لپ تاپ استوک دل Latitude E5570

  • لپ تاپ استوک دل e5570 سری latitude
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل LED
  • دارای حافظه رم 16 - 8 گیگابایتی از نوع DDR4
  • بهره گیری از حافظه داخلی 500 گیگابایتی از نوع HDD
  • پشتیبانی از پردازنده Intel Core i7
  • دارای ضمانت 12 روزه تعویض کالا
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ استوک Dell Latitude E5570

لپ تاپ 15.6 اینچی دل مدل Latitude W5570 از دیگر لپ تاپ پر قدرت و سبک طراحی شده توسط کمپانی بزرگ دل می باشد. طراحی بدنه لپ تاپ از پلاستیک مشکی مات بوده که کیفیت و دوام بالایی را برای لپ تاپ دل مورد بررسی به ارمغان آورده است و به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان می دهد. استفاده از فیبر کربن در ساخت بدنه استحکام بدنه را دو چندان بیشتر کرده است.



لپ تاپ dell e5570 از وزن 2.09 کیلوگرمی برخوردار است که به دلیل کم بودن وزن قابل حمل نیز می باشد. به دلیل حذف شدن درایو نوری، ضخامت لپ تاپ 22.9 میلیمتر است. تایپ کردن با لپ تاپ جزیره ایی و روان e5570 بسیار لذت بخش و راحت می باشد. کلیدهای کیبورد از اندازه و فاصله مناسبی برخوردارند که میزان اشتباه کردن در انتخاب حروف را در هنگام تایپ از بین برده. کیبورد لپ تاپ dell latitude e5570 نمونه ایده آلی برای تایپ های طولانی مدت با دقت و سرعت بالا به حساب می آید. صفحه کلید دل دارای ماوسک نیز می باشد. تاچ پد لپ تاپ دارای سطحی روان و صیقلی بوده که به واسطه دو دکمه طراحی شده در پایین خود، به طور کامل کارایی ماوس را انجام می دهد. نمایشگر لپ تاپ dell e5570 یک نمونه معمولی در اندازه 15.6 اینچی می باشد که درطراحی و ساخت آن از پنل LED blacklight با روکش مات استفاده شده است. کیفیت تصاویر ایجاد شده توسط این نمایشگر 15.6 اینچی، FULL HDمی باشد.سخت افزار لپ تاپ دل دارای پردازنده مرکزی Intel Core i7 6820HQ است که برای انجام کارهای نیمه حرفه ای به تنهایی مناسب می باشد. فضاهای ذخیره سازی در این لپ تاپ استوک شامل 16 گیگابایت حافظه رم و 500 گیگابایت حافظه داخلی است. لپ تاپ استوک دل e5570 جزو لپ تاپ های میان رده ایی به حساب می آید.

معرفی لپ تاپ دل e5570

 

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ Dell Latitude E5570

نمایشگر لپ تاپe6540 از کیفیت عالی ایی برخوردار می باشد. صفحه نمایش لپ تاپ دل به اندازه 15.6 اینچ با کیفیت تصویر FULL HD و رزولوشن 1080×1920 پیکسل عکس های فوق العاده زیبا و عالی ایی را در معرض دید کاربران خود قرار می دهد. صفحه نمایش لپ تاپ dell e5570 دارای روکشی مات است ک از بازتاب های مزاحم و اشعه زائد جلوگیری می کند. به لطف مات بودن روکش لپ، در فضاهای خارجی یا پر نور می توان به راحتی با آن کار کرد. صفحه نمایش FULL HD لپ تاپ استوک دل دارای نور پس زمینه LED می باشد. بلندگوها د رکنار صفحه نمایش 15.6 اینچی تماشای فیلم را لذت بخش می کند و حس داشتن سینمای خانگی را تداعی می کند. صدای پخش شده از دل اسپیکر های لپ تاپ e6540 از کیفیت و بلندی خوبی برخوردار است. وجود وبکم در بالای صفحه نمایش لپ تاپ dell latitude e5570 امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود مهیا کرده است. فیلم های ضبط شده توسط این وبکم دارای کیفیت خوبی هستند. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید.

نمایشگر لپ تاپ دل e5570

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Dell Latitude E5570

کیبورد لپ تاپ 15.6 اینچی دل در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم می باشد. صفحه کلید لپ تاپ دل e5570 جزیره ایی بوده و دارای نور پس زمینه می باشد که شب هنگام و در محیط های کم نور می توانید به راحتی از صفحه کلید خود استفاده کنید. طراحی صفحه کلید براساس استاندار صفحه کلید انگلیسی بوده که دکمه های کیبورد به نحوی کنار هم قرار گرفته اند که در هنگام تایپ هیچ مشکلی برای شما بوجود نیاید و به راحتی و بدون داشتن احساس خستگی و گرفتگی عضلات ساعت ها بشینید پای لپ تاپ خود و به کار تایپ بپردازیدف دکمه های موجود در صفحه کلید لپ تاپ 15.6 اینچی دل از لحاظ اندازه و روان بودن سطح بسیار ایده آل می باشند، همچنان دکمه های با فاصله مناسبی از هم قرار گرفته اند. دکمه ها بسیار روان بوده و انگشت به راحتی روی آن به حرکت در می آید. اندازه 15.6 اینچی لپ تاپ e5570 ، موجب شده تا سیستم دارایصفحه کلید عددی مجزا باشد که انجام کار های عددی و حساب و کتاب را برای کاربران خود آسان و سریع کرده است. در صفحه کلید این لپ تاپ e5570 بین حروف G,H,B یک دایره ی کوچک به چشم می خورد که به آن جوی استیک میگن که کار ماوس را تمام و کمال انجام می دهد این Trackpoint   را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید قرار دارد. این ماوسک تنها قابلیت حرکت نشانگر ماوس را دارد و توانایی کلیک کردن و انتخاب را ندارد اما  کمپانی اچ پی برای این مشکل دو دکمه در زیر کیبورد قرار داده که همان کارایی کلیک چپ و راست ماوس را انجام می دهند. تاچ پد لپ تاپ استوک DELL از اندازه متناسبی بهره برده است که متناسب برای عملکردهای چند لمسی می باشد. تاچ پد لپ تاپ همان کارایی ماوس را دارد ولی تنها می تواند حرکت نشنگر ماوس را تغییر دهد و قابلیت انتخاب را ندارد که کمپانی دل با تعبیه دو کلید انتخابی در پایین تاچ پد این مشکل را نیز حل کرده. تاچ پد لمسی e5570 و جوی استیک موجود در کیبورد لپ تاپ کاربران  را از خرید و استفاده از ماوس مجزا بی نیاز می کنند.

سخت افزار و درگاه های ارتباطی لپ تاپ Dell Latitude E5570

لپ تاپ dell latitude e5570 دارای پورت های متنوعی می باشد. پورت ها در سه طرف چپ و راست و قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته اند که در ادامه به شرح تک تک آنها می پردازیم.

در لبه سمت چپ لپ تاپ: پورت های Universal Jack، پورت های  SD 4.0 slot، پورت USB 3.0 و پورت Lock slot دیده می شوند. لبه پشتی لپ تاپ شامل پورت های: RJ-45، پورت VGA ، ورودی برق آداپتور Power، پورت Optional uSIM Tray، پورت HDMI و پورت USB 3.0  می باشد. در سمت راست لپ تاپ دل E5570  تنها کارت خوان هوشمند قرار گرفته است. به کمک وای فای طراحی شده در لپ تاپ dell e5570 کاربران می توانند به راحتی به اینترنت متصل شوند.از دیگر امکانات موجود در این لپ تاپ استوک می توان به بلوتوث آن اشاره کرد که می توان از این طریق به تبادل اطلاعات با دیگر لوازم هوشمند و الکترونیکی پرداخت.

پورت های لپ تاپ دل e5570

شرکت دل در طراحی لپ تاپ لتتیود خود از پردازنده ی مرکزی و قوی  اینتل core i7 بهره برده است. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ 6820HQ می باشد که از سری پردازنده های عالی نسل 4 و بسیار قوی می باشد که جزء پردازنده های قوی بوده که در لپ تاپ های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. E5570 دارای حافظه کش 8 مگابایتی و همچنین فرکانس پردازش 2.7 الی 3.6 بهره می گیرد که در میان تمام همه رده های خود جز قوی ترین ها است که آن را به لپ تاپی بی رقیب مبدل کرده است. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک دل، AMD Radeon HD 879M با ظرفیت 2 گیگابایت است که در نوع خود بی نظیر است. پردازنده گرافیکی و کارت گرافیک قوی استفاده شده در ساخت این لپ تاپ استوک دل آن را برای کارهای حرفه ایی و سنگین مناسب کرده. با توجه به کارت گرافیک و پردازنده قوی، از این لپ تاپ می توان برای کارهای سنگین اعم از تدوین، طراحی سه بعدی، بازی های سنگین و پر حجم و ... استفاده کرد. در طراحی Latitude dell e5570 ، از رمی با حافظه 16  گیگابایت استفاده شده است که به کاربر امکان ذخیره سازی فایل های مورد نیاز را داده است و او را از حافظه های مجزا بی نیاز کرده است. این لپ تاپ با هارد 500 گیگابایت عرضه شده است.

 

جمع بندی

لپ تاپ دل e5570 دستگاهی امن برای کسب و کار است که در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است. صفحه نمایش لپ تاپ بسیار مقاوم بوده طوری که کاربران نگران خش خوردن نمایشگر سیستم شان نمی باشند. لپ تاپ dell latitude e5570 را می توانید به صورت استوک اروپایی با گرید A از فروشگاه هنارک با بهترین قیمت تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.09 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon R7 M370
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

نمایشگر

سلام و درود صفحه نمایش این مدل بک لایت است

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله دارای روکشی مات است ک از بازتاب های مزاحم و اشعه زائد جلوگیری می کند.

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
8 مگابایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon R7 M370
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.09 کیلوگرم
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک دل Latitude E5570

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم