سیستم صوتی ال جی CK99

  • سیستم صوتی 5000 وات ال جی CK99 سری XBOOM
  • سیستم صوتی 2.2 کاناله با 2 اسپیکر و 2 ساب ووفر
  • اتصال دو سیستم با فناوری Wireless Party Link
  • نورپردازی با برنامه LG Audio Bluetooth
  • پشتیبانی از قابلیت کارائوکه
  • قابلیت DJ Sharing

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت سیستم صوتی ال جی CK99

سیستم صوتی ال جی CK99 سری ایکس بوم XBOOM با توان صوتی 5000 وات بدون شک جزو با کیفیت ترین سیستم های صوتی به حساب می آید. سیستم صوتی ال جی CK99 محصولی با کیفیت و قدرتمند بوده که از 2 اسپیکر و 2 ساب ووفر تشکیل شده است. طراحی شکیل و مدرن به همراه قدرت صوتی فوق العاده از ویژگی متمایز کننده ی سیستم صوتی ال جی می باشد. لازم به ذکر است که این سیستم صوتی گزینه ای ایده آل برای کاربرانی است که به موسیقی و صدای بلند علاقه دارند، با خرید و استفاده از این سیستم صوتی شنونده در امواج صدا غرق خواهد شد. قابلیت ها و فناوری های زیادی در این سیستم صوتی پشتیبانی می شوند، که از جمله ی آنها می توان به قابلیت کارائوکه و حالت DJ Pro و Party Accelerator و نورپردازی با گوشی موبایل و ... اشاره کرد.

کارائوکه سرگرمی جذاب و دلنشینی است که احساس خواننده بودن را در کاربران ایجاد می کند. دو ورودی میکروفون تعبیه شده در این دستگاه امکان خوانندگی کردن را به شما خواهد داد. قابلیت کارائوکه صدای خواننده ی اصلی را حذف کرده و تنها با پخش موسیقی بی کلام از شما می خواهد به جای خواننده بخوانید. نورپردازی های رنگارنگ و رقص نور از دیگر ویژگی های این سیستم صوتی حرفه ای است، نورپردازی فوق العاده در این سیستم صوتی امکان لذت بردن از جشن و مهمانی ها را چند برابر می کند و شما را به هیجان خواهد آورد. هماهنگی میان رقص نور با موسیقی از ویژگی های بسیار خاص در این سیستم صوتی است. در بالای دستگاه اصلی این سیستم صوتی دو صفحه ی چرخان دایره ای و دکمه ی کشویی تعبیه شده است، این کنترل پنل برای تنظیمات مربوط به نورپردازی و حالت دیجی به کار می روند. اتصالات بی سیمی نظیر فناوری بلوتوث چندگانه که امکان اتصال چندین دستگاه را به سیستم صوتی فراهم می آورد. برنامه ی Multi Jukebox امکان اتصال همزمان 3 دستگاه به سیستم صوتی ال جی 5000 وات CK99 را فراهم کرده است.

قدرت صوتی سیستم صوتی xboom ck99

می دانید که امروزه وجود یک سیستم صوتی قدرتمند در هر خانه ای لازم و ضروری است، که انرژی و هیجان و شادی خاصی را به جشن ها و مهمانی ها می بخشد. از این رو سازنده ها نیز در پی یافتن راهی برای احساس رضایت در کاربرانشان هستند و با تولید سیستم های صوتی قدرتمند نظیر سینما خانگی و ساندبار و سیستم صوتی مجاز های فای و شیک و ...این مشکل را حل کرده و صدایی به وسعت شادی را ارائه می دهند. سیستم صوتی ال جی CK99 دارای توان صوتی 5000 وات بوده و از تعداد 2.2 کاناله بهره می برد. یعنی در این سیستم صوتی 2 ساب ووفر و 2 اسپیکر به کار رفته است و هر کدام از بلندگوها دارای توان 1250 وات بوده که در مجموع 5000 وات صدای قدرتمند و با کیفیت از این سیستم صوتی پخش می شود.

ال جی در نامگذاری سیستم صوتی ck99 از پیشوند ایکس بوم xboom یا صدای انفجار استفاده کرده است. چرا که به عقیده ی ال جی ساختار بلندگوها و ساب ووفر این سیستم صوتی به گونه ای است که صدا را بصورت واضح و استاندارد و غنی و پر باس انتشار می دهد. صدای انفجار آسای این سیستم صوتی تنها به اسپیکرهای آن مربوط نمی شوند، بلکه ساب ووفر آن نیز نقش زیادی در ایجاد این صدای عظیم دارد.ساب ووفر قدرتمند به کار رفته در این سیستم صوتی باعث خلق صدایی با کیفیت و واضح و غنی می شود. این ساب ووفر که بیشترین نقش را در ارائه ی صدای با کیفیت دارد توانسته حس زنده بودن صدا را به کاربر و شنونده بدهند. با این سیستم صوتی در امواج خروشان صدا غرق شوید و از رفت و آمد موج های زنده ی صدا سرمست گردید.

نورپردازی به شیوه ی ال جی lg

از ویژگی های متمایز کننده ی سیستم صوتی ال جی ck99 طراحی و ساختار خاص آن است. که رنگ هایی روشن و گرم را نورافکنی می کند. قابلیت Multi Color در این سیستم صوتی رقص نور هماهنگ با آهنگ پخش شده را ممکن کرده است، برای دسترسی به این قابلیت بهتر است که لامپ ها را خاموش کنید و در محیطی تاریک شاهد هنرنمایی این سیستم صوتی قدرتمند باشید. اهنگ های شاد رقصی مهیج و پر انرژی را می طلبد که نورپردازی نیز به همان سبک خواهد بود. نورپردازی در این سیستم صوتی متناسب با آهنگ و باس صدا تغییر می کند، پشتیبانی از رنگ های مختلف باعث ایجاد فضای خاصی می شود. این حالت خاص از رنگ آفرینی فضای سالن را شاد و مهیج کرده و کاربر را در امواج نور و آهنگ غوطه ور می سازد. با روشن کردن سیستم صوتی ال جی ایکس بوم ck99 نورپردازی و رقص نورها شروع می شود و از همان ابتدا ما را به خود به دنیایی جدید و ناشناخته خواهد برد. قابلیت دیگری که ال جی از آن پشتیبانی کرده، قابلیت LG Audio Bluetooth می باشد. این قابلیت در واقع برنامه ای خاص است که بر روی گوشی موبایل هم نصب می شود. برای بهره گیری از این فناوری باید ابتدا این برنامه را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید سپس از طریق گوشی خود رقص نور سیستم صوتی را تنظیم کنید. در این سیستم صوتی از حالت های مختلف رقص نور پشتیبانی می شود و با کمک این برنامه شما می توانید حالت دلخواه خود را انتخاب و فعال نمایید.

فناوری کارائوکه در سیستم صوتی ck99

از محبوب ترین فناوری هایی که در عرصه ی سیستم های صوتی تا به امروز طراحی شده است، فناوری کارائوکه می باشد. این فناوری به شما اجازه می دهد تا به راحتی و تنها با اتصال میکروفون به سیستم صوتی می توانید کارتان را شروع کنید و ساعتها سرگرم این برنامه ی مهیج باشید. کافی است که میکروفون را در دست بگیرید و به جای خواننده شما بخوانید. یان فناوری صدای خواننده را حذف می کند و تنها موسیقی بی کلام مربوط به این آهنگ را پخش می کند و خوانندگی را به عهده ی شما می گذارد. دورهمی ها و جمع های دوستانه با این برنامه لذت دیگری خواهد داشت. این سیستم صوتی یکویژگی بسیار جتالب تر دارد و آن هم این است که از دو ورودی میکروفون پشتیبانی می کند. این دو ورودی امکان مسابقه دادن و خوانندگی کردن با دوستانتان را فراهم می کند. یعنی شما می توانید با دوستتان شروع به خواندن کنید. حذف شدن صدای اصلی خواننده از طریق زدن یک دکمه انجام می شود، که به سادگی آب خوردن است. در این سیستم صوتی 18 حالت مختلف کارائوکه پشتیبانی می شود، که می توانید کلید مربوط به هر کدام را بزنید و حالت های مختلف را امتحان نمایید. این 18 حالت مختلف صدای شما را تغییر خواهند داد و شما با انتخاب هر یک از حالت ها متوجه تغییرات ایجاد شده گردید.

سایر امکانات و ویژگی ها

حالت دیجی DJ از ویژگی های دیگر سیستم صوتی ال جی ck99 است. این حالت خاص هیجان بسیار زیادی به موسیقی خواهد داد و آهنگ ها را با ریتم جدیدتر و متفاوت تری پخش می کند. این حالت از موسیقی می تواند لحظات سرشار از انرژی و زندگی را برایتان رقم بزند. پد لمسی بزرگی بر روبدنه ی دستگاه تعبیه شده است، شما با چرخاندن این پد به جلوه های مختلف صوتی دسترسی پیدا خواهید کرد. با حالت DJ PRO شما می توانید لحظاتی شاد و مهیج را تجربه کنید و جلوه های مختلف صوتی را فعال کنید و افکت های مختلف را بر روی موسیقی اعمال نمایید. حالت Party Accelerator مخصوص مهمانی های باشکوه است، این قابلیت نیز به حالت های مختلف دیجی مربوط می شود که با کم و زیاد کردن صدا و حرکت دادن به سمت بالا یا پایین دکمه ی کشویی Party Accelerator فعال می شود. همچنین امکان کنترل نمودن موسیقی با قابلیت Crossfader در سیستم صوتی ال جی ck99 تعبیه شده است. این قابلیت صدای موسیقی را بر روی خطوط صاف تنظیم می کند و تعادل مناسبی میان آهنگ ها ایجاد می کند. قابلیت Jukebox از دیگر ویژگی های این سیستم صوتی است، این قابلیت امکان اتصال 4 نفر یا 4 دستگاه را به سیستم صوتی می دهند، که البته اتصال از طریق فناوری بلوتوث صورت می گیرد. این 4 کاربر می توانند لیستی از آهنگهای مورد علاقه ی خود را تهیه کنند و بدون اینکه موسیقی قطع شود، اهنگ ها یکی پس از دیگری پخش خواهند شد. ورودی دوگانه ی Dual USB نیز امکان اتصال دو منبع مختلف را به سیستم صوتی دارد. یعنی می توان همزمان دو منبع مختلف نظیر حافظه های خارجی را به سیستم وصل کرد. یا حتی می توان فایل ها را از یک حافظه به حافظه ی دیگر منتقل نمود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

dvd
1
تعداد بلند گوها
2 اسپیکر و 2 ساب ووفر
قدرت بلندگو
5000 وات
تعداد کانال های سیستم
2.2 کاناله
ترمینال های وردی - خروجی
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سیستم صوتی ال جی سی کا99

این سیستم صوتی خیلی با کیفیته و واقعا قیمتش در مقایسه با این قدرت مناسبه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

dvd
تعداد بلند گوها
2 اسپیکر و 2 ساب ووفر
قدرت بلندگو
5000 وات
تعداد کانال های سیستم
2.2 کاناله
ترمینال های وردی - خروجی

سیستم صوتی ال جی CK99

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم