سینما خانگی پاناسونیک XH385

  • سینما خانگی 1000 وات پاناسونیک SC-XH385
  • پشتیبانی از فناوری صوتی Dolby Digital
  • دارای 4 اسپیکر و یک ساب ووفر مرکزی
  • دارای 1 عدد پورت hdmi و usb
  • پشتیبانی از قابلیت کارائوکه
  • دارای سیستم 5.1 کاناله

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت سینما خانگی پاناسونیک XH385

سینما خانگی پاناسونیک XH385 با مدل کامل SC-XH385 توسط برند معتبر پاناسونیک panasonic معرفی شده است. این سینما خانگی دارای قدرت صوتی خروجی 1000 وات می باشد و از یک سیستم صوتی 5.1 کاناله تشکیل شده است. این سیستم صوتی 1000 واتی از ویژگی ها و امکانات جالب توجهی پشتیبانی می کند که در ادامه توضیحات مفصل تری را ارائه می دهیم. به علت وجود 4 اسپیکر و یک ساب ووفر صدای پخش شده نیز 5.1 کاناله بوده و کاملا مجازی و فراگیر در محیط پخش خواهد شد بطوری که حس سه بعدی بودن صدا را به شنونده القا خواهد کرد. از ویژگی های منحصر به فردی که در این سینمای خانگی پشتیبانی می شود، قابلیت نصب بر روی دیوار است. این قابلیت در فضای در دسترس بهینه سازی می کند. فناوری های صوتی که توسط سینما خانگی XH385 ساپورت می شوند، می توان به فناوری دالبی دیجیتال Dolby Digital و فناوری Dolby Pro Logic II اشاره نمود. این فناوری های رایج صوتی در واقع فرمت فشرده سازی صدا هستند و این فناوری ها تعیین می کنند که صدا از طریق کدام اسپیکر پخش شود و کدام اسپیکر چه صدایی را دریافت کند، بدون این فناوری ها امکان پخش صدای همه جانبه ممکن نبود.

سینما خانگی پاناسونیک xh385


درگاه های خروجی و ورودی تعبیه شده برای سینما خانگی پاناسونیک شامل درگاه usb و hdmi و خروجی کامپوزیت و خروجی صوتی دیجیتال می باشد. از طریق این درگاه ها شما می توانید سینما خانگی را به انواع حافظه های جانبی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال و ... پخش کننده های تصویری و تلویزیون و ... وصل نمایید. چرا که این سینما خانگی از تمامی درگاه های ارتباطی لازم پشتیبانی می نماید. اکثر خریداران هنگام خرید سینم خانگی در مورد هوشمند بودن و قابلیت اتصال به اینترنت دستگاه سوال می پرسند، بد نیست بدانید که سینما خانگی پاناسونیک hx385 قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد و نیم تواند از دیگر امکانات هوشمند بهره ببرد. از این رو ناچاراً تمامی دستگاه های دیجیتالی که به این سینما خانگی وصل می شوند، از طریق سیم و اتصال سیمی صورت گیرد نه اتصال بی سیم. خروجی صوتی اپتیکال نیز امکان اتصال سینما خانگی و تلویزیون را فراهم کرده اند. یعنی می توانید سینما خانگی را به تلویزیون وصل کرده و صدای خروجی تلویزیون را افزایش دهید و از صدای قدرتمندتر و با کیفیت تری لذت ببرید. پشتیبانی از قابلیت کارائوکه امکان جالب و مهیجی است که در این سینما خانگی تعبیه شده است. بریا آن دسته از کاربرانی که به خوانندگی علاقه دارند و می خواهند تست خوانندگی بدهند، بهترین روش همین قابلیت کارائوکه است. با استفاده از ورودی میکروفونی که برای سینما خانگی در نظر گرفته شده شما می توانید میکروفون را به سینما خانگی وصل کرده و با قطع شدن صدای خواننده و پخش شدن موزیک آهنگ را بخوانید و صدای خود را به رخ بکشید.

قدرت صوتی سینما خانگی پاناسونیک SC-XH385

این روزها با بزرگ شدن سالن های پذیرایی و بزرگ تر شدن منزل های مسکونی، دیگر صدای خود تلویزیون کفاف این مساحت های بزرگ را نمی دهد و همچنین برای هیجان بخشیدن به مراسمات و برنامه ها و ... خرید سینما خانگی را ضروری کرده است. سینما خانگی پاناسونیک XH385 نیز که یکی از همین دستگاه هاست که به منظور افزایش دادن صدای تلویزیون استفاده می شود، از قدرت خروجی صوتی 1000 وات بهره می برد که برای جشن ها و سالن های بزرگ کافی به نظر می رسد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، سینما خانگی پاناسونیک 5.1 کاناله می باشد و از 4 اسپیکر بالابلند با پایه های خوش تراش و یک ساب ووفر اصلی و یک دستگاه پخش کننده می باشد. هر کدام از اسپیکرهای عقب و جلو و اسپیکر مرکزی نیز دارای قدرت خروجی 167 وات می باشند، که در مجموع قدرت خروجی دستگاه را به 1000 وات می رساند. از فناور یهای پیشرفته ی صوتی که در این سینما خانگی به کار رفته است، می توان به فناوری دالبی دیجیتال dolby digital و  Dolby Pro Logic II اشاره کرد. این فناوری های صوتی باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی می شوند و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کنند. فناوری بلوتوثی که در این سینما خانگی تعبیه شده امکان انتقال بی سیم آهنگ و موزیک را ممکن کرده است. یعنی اشتراک گذاری آهنگ از طریق گوشی موبایل به این سینماخانگی در سریع ترین زمان صورت می گیرد، کافی قابلیت بلوتوث را روشن کنید و سپس آهنگ مورد نظر را از گوشی خود انتخاب کرده و آن را به سینما خانگی انتقال دهید.

سینما خانگی 1000 وات پاناسونیک


سایر امکانات سینما خانگی پاناسونیک

از نظر نحوه ی چیدامان و آرایش این سینما خانگی باید گفت که شما می توانید به دو صورت مختلف آن را در اتاق بچینید، یا می توانید در چهار گوشه ی اتاق خود اسپیکرهای بالا بلند را قرار دهید و ساب ووفر را نیز در زیر تلویزیون بگذارید و یا اینکه همه ی اسپیکرها و ساب ووفر را در اطراف تلویزیون بچینید تا در هر دو صورت حس غرق شدن صدا به کاربر انتقال داده می شود. قابلیت اتصال به دیوار نیز در این سینما خانگی ساپورت می شود که با بهره گیری از آن می توان از فضای در دسترس نهایت بهینه سازی را انجام داد. قابلیت کارائوکه از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سینما خانگی 1000 وات پاناسونیک XH385 است، با قرار دادن دو ورودی میکروفون در این دستگاه شما می توانید خوانندگی کنید و صدای خود را امتحان کنید.
سینما خانگی پاناسونیک sc-xh385 یک دستگاه مرکزی به عنوان دستگاه اصلی دارد که این دستگاه قابلیت پخش دیسک های dvd را دارا می باشد. جالب است بدانید که این دستگاه از قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر و رزولوشن 1080p پشتیبانی می کند. این کیفیت تصویر هر نوع محتوایی را با دقت فول اچ دی پخش خواهد کرد. یعنی حتی محتوای با کیفیت اچ دی را نیز از این به بعد با کمک پخش کننده ی این سینما خانگی با کیفیت فول اچ دی می توان مشاهده نمود. پورت HDMI و کیفیت تصویر فول اچ دی  کاری کرده تا تماشای محتوا از طریق این دستگاه لذت بخش تر از تلویزیون باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

dvd
1
تعداد بلند گوها
5.1 کاناله
قدرت بلندگو
1000 وات
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

موجودی

سلام، ببخشید این مدل هنزو موجوده و قیمتش هم آپدیته؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام و درود، بله موجود هست و قیمتها به روز می باشند.

سایر ویژگی‌ها

dvd
تعداد بلند گوها
5.1 کاناله
قدرت بلندگو
1000 وات

سینما خانگی پاناسونیک XH385

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم