میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1161

  • میوه خشک کن ناسا 350 وات NASA NS-1161
  • قابلیت تنظیم حرارت 35 تا 70 درجه
  • سیستم خاموش کردن خودکار
  • مجهز به پایه های ضدلغزش
  • دارای 5 سینی بزرگ میوه
  • بدنه ی پلاستیکی شفاف

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت میوه خشک کن ناسا NS-1161

میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1161 دستگاهی دیجیتالی است و از جدیدترین میوه خشک کن های این شرکت است. این میوه خشک کن دارای موتوری قدرتمند با توان مصرفی 350 وات بوده و برای مصارف خانگی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و نمی توان انتظار کارآیی میوه خشک کن های حرفه ای و صنعتی را از آن داشت. میوه خشک کن ناسا NS-1161 انواع میوه ها و سبزیجات را با بالاترین کیفیت خشک می کند. شما می توانید میوه های خشک شده را برای مدت زمانی تعیین شده در داخل محفظه ی میوه خشک کن نگهداری کنید و این از ویژگی های برتر این دستگاه حرفه ای می باشد. 5 طبقه یا سینی که برای خشک کردن میوه و سبزی در نظر گرفته شده است، نیاز شما را به کلی تامین خواهد کرد و حجم زیادی از مواد غذایی را در هر بار استفاده خشک خواهد نمود. قابلیت های مهم این میوه خشک کن کنترل پنل دیجیتالی آن است که امکان تنظیم نمودن دما و زمان را می دهد. همچنین سیستم خاموش شدن خودکار نیز دستگاه را پس از اتمام مدت زمان تعیین شده خاموش می کند. بدنه ی شفاف سینی میوه خشک کن امکان دیدن محتویات داخل را به شما خواهد داد و همین عامل باعث می شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی و هر بار ناچار به باز کردن درپوش دستگاه نباشید.

میوه خشک کن ناسا ان اس 1116

طراحی و ساختار میوه خشک کن ناسا

میوه خشک کن ناسا ns-1161

میوه خشک کن ناسا ان اس 1116 دارای 5 طبقه ی مشبک برای خشک کردن میوه می باشد، بنابراین در هر بار استفاده می توانید حجم زیادی از میوه ها را خشک نمایید. در ساخت این دستگاه دیجیتالی از بدنه ی مقاوم پلاستیکی بهره گرفته شده است، این بدنه ی پلاستیکی شفاف قابلیت دیدن محتویات داخل سینی ها را به کاربران خواهد داد. بنابراین زمانی که میوه خشک کن دیجیتالی را روشن نموده اید دیگر نیازی نیست برای آگاهی از میزان خشک شدن میوه ها هر بار درب را باز و بسته کنید، بلکه شفافیت بدنه این امکان را فراهم کرده است. در کل می توان میوه خشک کن را به چند اجزا و قطعه ی مختلف تقسیم نمود. این دستگاه از یک پایه و سینی و درپوش تشکیل شده است. بر روی بدنه ی کنترل پنل دیجیتالی به همراه چراغ تنظیم کننده ی دما واقع شده. دو دکمه ی _ و + بر روی کنترل پنل برای تنظیم و کم و زیاد کردن دما و مدت زمان به کار رفته اند. ابعاد در نظر گرفته شده برای این میوه خشک کن 25 × 34 × 34 سانتی‌متر بوده و دارای وزن کم 2.5 کیلوگرمی می باشد. این وزن و ابعاد مناسب نگهداری از این دستگاه را آسانتر نموده و حمل و جابجایی دستگاه را برای کاربران راحت کرده است. طول سیم دستگاه 1 متر بوده و در همین حد می توان آن را هنگام وصل بودن به پریز حرکت داد و شعاع عملکرد تنها 1 متر می باشد. همچنین تمامی قطعات قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.  ناسا برای جلوگیری از نامرتبی اطراف دستگاه، این میوه خشک کن را به محفظه ی جمع آوری سیم مجهز ساخته است. تا بعد از اتمام کار سیم را داخل محفظه جمع آوری نمایید.

 با توجه به حفظ رطوبت میوه ها و سبزیجات و ... به هنگام خشک شدن در نتیجه مواد غذایی که توسط این دستگاه خشک شده اند بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و طعم و مزه ی مواد غذایی و همچنین خواص مفید آنها حفظ می شوند. در طراحی و ساخت میوه خشک کن دیجیتالی ناسا الکتریک NS-1161 یک کنترل پنل دیجیتالی بر روی بدنه تعبیه شده است. این کنترل پنل دارای تنظیماتی ابتدایی نظیر تنظیم دما و دکمه ی روشن و خاموش و تایمر و تنظیم مدت زمان روشن بودن دستگاه می باشد. میوه خشک کن 350 وات ناسا الکتریک NS-1161 از قابلیت تایمر پشتیبانی می کند، شما می توانید مدت زمان خشک کردن میوه ها را بین 1 تا 48 ساعت تنظیم کنید. قابلیت تنظیم دما امکان تنظیم دما از 35 تا 70 درجه سانتیگراد را به کاربران می دهد. سیستم خاموش شدن خودکار از دیگر ویژگی های به کار رفته در میوه خشک کن ناسا الکتریک می باشد. این قابلیت بعد از تمام شدن مدت زمان تعیین شده بصورت اتوماتیک دستگاه را خاموش می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

میوه خشک کن

این میوه خشک کن شهر ما که نمایندگی ناسا داره قیمتش بالاتره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1161

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم