بخارپز ناسا الکتریک NS-700

  • بخارپز ناسا 700 وات NASA NS-700
  • دارای سیستم خاموش کننده خودکار
  • سیستم گرم نگهدارنده موادغذایی
  • دارای صفحه نمایش دیجیتالی
  • مجهز به تایمر 120 دقیقه ای
  • دارای 3 عدد سینی
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت بخارپز ناسا 700 وات NS-700

بخارپز ناسا الکتریک NS-700 یکی از دستگاه ها و لوازم خانگی برقی است که توسط برند خوش نام ناسا NASA تولید و روانه ی بازار شده است. این بخارپز از امکانات و قابلیت های پیشرفته ای برخوردار است و برای پخت انواع مواد غذایی بهترین عملکرد را دارد. موتور مصرفی به کار رفته در این بخارپز دارای توان مصرفی 700 وات بوده و قدرت زیادی در بخارپز کردن مواد غذایی سفت و سخت دارد. بخارپز ناسا NS-700 دارای سه سبد بخار می باشد، که بر روی هم قرار گرفته اند. این سبدهای بخار از جنس پلاستیک شفاف بوده و قابلیت مشاهده کردن محتویات داخل این سبدها را برایتان فراهم می آورد. بدنه یا پایه ی اصلی از جنس استیل ضد زنگ می باشد و کنترل پنل دیجیتالی با نمایشگر ال ای دی بر روی این بدنه قرار گرفته است. در زیر این سبدهای بخار سینی جمع آوری عصاره قرار گرفته تا آب مواد غذایی ناشی از تبخیر داخل این سینی قرار گیرد و در آن جمع شود. همچنین بر بالای سینی های بخار دستگیره و درپوش قرار گرفته و این مجموعه بخارپز ناسا ان اس 700 را تشکیل می دهند. به هنگام استفاده لازم است که ابتدا کمی آب در حد مجاز و معمول داخل سینی عصار بریزید، این سینی دارای روزنه ی مخصوص ریختن آب می باشد و شما می توانید بصورت مستقیم آب را داخل سینی بریزید و یا اینکه از طریق روزنه تعبیه شده این کار را انجام دهید. لازم به ذکر است که بهتر است به هنگام روشن نمودن بخارپز ناسا حتما آن را بر روی سطحی صاف قرار دهیم. بر روی بدنه ی دستگاه چهار دکمه وجود دارد، دکمه ی پاور برای روشن و خاموش کردن دستگاه ، دکمه یست SET برای قرار گرفتن دستگاه در حالت گرمایشی، دکمه ی MIN برای تنظیم مدت زمان و زمان پخت به مدت 6 تا 59 دقیقه، یعنی شما متناسب با نوع ماده ی غذایی می توانید دستگاه را برای مدت زمان مشخصی روشن نگه می دارید. اگر یک بار دکمه ی MIN را فشار دهید، زمان بر روی یک دقیقه تنظیم خواهد شد؛ اما اگر چند ثانیه دست روی این دکمه بگذارید مدت زمان افزایش می یابد. دکمه ی تنظیم HR نیز ساعت دستگاه را تنظیم می کند شما ابتدا ساعت را تنظیم کرده و سپس دقیقه را تنظیم می نمایید. ناگفته نماند که این بخارپز حداکثر تا 2 ساعت می تواند روشن باشد.

بخارپز ناسا ns-700

ویژگی ها و امکانات بخارپز ناسا NS-700

بخارپز ناسا ns-700

از ویژگی های بارز بخارپز ناساNS-700ظ NS-700 می توان به قابلیت گرم نگهداشتن مواد غذایی و امکان شستشوی قطعات داخل ماشین ظرفشویی و سیستم خاموش شدن خودکار اشاره نمود. تایمر 120 دقیقه ای ویژگی بسیار کاربردی در بخارپز کردن مواد غذایی به شمار می رود، این ویژگی باعث می شود تا مواد غذایی سفت و سخت نیز داخل این بخارپز به شدت پخته شوند و از بیرون و درون کاملاً بخارپز گردند. شما می توانید متناسب با نواع مواد غذایی دما و زمان مشخصی را تعیین نمایید. سیستم خاموش کننده ی خودکار بخارپز ناسا 700 واتی را پس از اتمام کار خاموش می کند و این خود یک مزیت به حساب می آید ؛ چرا که از سوختن مواد غذایی داخل سبدهای بخار جلوگیری می کند. جالب است بدانید که این دستگاه قابلیت گرم نگهداشتن مواد غذایی داخل سینی های بخار را دارد. این قابلیت مواد غذایی داخل سبدهای بخار را تا زمانی که داخل سبد باشند گرم نگه می دارد. نکته ی دیگر اینکه تمامی قطعات این دستگاه قابلیت جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

انواع مواد غذایی توسط این دستگاه بخارپز پخته خواهند شد و غذایی سالم و طبیعی و مغذی را برای شما ارائه می دهند. با اینکه این بخارپز دارای سه سبد بخار می باشد؛ اما امکان حذف یکی از سینی ها و یا هر دو وجود دارد و شما می توانید متناسب با حجم مواد غذایی از یک یا دو یا سه سینی استفاده نمایید. پلاستیکی بودن سبدها و بدنه شما را از نحوه کار و میزان پخته شدن مواد غذایی آگاه می سازد و حتی امکان دیدن میزان آب را هم به کاربران داده است. بر روی بدنه ی استیل این بخارپز انواع مواد غذایی به همراه مدت زمان لازم برای پختن درج شده است. همچنین سنسور اندازه گیری میزان و حجم آب نیز حضور دارد و زمانی که آب داخل دستگاه کم باشد بدون نیاز به باز کردن دستگاه می توان از طریق روزنه ی تعبیه شده آب را به داخل سینی بریزید.



ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

قابلیت تنظیم دما

سلام این بخارپز قابلیت تنظیم دما هم داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

بخارپز ناسا الکتریک NS-700

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم