سیستم صوتی ال جی CJ87

  • سیستم صوتی ال جی 2350 وات مدل CJ87
  • برخوردارای از قابلیت کارائوکه Karaoke
  • پشتیبانی از قابلیت DJ Features
  • فناوری بلوتوث Bluetooth
  • مجهز به درایو نوری
  • دارای پورت USB

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت سیستم صوتی ال جی CJ87

سیستم صوتی ال جی CJ87 از دیگر سیستم های صوتی با کیفیت و کاربردی است که با قیمت مناسب و امکانات خاص تولید و روانه ی بازار می شود. این سیستم صوتی با توان صوتی 2350 وات از دو اسپیکر و یک دستگاه اصلی تشکیل شده است که هر کدام از اسپیکرها توان صوتای 1175 وات را دارند. این مجموعه ی صوتی قدرتمند می تواند صدایی قدرتمند و فوق العاده با کیفیت را در محیط طنین انداز کند، که هر محیط و سالنی را به هر اندازه جمعیت به وجد آورد. با خرید سیستم صوتی ال جی CJ87 شادی و هیجان و خوشحالی را به مهمانی ها و جشن های خود هدیه دهید. ال جی در این سیستم صوتی 2350 واتی از قابلیت ها و امکانات پیشرفته ای بهره گرفته است، که در ادامه به تفصیل درباره ی آنها حرف خواهیم زد.



ا

ز همان ابتدا سیستم صوتی استریو دو طرفه Stereo (2-way) صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط پخش می کند و می تواند کیفیت و قدرت صدا را بسیار افزایش دهد. واحد توییتر این سیستم صوتی 1 اینچی بوده و از ساب ووفر 8 اینچی پشتیبانی می کند. این سیستم صوتی از درایو نوری و CD و فناوری بلوتوث و امواج FM رادیو و پورت USB و ورودی میکروفون و ... پشتیبانی می کند. این درگاه های ارتباطی و قابلیت ها اتصال سیستم صوتی به دیگر دستگاه های صوتی و تصویری را فراهم کرده اند. همچنین سیستم صوتی ال جی CJ87 از 6 حالت صدای مختلف استاندارد، کاربر، فوتبال، جاز، راک، پاپ، باس بلاست پشتیبانی می کند که هر کدام صدایی مخصوص خود را دارند. قابلیت کارائوکه تعبیه شده در این سیستم صوتی از طریق ورودی میکروفون و اتصال میکروفون به سیستم صوتی، حس خوانندگی را در کاربران ایجاد کرد. این قابلیت با زدن یک دکمه صدای خواننده را حذف کرده و امکان خواندن با موزیک خالی و بی کلام را به شما می دهد. این دستگاه از 2 ورودی میکروفون کارائوکه پشتیبانی می کند و می توان با دوستانتان رقابت کرده و مسابقه ی خوانندگی بدهید.

طراحی و ساختار سیستم صوتی ال جی

سیستم صوتی ال جی CJ87 یک سیستم صوتی خانگی است، که از دو اسپیکر و یک دستگاه مرکزی تشکیل شده. این دستگاه صوتی با توان 2350 واتی که دارد به هر کدام از اسپیکرها قدرت صوتی 1175 وات داده است. ترکیب نمودن رنگ های مشکی و قرمز از نوآوری های این دستگاه صوتی است، که با ترکیب شدن این دو رنگ ظاهر دستگاه کمی مدرن و با کلاس جلوه می کند. ظاهر حرفه ای و با کلاس سیستم صوتی را می توان مدیون طراحان خوش سلیقه ی ال جی بود، که این چنین با دقت و ظرافت هر چه بیشتر این محصول قدرتمند و با کیفیت این چنین زیبا طراحی کرده اند. ساب ووفرها در بالای اسپیکرها واقع شده اند، این ساب ووفر است که صداهای عمیق را را به باس انتقال می دهد و باعث پخش صدایی کوبشی و چر جنب و جوش خواهد شد. لایه ی توری فلزی بسیار مقاومی بر روی بلندگوها بصورت دایره ای کشیده است و اطراف این توری نیز دایره ی قرمز رنگی طراحی شده که با دایره ی قرمز رنگ داخلی هماهنگی خاصی دارد. دستگاه مرکزی یا درایو نوری این سیستم صوتی بسیار حرفه ای طراحی شده و از خروجی ها و ورودی های مختلف به همراه تنظیمات مختلف پشتیبانی می کند.

درایو نوری نیز که از اپشن های متعددی پشتیبانی می کند، دارای دو دایره ی بزرگ لغزاننده می باشد که اطراف آنها را رنگ قرمز محاصره کرده است. این دو لغزاننده برای تنظیم سطح صدا و قدرت باس و ... به کار می روند. در وسط درایو نوری دکمه های متعدد با قابلیت های متخلف به همراه کلیدی کشویی که به سمت بالا و پایین کشیده می شود و آپشن های مختلفی که اطراف این کلید را فرا گرفته اند وجود دارند. حالت DJ Loop و حالت party Thruster و DJ Pro و Auto DJ و Childsafe و دکمه های تغییر آهنگ قبلی و آهنگ بعدی و دکمه ی پاور و پورت های ارتباطی و ...برروی این درایو قرار گرفته اند. درایو نوری قابلیت پخش و ضبط دیسک های CD-R/CD-RW را دارد و از فرمتهای مختلفی پشتیبانی می کند. جالب اینکه این سدتگاه توسط usb شارژ می شود.

حالت dj در سیستم صوتی 2350 وات ال جی

قابلیت جدید که در سیستم های صوتی به کار می رود، پشتیبانی از حالت dj است. حالت دی جی در واقع آهنگ ها را با کیفیت بالاتری پخش کرده و شادی و هیجان بیشتری به آنها می بخشد. قابلیت DJ LOOP امکان تکرار ضربات را می دهد. ریمیکس مثل دی جی های حرفه ای، امکان تکرار هر صدایی را در حلقه ها فراهم می کند. امکان خلق موسیقی خودتان را به شما می دهد و با موسیقی مخصوص خودتان مهمانی شما را به جشنی باشکوه تبدیل می کند. قابلیت Sampler Creator هر مهمانی را شخصی سازی می کند، افکت ها و صداهایی را که در مهمانی ها می پسندید و حالت های خاص را می توانید ذخیره کنید و بعدها در مهمانی های بعدی دوباره آنها را تکرار کنید. حالت DJ Effects نیز در این سیستم صوتی پشتیبانی می شود. حالت های Flanger، Phaser، Wah، Delay و Scratching و جلوه های ویژه ی از پیش تنظیم شده را به آهنگ های دلخواهتان اضافه نمایید. حالت Auto DJ بصورت اتوماتیک به مهمانی هایتان جلوه ی خاصی می بخشید. همچنین حالت DJ Sharing نیز امکان اشتراک گذاری را فراهم اورده است، یعنی شما می توانید  مهمانی و جشن باشکوهتان را ضبط کنید و آن را از طریق فناوری بلوتوث با گوشی های هوشمند به اشتراک بگذارید. 

فناوری کارائوکه و حس خوانندگی

از محبوب ترین فناوری هایی که در عرصه ی سیستم های صوتی تا به امروز طراحی شده است، فناوری کارائوکه می باشد. این فناوری به شما اجازه می دهد تا به راحتی و تنها با اتصال میکروفون به سیستم صوتی می توانید کارتان را شروع کنید و ساعتها سرگرم این برنامه ی مهیج باشید. کافی است که میکروفون را در دست بگیرید و به جای خواننده شما بخوانید. یان فناوری صدای خواننده را حذف می کند و تنها موسیقی بی کلام مربوط به این آهنگ را پخش می کند و خوانندگی را به عهده ی شما می گذارد. دورهمی ها و جمع های دوستانه با این برنامه لذت دیگری خواهد داشت. این سیستم صوتی یکویژگی بسیار جتالب تر دارد و آن هم این است که از دو ورودی میکروفون پشتیبانی می کند. این دو ورودی امکان مسابقه دادن و خوانندگی کردن با دوستانتان را فراهم می کند. یعنی شما می توانید با دوستتان شروع به خواندن کنید. حذف شدن صدای اصلی خواننده از طریق زدن یک دکمه انجام می شود، که به سادگی آب خوردن است. در این سیستم صوتی 18 حالت مختلف کارائوکه پشتیبانی می شود، که می توانید کلید مربوط به هر کدام را بزنید و حالت های مختلف را امتحان نمایید. این 18 حالت مختلف صدای شما را تغییر خواهند داد و شما با انتخاب هر یک از حالت ها متوجه تغییرات ایجاد شده گردید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

با کیفیت و عالی

ال جی کلا شیک هاش با کیفیتن و نسبت به شرکتهای دیگه قیمتشون مناسبترم هست.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سیستم صوتی ال جی CJ87

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم