایت کاربران خود را جلب کند. ویژگی مثبت دیگر این لپ تاپ لنوو، باتری آن است که قدرت شارژدهی بالایی را دارا می باشد. باتری موجود از نوع شش سلولی لیتیوم یونی است.

 

جمع بندی

لپ تاپ لنوو مدل e531 با صفحه نمایش 15.6 اینچی همراه با کیفیت ساخت و بخش سخت افزاری قدرتمندی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای انجام برنامه ها و محاسبات سنگین باشد. البته کیبورد خوش دست و روان آن برای تایپیست ها لذت یک تایپ ایده آل را فراهم آورده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA® GeForce® GT720M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگو های داخلی استریو با تکنولوژی Dolby Advanced Audio
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی - باتری استاندارد لیتیوم یون 4400 میلی‌آمپری
اقلام همراه لپ تاپ
باتری لیتیومی، شارژر، کابل برق، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رضایت

تایپ کردن باهاش خیلی محشره دکمه هاش صدا ندارن و آدم موقع تایپ اذیت نمیشه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

رضایت

در محل کارم یکی از این مدل لپ تاپ ها رو دارم. کار باهاش راحته و سرعت خوبی داره.<br /> پیشنهاد می کنم که بخرید لپ تاپ خیلی خوبیه<br />

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA® GeForce® GT720M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگو های داخلی استریو با تکنولوژی Dolby Advanced Audio
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی - باتری استاندارد لیتیوم یون 4400 میلی‌آمپری
اقلام همراه لپ تاپ
باتری لیتیومی، شارژر، کابل برق، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad E531

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم