لپ تاپ استوک دل L322X

  • لپ تاپ استوک دل 13 اینچی Dell XPS L322X
  • پردازنده ی core i5 مدل 3337u سرعت 1.8gh
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت از نوع DDR3L
  • حافظه ی داخلی 256 گیگابایت mSATA
  • نمایشگر 13 اینچی با کیفیت فول اچ دی
  • دارای باتری 6 سلولی 54 وات ساعت
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دل XPS L322X

معرفی لپ تاپ دل l322x

باز هم با معرفی سری دیگری از اولترابوک های دل dell با شماییم، این بار لپ تاپ 13 اینچی دل مدل XPS L322X را می خواهیم بررسی کنیم. دل با تولید سری اولترابوک های 13 اینچی توانسته توجه این قشر از کاربران را به خود جلب کند. اولترابوک های 13 اینچی که در بین محصولات دل به xps 13 معروف هستند ورژن های متفاوتی دارند. لپ تاپ دل 13 اینچی XPS L322X دارای ویژگی های خاص و متفاوتی است که از بارزترین آنها می توان به حاشیه ی بسیار کم صفحه نمایش آن اشاره کرد. حاشیه ی بسیار کم اطراف نمایشگر باعث شده تا لقب نمایشگر بدون حاشیه به این سری محصولات دل لقب داده شود. دل به منظور رعایت اصول زیبایی شناختی و باریکی و نازک بودن لپ تاپ ناچار شده برخی تغییرات و اصلاحات را وارد سازد که شاید چندان کاربر پسند نباشد. دلیل استفاده نکردن از وبکم در برخی لپ تاپ ها بر بالای صفحه نمایش و انتقال آن به پایین نمایشگر به همین موضوع بر می گردد. خوشبختانه لپ تاپ دل xps l322x از قابلیت دوربین وبکم پشتیبانی می کند و امکان برقراری تماس تصویری را برای کاربرانش فراهم آورده است.



از نظر قدرت و کارایی و عملکرد نیز لپ تاپ استوک دل 13 اینچی xps l322x بسیار مطلوب بوده و با توجه به پردازنده ی نسل سوم core i5 اینتل و حافظه ی 4 گیگابایت و حافظه ی داخلی 256 گیگابایت می توان انتظار بهترین عملکرد را داشت.

نمایشگر لپ تاپ دل xps 13

نمایشگر لپ تاپ دل l322x

صفحه نمایش لپ تاپ دل XPS L322X 13 اینچی بوده و دارای کیفیت تصویر فول اچ دی full hd می باشد. یعنی تصاویر با رزولوشن 920×1080 پیکسل پخش می شوند. پنل ips به کار رفته در این مدل لپ تاپ علاوه بر اینکه خاصیت ضد ضربه دارد و در مقابل ضربه های احتمالی از لپ تاپ محافظت می کند، کیفیت تصویر و گستره ی رنگ تصویر را نیز افزایش داده است و زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربران گذاشته است. ناگفته نماند که لایه ی محافظی از جنس Gorilla Glass گوریلا گلس بر روی نمایشگر کشیده شده است. تراکم پیکسلی در این صفحه نمایش 166 پیکسل در هر اینچ می باشد و میزان روشنایی آن نیز 344 نیت بوده که به خوانایی بیشتر و ووضح بیشتر کمک می کند. میزان روشنایی بالای نمایشگر 13 اینچی به کاهش بازتاب نور کمک می کند. نسبت کنتراست در این مدل لپ تاپ بسیار بهبود پیدا کرده است و سطح سیاه و روشنایی ارتقا پیدا کرده اند. 

کیبورد لپ تاپ استوک دل XPS L322X از نوع جزیره ای بوده و دکمه های لپ تاپ دارای فاصله های استانداردی از هم هستند. اندازه ی دکمه ها نیز بسیار مناسب بوده و این دو ویژگی تایپ کردن و کار کردن با کیبورد را راحت کرده است. کیبورد از کلیدهایی نرم تشکیل شده و کار کردن با این کلیدها حس خوبی به کاربر منتقل می کند و بسیار آرام و بی صدا هستند. همچنین کیبورد لپ تاپ دل دارای نور پس زمینه بوده از دو سطح نور بهره می برد. بنابراین حتی در مواقعی که روشنایی کافی در اختیار ندارید این دو سطح روشنایی امکان دیدن صفحه کیبورد را برایتان فراهم می آورند. در پایین این کیبورد تاچ پدی به اندازه ی 5.5 در 5.10 سانتی متر تعبیه شده است، این تاچ پد با این اندازه ی استاندارد از حرکات انگشت با سرعت بالا پشتیبانی می کند و بدون تاخیر به حرکات پاسخ می دهد و از حرکات چند لمسی نیز پشتیبانی می کند. تاچ پد نیز از یک پد و دو کلیک چپ و راست تشکیل شده است که که کار ماوس را به راحتی برای شما انجام می دهند و شما را از خرید و حمل ماوس بی نیاز می سازند.

سخت افزار قدرتمند

لپ تاپ دل ایکس پی اس 13 از نظر سخت افزاری قدرتمند بوده و برای کارهای حرفه ای طراحی شده است. در واقع شما می توانید با هر نوع نیازی که دارید، لپ تاپ استوک دل xps l322x را خریداری نمایید. با جرات می توان این لپ تاپ از بهترین لپ تاپ های هم رده ی خودش دانست؛ چرا که پردازنده ی core i5 مدل 3337u دو هسته ای بوده و دارای حافظه ی کش 3 مگابایت می باشد. این لپ تاپ با این پردازنده ی مرکزی می تواند عملکرد مطلوبی را برای لپ تاپ دل به ارمغان آورده است. حافظه ی رم در این لپ تاپ 4 گیگابایت بوده و حافظه ی ram از نوع DDR3L می باشد. سرعت این حافظه برابر 1600 مگاهرتز بوده و به پردازنده در اجرای سریع تر برنامه ها و نرم افزارها کمک می کند. می دانید که اجرای روان و سریع برنامه ها و نرم افزارها در لپ تاپ ارتباط مستقیمی به سرعت پردزانده و تعداد هسته های پردازنده و حافظه ی کش دارد. در این لپ تاپ به یک پردازنده ی نسل سوم core i5 روبرو هستیم که دارای حافظه ی کش 3مگابایت بوده و دو هسته ای نیز می باشد. هر چه تعداد هسته ها بیشتر باشد و حافظه ی کش بالاتر باشید، سرعت اجرای برنامه ها نیز بیشتر خواهد بود. 

حافظه ی رم نیز که تاثیر فوق العاده ای داشته و به نوعی حافظه ی موقت برای پردازنده به حساب می آید که برای اجرای نرم افزارها ابتدا باید سراغ حافظه ی کش و سپس حافظه رم ram بروید. حافظه ی رم اطلاعات لازم برای اجرای برنامه ها را در خود ذخیره می کند. پردازنده ی گرافیکی به کار رفته در لپ تاپ دل از کارت گرافیک های اینتل بوده و مدل  HD 4000 می باشد. این کارت گرافیک می تواند برنامه هایی همچون فتوشاپ و آفیس و پاورپوینت و ... را باز کند

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
1.8 گیگاهرتز
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

کیبورد

سلام یه سوا داشتم. من این مدل رو می خواستم سفارش بدم به نظرتون برای کار تایپ مناسبه؟ چون من تایپیستم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله .واسه تایپ کلیدهاش بازخورد خوبی دارن فقط تنها عیبی که داره بخش عددی مجزا نداره

ایده آل و با کیفیت

سلام، لپ تاپ دل بسیار با کیفیت و ایده آله و واقعا ارزش خرید رو داره. به شرطی که استوک اروپایی باشه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سفارش

سلام. اگه بخوام سفارش بدم چنو روزه به دستم میرسه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
1.8 گیگاهرتز
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر

لپ تاپ استوک دل L322X

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم