لپ تاپ استوک اچ پی 840G1

  • لپ  تاپ استوک اچ پی سری elitebook 840g1
  • پشتیبانی از پردازنده ی گرافیکی amd radeon
  • مجهز به حافظه داخلی 500 گیگابایتی hdd
  • دارای نمایشگر 14 اینچی با کیفیت full hd
  • مجهز به پردازنده ی مرکزی intel core i7
  • دارای رم 4 گیگابایتی از نوع ddr3
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
سری پردازنده
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی و بررسی مشخصات و قابلیت های لپ تاپ استوک HP EliteBook-840g1

لپ تاپ استوک و دست دوم اچ پی 840g1 شباهت زیادهیبه لپ تاپ های 820g1 و 850g1 دارد. شکل های منحنی و یک طرح رنگی سیاه و سفید، از خصوصیات مشترک سری لپ تاپ های g1 می باشند و بیشتر در اندازه و وزن تفاوت دارند تا طرح و ظاهر لپ تاپ. لپ تاپ استوک اچ پی 840g1 از سری لپ تاپ های اولترا می باشد. با اینکه لپ تاپی صنعتی است اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. وزن سبکی در حدود 1.8 کیلوگرم دارد که برای حمل و نقل بسیار مناسب است. عملکرد بالای پردازنده مرکزی intel core m، قابلیت سنسور اثر انگشت و نرم افزار های امنیتی قوی همگی موجب آن شده اند تا این لپ تاپ علاوه بر کاربری مهندسی، کاربری تجاری و اداری بالایی نیز داشته باشد

 

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ اچ پی EliteBook-840g1

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی1 11840g

صفحه نمایش اچ پی 840g1 دارای یک کاوراز جنس پلاستیک می باشد.  نمایشگر لپ تاپ الیت بوک اچ پی 14 اینچ با کیفیت تصویر 1080 تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد. صفحه نمایش این لپ تاپ مات بوده که توسط یک قاب مشکی تیره پوشانده شده است. به کمک صفحه مات کاربران می توانند از آن در محیط های روشن و حتی در زیر نورمستقیم خورشید استفاده کنند و بدون هیچ انعکاسی نوری کارهای خود را انجام دهند. رنگ آبی به صورت پیش فرض در پس زمینه در نظر گرفته شده است که موجب محافظت از چشم ها و آسب دیدن کمتر چشم به خاطر کار زیاد با سیستم می شود. لپ تاپ های elitebook با 95.3 درصد از حیطه رنگی Srgb برای نمایش تصاویر استفاده می کنند.

بلندگوهای hp 840g1 از کیفیت خوبی بهره مند هستند و توانایی تولید و پخش صدای با کیفیت و رسا را دارند. به کمک برنامه DTS می توان خروجی صدا را در حد استودیو صدا تنظیم کرد و همچنین در هنگام ضبط صدا صرو وصدای اضافی را حذف می کند. ForcePad را می توان سفارشی کرد.

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ اج پی EliteBook-840g1

جنس صفحه کلید لپ تاپ اچ پی الیت بوک از آلومینیوم نقره ای رنگ زیبایی می باشد و در برابر ضربه، فشار، گرد و خاک، حرارت و مایعات مقاوم می باشد. طراحی و ظاهر کیبورد و تاچ پد لمسی لپ تاپ استوک HP 840g1 core i7 کاملا ساده، شیک و جمع و جور می باشد. کیبورد 840g1 به دلیل 14 اینچ بودن و کوچکی لپ تاپ فاقد بخش اعداد جدا می باشد و برای تایپ کردن اعداد باید از کلید های اعدادی بالای صفحه استفاده کنید. فاصله کلید های کیبورد از هم بسیار مناسب بوده و همچنین دکمه ها دارای سطحی صیقلی و صاف می باشند طوری که هنگام کار با آن امکان اشتباه کردن کم است و کاربران می توانند از تایپ کردن نهایت لذت را ببرند. صفحه کلید لپ تاپ اچ پی جزیره ای و جمع و جور می باشد. و از یک طرح استاندارد بهره مند است که سرعت کاربران در هنگام تایپ کردن را بالا برده و می توانند بدون گرفتگی عضلات و احساس خستگی ساعت ها مشغول تایپ کردن باشند. سه دکمه power ، wi-fi و سوئیچ های روشن و خاموش کردن صدا در بالای صفحه کلید و جدا از مابقی کلید ها قرار گرفته اند. کیبورد این دستگاه دارای نور پس زمینه برای تایپ کردن در محیط های تاریک می باشد.

صفحه لمسی و تاچ پد لپ تاپ الیت بوک 840g1 از یک سطح صاف و صیقلی ساخته شده که دارای دو دکمه اختصاصی برای جوی استیک کوچک است. بین سه دکمه G,B,H یک ماوسک که به آن TrackPoint گفته می شود وجود دارد.

در قسمت راست صفحه کلید قفل حسگر اثر انگشت وجود دارد که می توان با کمک آن لپ تاپ elitbook-840g1 را قفل کرد و ازاطلاعات و داده های شخصی خود به خوبی مواظبت کنید و به جای رمز عبور های طولانی که ممکن است فراموش شوند ازاین سنسور اثر انگشت استفاده کنید.

 

بدنه و ویژگی های ظاهری اچ پی EliteBook-840g1

بدنه لپ تاپ اچ پی 840g1

لپ تاپ استوک الیت بوک hp 840g1 شباهت زیادی به لپ تاپ های 820g1 و 850g1 دارد. کمپانی اچ پی همچنان لپ تاپ های خود را از لحاظ بدنه بسیار مقاوم تولید می کند که در این میان لپ تاپ 840g1 ازین قاعده مستثنا نبوده و بسیار محکم استو در برابر ضربه و فشار مقاوم است. بدنه لپ تاپ الیت بوک اچ پی از آلیاژ منیزیم ساخته شده است. وزن لپ تاپ مورد بررسی 1.78 کیلوگرم می باشد که آن را قابل حمل کرده و با اینوزن کم و طراحی باریک و نازکش می توان آن را لپ تاپ همراه خواند. به دلیل ضخامت کم 0.8 اینچ می توان این لپ تاپ را Ultrabook نامید. بدنه لپ تاپ hp 840g1 از جنس منیزیم و آلومینیوم بوده. لولاهای درب این لپ تاپپ نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و به آسانی می توانید لپ تاپ را باز و بسته کنید.



ارتباطات و اتصالات لپ تاپ اچ پی EliteBook-840g1

لپ تاپ الیت بوک اچ پی 840g1 از لحاظ پورت و درگاه های موجود کامل است و پورت های مختلفی از جمله:  سه  پورت USB 3.0، یک پورت VGA، یک پورت Display، یک پورت داک فوق العاده باریک، یک پورت اترنت Gigabait در سمت راست و یک اسلات کارت هوشمند دارد. در صورت نیاز به باتری کمکی اچ پی یک پورت برای اتصال با آن در قسمت پایین تعبیه کرده است. پورت های موجود در لپ تاپ hp elitebook-840g1در امتداد دو طرف آن قرار گرفته اند. می توان از طریق پورت VGA مانیتور یا پروژکتورهای قدیمی خود را به این لپ تاپ اچ پی متصل کنید.

 

کارایی، سخت افزار و حافظه لپ تاپ اچ پی EliteBook-840g1

پردازنده مورد استفاده در این لپ تاپ الیت بوک اچ پی از نوع پردازنده مرکزی Intel Core i7 4600U با پردازشگر مستقل AMD Radeon HD 8750M می باشد که به راحتی می تواند هر عملکردی را پردازش کند. بهره گیری از حافظه RAM، 4 گیگابایتی از جنس DDR3 و حافظه داخلی 500 گیگابایتی از نوع HDD عملکرد این لپ تاپ را از نظر سخت افزاری بسیار بالا برده. وجود گرافیک AMD Radeon 1 GB در لپ تاپ 840g1 آن را برای کارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ و اتوکد و برخی بازی ها مناسب کرده است.

لپ تاپ اچ پی 840g1 را به راحتی می توان ارتقاء داد و خیلی راحت رم و هارد سیستم رامی توانید ارتقاء دهید.

لپ تاپ hp elitebook 840g1 مناسب برای کارهای دانشجویی، اداری، حسابداری، بازی های سنگین و همچنین برنامه های سه بعدی می باشد.

باتری استفاده شده در لپ تاپ الیت بوک اچ پی دارای توان 50 وات بر ساعت با دوام 8  ساعت می باشد. مدت زمان دوام باتری لپ تاپ بستگی به نحوه استفاده از آن و نوع برنامه ایی که با آن کار می کنیم بستگی دارد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.8 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
amd radeon
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
Speaker, microphone, SRS Premium Sound ProStereo
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

ارسال

سلام واسه کاشان ارسال دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
بله

رضایت

سلام خدا قوت. پاسخگویی و خدمات بسیار عالی ایی دارید ممنون

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
amd radeon
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.8 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
Speaker, microphone, SRS Premium Sound ProStereo
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی 840G1

0 تومان
Select variant
  • intel core i7
  • intel core i5

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم