تبلت استوک دل Venue 11 Pro

  • تبلت دل مدل Venue 11 Pro با ظرفیت 128 گیگابایت
  • پشتیبانی از حافظه داخلی 128 گیگابایت
  • پشتیبانی از پردازنده Core i3 و Core M
  • بهره گیری از حافظه رم 4 گیگابایتی
  • دارای صفحه نمایش 10.8 اینچی
  • دارای پورت HDMI
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی تبلت Dell Venue 11 Pro

معرفی تبلت دل venue11pro

Dell Venue 11 Pro یک تبلت 10.8 اینچی می باشد که از سیستم عامل ویندور پشتیبانی می کند که جهت کاربری های روزانه طراحی و تولید شده است. تبلت دل پرو 770 گرم وزن دارد و از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت فوق العاده بوده و ثابت کرده که علاوه بر ظرافت، مقاومت بدنه مناسبی نیز دارد. نمایگر 10.8 اینچی تبلت دل به صورت لمسی و قابلیت چند لمس همزمان روانه بازار شده است که برای محیط های داخلی و خارجی کارایی لازم را  دارد. صفحه نمایش این تبلت دارای رزولوشون HD و روشنایی 400 نیت می باشد. نسبت تصویر در این تبلت venue 11 pro ،16:9 است.  پورت های مورد  استفاده در طراحی تبلت Venue در سمت چپ دستگاه قرار دارند. این دستگاه شامل یک پورت USB3.0 ، پورت HDMI، پورت شارژر، MicroSD بوده و و همچنین از سیم کارت های نسل چهارم پشتیبانی می کند. تبلت استوک دل از پردازنده اینتل Core i3  و Core M پشتیبانی می کند. پردازنده موجود دارای سرعت 1.2 گیگاهرتز تا 1.9 گیگاهرتز بوده و سرعت و قدرت پردازش بالایی در به اجرا درآوردن برنامه ها را دارد. حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای این تبلت 4 گیگابایت از نوع DDR3 بوده و حافظه ی داخلی نیز 128 گیگابایت می باشد. از دیگر مشخصات فنی مهم تبلت دل کارت گرافیک Intel HD Graphic، دوربین 8 مگاپیکسل در پشت بدنه تبلت و 2 مگاپیکسل در بالای نمایشگر و همچنین شارژ دهی باتری تا 10 ساعت دوام را می توان نام برد. Dell vekue 11 pro تنها تبلت ویندوزی موجود در بازار می باشد که قابلیت ارتقای رم، باتری، هارد و ... را دارد. کاربران می توانند رم لپ تاپ را تا 8 مگابایت، حتی بیشتر ارتقاء دهند و از فضای رم بیشتری بهره ببرند. به لطف فناوری بلوتوث که در تمامی لوازم الکترونیکی وجود دارد، می توان به تبادل و نقل و انتقال اطلاعات و داده ها با گوشی تلفن همراه و ... خود پرداخت. یا با نصب برنامه ایی همچون شریت از سرعت بالایی در انتشار اطلاعات بهره بگیرید. تبلت دل ونیو دارای بلندگوهای استریو داخلی می باشد که صدایی رسا و خالس را تولید و به گوش کاربران می رساند.

 

نمایشگر و کارایی تبلت Dell Venue 11 Pro

نمایشگر تبلت دل venue11pro

تبلت dell venue 11 pro از ویژگی های خارق العاده ایی برخوردار می باشد، یکی از این ویژگی ها صفحه نمایش آن است. اندازه نمایشگر تبلت مورد بررسی 10.8 اینچ می باشد. دقت و کیفیت نمایشگر این تبلت دل HD بوده که تصاویری با کیفیت بالا و رزولوشن 1280×1920 پیکسل را به نمایش می گذارد. تکنولوژی به کار رفته در ساخت نمایشگر IPS می باشد که در ارتقای کیفیت و افزایش زاویه دید بی تاثیر نیست، کاربران می توانند به لطف فناوری IPS رد هر زاویه ایی از تبلت تصاویری با کیفیت منحصر به فرد مشاهده کنند. دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده بر بدنه پشتی تبلت این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در هنگام مسافرت و در صورت لزوم به عکاسی بپردازند و از تصاویری با وضوح و کیفیت بالا بهره ببرند، همچنین دوربین 2 مگاپیکسلی تعبیه شده بر بالای نمایشگر تبلت کاربران را قادر می سازد تا به تماس تصویری با دوستان خود بپردازند و اب نصب برنامه اسکایپ به راحتی و با کمک دوربینی 2 مگاپیکسلی به مکالمه تصویری بپردازند. تایپ کردن در تبلت مورد نظر می تواند از طریق صفحه لمسی صورت گیرد یا با اتصال کیبورد به  تبلت کارهای تایپی خود را انجام دهید که در این صورت سرعت تایپ کردن دو چندان می شود. به لطف اتصال کیبورد و ماوس می توان تبلت دل را به لپ تاپ همراه سبک وزن تبدیل کنید. کیبورد باتری دار همراه با تبلت می تواند 7 الی 8 ساعت باتری به شما بدهد و بدون استفاده از شارژر حدود 8 ساعت با کیبورد مشغول تایپ کردن شوید. تبلت  دل ونیو قابلیت پشتیبانی از ویندوز 8.1 را به خوبی دارد و قادر به اجرای  هر دو از برنامه های ویندوز 8.1 و Desktop را باهم دارد.  پردازنده گرافیکی استفاده شده در این تبلت 10.8 اینچی ساخت شرکت اینتل بوده و به خوبی از عهده ی کارهای ویدیویی سبک و ویرایش های سریع در فتوشاپ برمی آید. برای اتصال به اینترنت می توان از دو روش Wi-Fi به صورت بی سیم و پورت LAN به کمک سیم، استفاده کرد و کارهای اینترنتی مورد نیاز خود را انجام دهید. تبلت لمسی ونیو دارای قلم حرفه ایی به نام Dell Active Stylus می باشد، این قلم قوی ترین و بهترین قلم طراحی جهان می باشد. در ساخت تبلت پرو 11 از باتری 2 سلولی از جنس لیتیوم یون با ظرفیت 38 وات ساعت با دوام و طول عمر زیاد استفاده شده که کاربران می توانند ساعت ها از آن استفاده کنند.

جمع بندی

تبلت dell venue 11 pro تبلتی باریک و سبک وزن با کاربری مالتی مدیا و کاربری عمومی می باشد که می توان آن را یک لپ تاپ همراه نیز در نظر گرفت. با طول عمر باتری زیاد، صفحه نمایش IPS 1080P و داک استیشن قابل حمل، لپ تاپ Dell Venue 11 Pro ، بهترین گزینه برای کسب و کار است. تبلت دل ونیو، به لطف نمایشگر نسبتا بزرگش و سخت افزاری که دارد، به خوبی قادر به اجزای برنامه های کامپیوتر شخصی شما را دارد.  به کمک این تبلت به راحتی می توانید کارهایی همچون گشت و گذار در اینترنت، تماس از طریق اسکایپ و ... را انجام دهید. تبلت dell venue 11 pro به صورت استوک اروپایی با گرید A+در فروشگاه اینترنتی هنارک موجود می باشد.

کارایی تبلت دل venue11pro

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

تبلت استوک دل Venue 11 Pro

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم