لپ تاپ استوک لنوو L430

  • لپ تاپ استوک تینک پد Lenovo ThinkPad L430
  • دارای حافظه ی داخلی 500 گیگابایت
  • دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی
  • حافظه ی داخلی 500 گیگابایت
  • حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • دارای پورت usb
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک lenovo L430

لپ تاپ لنوو L430 از سری لپ تاپ های تینک پد ThinkPad لنوو بوده، که بسیار خوش ساخت و با کیفیت است. این سری از لپ تاپ های لنوو کیفیتی باورنکردنی داشته و به یکی از لپ تاپ های معتبر و با کیفیت بازار شهرت دارند. یکی از مدل های این سری لپ تاپ لنوو ThinkPad L430 می باشد. این لپ تاپ لنوو دارای صفحه نمایش 14 اینچی بوده که از فناوری و نور پس زمینه ی LED backlight بهره می برد. این فناوری به معنای حضور لامپ های ال ای دی led در پشت زمینه ی نمایشگر لپ تاپ است که باعث ایجاد روشنایی بیشتر می گردند. کیفیت تصویر این لپ تاپ اچ دی hd بوده و ا دقت تصویر 1366x768پیکسل پشتیبانی می کند. روکش مات این نمایشگر از خستگی چشم و همچنین انعکاس نور جلوگیری کرده و باعث می وشد کارآیی این مدل لپ تاپ را ارتقا دهد. نسبت تصویر 16:9 و صفحه نمایش عریض این لپ تاپ از ویژگی های بارز نمایشگر لپ تاپ لنوو ال 430 به شمار می روند. بدنه ی لپ تاپ نامبرده از پلاستیک مرغوب و با کیفیت ساخته شده، که مقاومت بالایی در برابر انواع فشارها و ضربه های احتمالی دارد. پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ استوک لنوو corei3 بوده و از حافظه ی رم 4 گیگابایت و حافظه ی داخلی 500 گیگابایت بهره می برد. این ویژگی های سخت افزاری مشخص می کنند، که این لپ تاپ در اجرای برنامه ها چه سرعت و واکنشی دارد. در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم لنوو شارژر و کابل برق نیز به شما تحویل داده می شود.



کیبورد و تاچ پد لپ تاپ لنوو ThinkPad L430

لنوو در لپ تاپ سری ThinkPad خود از صفحه کلیدی متفاوت بهره گرفته است. کیبورد این مدل لپ تاپ دارای دکمه های 19 میلی متری می باشند که در وسط فرو رفته به نظر می رسند. فاصله ی مناسب بین کلیدها و اندازه ی استاندارد آنها کارآیی این کیبورد را افزایش داده است. جای کلیدها در این صفحه کلید عوض شده و در پایین کیبورد سمت راست کلید CTRL و در سمت چپ کلید Fn جای گرفته اند. دکمه ی قرمز رنگ TrackPoint که در بین دکمه ی G و H قرار گرفته است،که جایگاه ماوس را نمایش خواهد داد. تاچ پد تعبیه شده در این مدل لپ تاپ طراحی و ساختاری نقطه ای برجسته دارد و سطح تاچ پد بصورت نقطه ای طراحی شده ، هدف از این طراحی این است که عملکرد و کارآیی بالاتری داشته باشد. این صفحه لمسی از حرکات چند لمسی هم پشتیبانی می کند. کلیک هایی که در پایین تاچ پد واقع شده اند، عملکردی روان داشته و صدایی بسیار آهسته دارند و این عملکرد باعث شده تا برای محیط ها اداری گزینه ی مناسبی باشند. TrackPoint قرمز رنگ جنس پلاستیکی دارد و برای پیمایش دقیق محل ماوس به کار می رود. این کیبورد و تاپ پد و نقطه ی قرمز رنگ به همراه هم کارآیی لپ تاپ را افزایش داده و باعث می شوند تا به راحتی و با کمترین اشتباه بتوان با آن تایپ نمود. لازم است بدانید که کلیدهای اعداد در مجموعه ی کیبورد قرار نگرفته اند. همچنین این صفحه کلید دارای نور زمینه بوده و به همین علت قابلیت کار کردن با این لپ تاپ در محیط های تاریک بدون مشکل خواهد بود.

لپ تاپ لنوو thinkpad-l430

اتصالات و پورت ها

پورت های موجود بر روی بدنه ی این لپ تاپ شامل پورت usb و پورت DisplayPort و پورت تصویری VGA در سمت چپ و در سمت راست کارتخوان 4 در 1 card reader و جک هدفون و DVD drive و پورت USB 2.0 و قفل کنگزیتون و بر روی لبه روبرویی پورت Ethernet و power قرار گرفته اند، همچنین بر روی لبه ی پشتی لپ تاپ اسپیکرهای بزرگ تعبیه شده است. این درگاه های ارتباطی لپ تاپ استوک لنوو را به آسانی به انواع دستگاه ها و حافظه ها وصل کرده و لپ تاپی حرفه ای و با کیفیت را برای ما به ارمغان می آورد. ازدیگر مشخصه های این لپ تاپ می توان به وبکم اشاره کرد، دوربین مجازی ThinkVantage با سنسور 5 مگاپیکسلی با کیفیت 720 پیکسل بوده و امکان برقراری تماس های تصویری با کیفیت بالا را ممکن کرده است. جهت ارتقای امنیت  لپ تاپ لنوو از فناوری حسگر اثر انگشت و قفل کنزینگتون پشتیبانی شده است. این دو فناوری امنیتی در لپ تاپ لنوو اطلاعات موجود در لپ تاپ لنوو  ThinkPad L430 را با امنیت کامل حفظ خواهد کرد.

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو L430

لپ تاپ لنوو L430 دارای نمایشگری به اندازه ی 14 اینچ می باشد، اندازه و ابعاد نمایشگر از این لپ تاپ محصولی خوش دست با خاصیت جابجایی راحت ساخته است. ابعاد در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک لنوو به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را با خود حمل کنید. صفحه نمایش لپ تاپ لنوو قابلیت باز شدن با زاویه ی 180 درجه را دارد. نمایشگر لپ تاپ نامبرده از انواع نمایشگرهای lcd بوده که اتفاقا از فناوری TN نیز پشتیبانی می کند. این نمایشگر 14 اینچی از کیفیت تصویر اچ دی hd با رزولوشن 1366×768 پیکسل پشتیبانی می کند. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 131 پیکسل در اینچ می باشد. میزان روشنایی این نمایشگر 250 کاندلا بر متر مربع است، که شاید برای افرادی که با متون مختلف سر و کار دارند چندان ویژگی جالبی نباشد. اما صفحه نمایش مات در کنار نسبت کنتراست بالا و روشنایی بالای این لپ تاپ باعث می شود تا در محیط بیرون نیز خوانایی صفحه نمایش مناسب باشد و استفاده از این لپ تاپ در زیر نور آفتاب نیز مشکلی نداشته باشد. اسپیکرهای این مدل لپ تاپ بر روی لبه ی جلویی آن واقع شده اند. پورت ها و درگاه های دیگر بر روی لبه ی راست و چپ واقع شده اند که از این لپ تاپ وسیله ای حرفه ای ساخته اند.

دلایل خرید لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad L430

یکی از مهمترین دلیل خرید لپ تاپ لنوو ThinkPad L430 به پردازنده ی قدرتمند core i3 و حافظه ی رم 4 گیگابایتی آن مربوط می شود. این پردازنده برای اجرای کارهای روزمره و معمولی مناسب است و همین عامل ارزش خرید لپ تاپ استوک لنوو را ارتقا داده است. همچنین نمایشگر 14 اینچی با کیفیت hd از دیگر ویژگی های مطلوب لپ تاپ لنوو می باشد که باعث کارآیی اسان و راحت لپ تاپ شده اند. پردازنده ی گرافیکی قدرتمند Intel HD در این لپ تاپ به اجرای روان بازی ها و برنامه های سنکین کمک می کند که از دیگر عوامل خرید لپ تاپ به شمار می روند. همچنین قیمت مناسب و اصالت و اورجینال بودن در کنار این همه ویژگی می تواند برای بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان بهترین گزینه باشد. که در فروشگاه اینترنتی هنارک عرضه شده است. لازم است بدانید که خرید لپ تاپ شامل تست 20 روزه و تعویض کالا می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.2 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD
درایو نوری
1
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb2.0
1
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

ارسال

هزینه ارسال واسه سنندج چقدی در میاد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام برای اطلاع از قیمت ارسال لطفا با واحد فروشمون تماس حاصل نمایید

صفحه نمایش

این لپ تاپ لنوو مث مدل های دیگه سری thinkpad دارای backlight است؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام. صفحه نمایش لپ تاپ لنوو مات و ضد انعکاس اشعه های مزاحم است

لپ تاچ استوک لنوو

لپ تاپ استوک لنوو l430 رو الان موجود دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام . بله هموجودی داریم
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.2 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر

لپ تاپ استوک لنوو L430

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم