اتو پرس ناسا NS-3311

  • اتو پرس 32 اینچ ناسا NASA NS-3311
  • پشتیبانی از سیستم ضد رسوب
  • پشتیبانی از بخاردهی عمودی
  • دارای سیستم قطع خودکار
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • دارای مخزن رسوب

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت اتو پرس ناسا الکتریک NS-3311

اتو پرس ناسا الکتریک NS-3311 یکی از اتوبخارهای پرسی می باشد، این اتو پرس دارای صفحه ای به اندازه ی 32 اینچ بوده و برای اتوکشی آسان مورد استفاده قرار می گیرد. اتو پرس ناسا ان اس 3311 دستگاهی با کیفیت و با امکانات بالارده می باشد که از توان مصرفی 1900 وات بهره می برد. ناسا اتوپرس 32 اینچی خود را در رنگ های سفید و نقره ای و مشکی تولید نموده است تا کاربران بنابر سیلقه و نیاز خود بتوانند رنگ مورد علاقه ی خود را خریداری کنند. تفاوت بارز میان اتو پرس و اتو بخار در ابعاد و اندازه و البته نحوه ی عملکرد آنهاست. کار کردن با اتو پرس بسیار راحت بوده و بدون نیاز به بلند کردن دستگاه شما می توانید لباسهایتان را اتو نمایید. در اتو پرس نگرانی در مورد سوختن لباس وجود ندارد. چرا که زنگ هشدار بعد از چند لحظه به صدا در می آید و شما را فرا می خواند. حجم بخار خروجی در هر دقیقه 90 گرم می باشد، حجم بخار مضاعف نیز 110 گرم در دقیقه است که بسته به نیاز و ضخامت و میزان چروکی و صافی لباس این مقدار حجم بخار خروجی را می توانید تنظیم کنید. فشار بخار در اتو پرس ناسا الکتریک NS-3311 برابر 45 کیلو در هر بار می باشد و با توجه به فشار و حجم بخاری که این اتو پرس پشتیبانی می کند، باید انتظار داشت چین و چرک لباس ها را به راحتی صاف کند و لباس ها و پارچه هایی صاف را کمترین زمان تحویل شما دهد.

کفی این اتور پرس از جنس آلومنیوم بوده و همین عامل باعث می شود تا اتو به سادگی بر روی لباس های شما بلغزد و حرکت کند در نتیجه ی حرکت آزادانه و راحت اتو بر روی لباس ها، چروک های سطح لباس به آسانی صاف خواهند شد. از آنجایی که صفحه ی اتو پرس چند برابر صفحه ی اتو بخار دستی می باشد در نتجیه عملکرد آنها نیز به همین میزان تفاوت خواهد داشت. صفحه ی 32 اینچی آلومنیومی اتو بخار ناسا NS-3311 در زمان و انرژی شما صرفه جویی کرده و لباس های اتو کشیده و صاف را در سریع ترین زمان ممکن تحویل شما خواهد داد. کار کرد اتو پرس به گونه ای است که نیازی به اعمال فشار زیاد بر روی اتو ندارد، فشار بخار 45 کیلویی اتو به سادگی انواع چین و چروک ها را صاف می نماید. بعد از اینکه دستگاه را روشن کردید، تنها 2 دقیقه زمان نیاز است، تا اتو پرس شروع به کار کند.

اتو پرس ناسا ns-3311

امکانات اتو پرس 32 اینچی ناسا

قابلیت خاموش شدن خودکار از دیگر ویژگی های این اتو پرس می باشد، سیستم خاموش شدن خودکار برای ایمنی بخشیدن به دستگاه اتوپرس تعبیه شده است و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف برق می گردد. سیستم خاموش شدن خودکار به این صورت عمل می کند که بعد از 10 ثانیه بسته بودن صفحات خاموش می شود و همچنین در حالتی که اتو پرس روشن باشد بعد از 15 دقیقه باز ماندن درب بصورت اتوماتیک جریان برق را قطع کرده و اتوپرس ناسا را خاموش می کند.  قابلیت دیگری که در این اتوپرس پشتیبانی می شود، هشدار دهنده ی کم آبی اتو است. این قابلیت زمانی که آب داخل مخزن از میزان معینی کمتر باشد بصورت بوق و آژیر به شما هشدار می دهد. موتور قدرتمند این اتو پرس 1900 وات قدرت داشته و از قدرت بخار 45 کیلویی و حجم بخار 90 گرم در دقیقه پشتیبانی می کند. که نتیجه ی این موارد اتو کشی آسان لباس ها می باشد.

اتو بخار پرسی ناسا NS-3311 از چراغ نشانگر نیز پشتیبانی می کند، این چراغ شما را از خالی کردن و میزان حجم آب مخزن آگاه می سازد. ظرفیت این مخزن به اندازه ای است که زود خالی نمی شود و نیازی نیست هر بار پس از اتو زدن نیازی به پر کردن مخزن نیست. مخزن اتو بخار پرسی قابلیت جدا شدن از اتو را دارد و به آسانی می توان ان را جدا کرد. صفحه نمایش به کار گرفته شده در این اتو پرس عملکرد لمسی دارد و به سادگی می توان نسبت به تنظیمات دما اقدا نمایید. ارتفاع اتو پرس ناسا ns-3311 قابلت تنظیم بوده و از طریق لوله ی تلسکوپی می توان ارتفاع آن را تنظیم نمود. وجود دستگیره ی قفل شونده صفحات اتو پرس را قفل کرده و جابجایی و تکان دادن آن را راحت تر خواهد کرد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع اتو
اتو پرس
شماره مدل
NS-3311
توان مصرفی
1900 وات
ولتاژ
220-240 ولت
فشار بخار
90 گرم در دقیقه
پایه ضد لغزش
1
بخاردهی پیوسته
1
بخاردهی لحظه ای
1
قابلیت تنظیم میزان بخار
1
تنظیم خودکار دما
1
توزیع یکنواخت دما
1
مخزن آب
1
ظرفیت مخزن آب
800 سی سی
قفل ایمنی
1
جنس کفی
آلومنیوم
چراغ نشانگر
1
نوع عملکرد
دکمه لمسی
اسپری آب
1
حجم بخار مضاعف
110 گرم در دقیقه
روكش پارچه ای ضد آب و نسوز
1
قابلیت پرتابل شدن
1
کلید انتشار بخار
1
پایه ایستاده
1
قابل استفاده با پایه و بدون پایه
1
سیستم ضد رسوب
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

بسیار با کیفیت

اتو پرس ناسا بسیار با کیفیت و خوش ساخته واقعا کیفیت بالایی داره.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

نوع اتو
اتو پرس
شماره مدل
NS-3311
توان مصرفی
1900 وات
ولتاژ
220-240 ولت
فشار بخار
90 گرم در دقیقه
پایه ضد لغزش
بخاردهی پیوسته
بخاردهی لحظه ای
قابلیت تنظیم میزان بخار
تنظیم خودکار دما
توزیع یکنواخت دما
مخزن آب
ظرفیت مخزن آب
800 سی سی
قفل ایمنی
جنس کفی
آلومنیوم
چراغ نشانگر
نوع عملکرد
دکمه لمسی
اسپری آب
حجم بخار مضاعف
110 گرم در دقیقه
روكش پارچه ای ضد آب و نسوز
قابلیت پرتابل شدن
کلید انتشار بخار
پایه ایستاده
قابل استفاده با پایه و بدون پایه
سیستم ضد رسوب

اتو پرس ناسا NS-3311

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم