لپ تاپ استوک دل E7240

  • لپ تاپ استوک دل لتیتود Latitude E7240
  • مجهز به پردازنده مرکزی نسل چهارم core i5
  • دارای نمایشگر 12.5 اینچی با کیفیت HD
  • حافظه ی داخلی 256 گیگابایت SSD
  • حافظه ی رم 4 گیگابایت DDR3
  • دارای کارت گرافیک Intel HD

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات لپ تاپ استوک Dell Latitude E7240

بررسی لپ تاپ دل e7240

لپ تاپ دل لتیتود E7240 لپ تاپ با کیفیت از شرکت DELL است، که امکانات و قابلیت های روز را پشتیبانی کرده و با وجود استوک بودن باز هم می تواند رضایت خاطر بسیاری از کاربران را به دست آورد. دل این سری از لپ تاپ هایش را در دسته ی اولترابوک ها قرار داده است و با استفاده از نمایشگر 12.5 اینچی با کیفیت اچ دی HD و پردازنده ی قدرتمند CORE I5 نسل چهارم مدل 4300U با فرکانس 1.9 گیگاهرتز و حافظه ی کش 3 مگابایت، سرعت پردازش و اجرای هر برنامه ای را در کمترین زمان فراهم آورده است.حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ 4 گیگابایت بوده و در کنار حافظه ی داخلی 256 گیگابایت از نوع SSD فضای کافی برای ذخیره سازی را در اختیار کاربران می گذارد. بر بالای نمایشگر 12.5 اینچی یک دوربین قرار گرفته، این وبکم قابلیت برقراری تماس تصویری را به کاربران داده است، به صورتی که می توان با کیفیت 1280x720 پیکسل تماس تصویری داشته باشید و از کیفیت بالای مکالمه ی خود نهایت لذت را ببرید. کارت گرافیکی که در این مدل لپ تاپ از آن بهره گرفته شده است، ساخت شرکت اینتل بوده و مدل Intel HD Graphics 4400 می باشد. این کارت گرافیک لپ تاپ لتیتود E7240 را برای کارهای معمولی و روزمره مناسب کرده است.



صفحه کلید و تاچ پد

کیبورد لپ تاپ دل e7240

صفحه کلید لپ تاپ لتیتود دل از 6 ردیف عدد تشکیل شده است، این کیبورد از کلیدهای استانداری تشکیل شده که هر کدام اندازه ی 19 میلی متری دارند و کمی برجسته تر از صفحه کلید هستند. نرم و وران بودن کلیدها تایپ کردن و کار کردن با این کیبورد را راحت تر نموده است. پس زمینه ی کیبورد مشکی رنگ بوده و اعداد و حروف نوشته شده بر روی کلیدها نیز سفید می باشد. به استثنا کلیدهای ترکیبی FN و کلیدهای جهت که آبی رنگ هستند. این کیبورد از روشنایی پس زمینه پشتیبانی می کند و دارای چند سطح روشنایی می باشد که به هنگام مواجه با محیط های تاریک به داد شما خواهد رسیدو بدون نیاز به روشن کردن چراغ، امکان کار کردن با لپ تاپ لتیتود دل E7240 را برایتان ممکن می سازد. همچنین از دیگر ویژگی صفحه کلید لپ تاپ دل لتیتود e7240 به تاچ پد آن مربوط می شود، که دارای اندازه ی 50×90 میلی متری بوده و مانند ماوس عمل می کند، تاچ پد لمسی این لپ تاپ قدرت زیادی در عملکرد و حرکات چند لمسی دارد و قابلیت هایی مانند زوم کردن و بالا و پایین رفتن و ...را به راحتی انجام می دهد. تاچ پد این لپ تاپ سه تکه ای بوده و از یک پد و دو کلیلک تشکیل می شود.

نمایشگر و اتصالات

نمایشگر لپ تاپ دل 7240 اندازه ی 12.5 اینچی داشته و از کیفیت تصویر اچ دی hd با رزولوشن 1366x768 پیکسل بهره می برد. نوع روشنایی پس زمینه در این نمایشگر WLED backlight بوده و روشنایی پس زمینه از طریق لامپ های ال ای دی تامنی می شود. بنابراین تصاویر دارای روشنایی قاب قبولی بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهند بود. مانیتور لپ تاپ لتیتود دل خاصیت ضد تابش و بازتاب نور را دارد و این عامل موجب شده تا در هنگام استفاده از این لپ تاپ در نور زیاد، بازتاب نور صورت نگیرد و کیفیت تصویر افت پیدا نکند و چشم کاربر نیز اذیت نگردد. نسبت تصویر در لپ تاپ 12.5 اینچی دل لتیتود 16:9 می باشد و تصاویر در اندازه ی استاندارد و بدون کشیدگی نمایش داده خواهند شد. بر روی لبه های کناری لپ تاپ درگاه ها و پورت های متنوعی استفاده شده اند. درگاه hdmi و usb و خروجی هدفون و میکروفون، پورت lan و ...از جمله ی این پورتها می باشند. که اتصال لپ تاپ به دستگاه های دیجیتالی و حافظه های جانبی را فراهم آورده اند. 3 عدد درگاه USB 3.0 برای اتصال لپ تاپ به حافظه های جانبی نظیر فلش و هارد اکسترنال و خروجی تصویری HDMI برای اتصال به دستگاه های پخش کننده و پورت نمایشگر و ورودی میکروفون و هدفون و پورت LAN برای اتصال لپ تاپ به اینترنت از پورت ها و درگاه هایی هستند که وظیفه ی اتصالات این لپ تاپ را بر عهده دارند. بر بالای قاب نمایشگر لپ تاپ یک دوربین یا همان وبکم تعبیه شده که از رزولوشن 1280x720 پیکسل پشتیبانی می کند.

اتصالات لپ تاپ دل e7240

سخت افزار و باتری 

پردازنده ی لپ تاپ از آن جهت که مغز لپ تاپ خوانده می شود، اهمیت زیادی دارد. ارتباط سایر اجزای کامپیوتر با لپ تاپ از طریق مدار الکترونیکی که bus نامیده می شود صورت می گیرد. پردازنده قدرت دریافت و ارسال چندین میلیون دستور را در 1 ثانیه دارد. هر پردازنده دارای سرعت متفاوتی می باشد که البته با توجه به چند هسته ای بودن و سرعت اجرای دستورات میزان سرعت پردازنده تعیین می شود. لپ تاپ لتیتود دل e7240 دارای پردازنده ی قدرتمند اینتل intel مدل core i5 نسل چهارم 4300u می باشد. این پردازنده با سرعت و فرکانس 1.9 گیگاهرتز می تواند در هر ثانیه 1.9 میلیارد دستور را پردازش و اجرا کند. هر پردازنده از حافظه ی کوچکی تشکیل شده است که به حافظه ی کش معروف است، پردازنده برای اجرای برنامه ها ابتدا سراغ حافظه ی کش می شود و اگر در آنجا اطلاعات لازم را پیدا نکرد، سراغ حافظه ی رم می رود. در لپ تاپ مورد بررسی ما حافظه ی کش برابر 3 مگابایت است.

می دانید که پردازنده اطلاعات حافظه ی رم را پردازش می کند و قلب از اجرا کردن هر برنامه ای ابتدا به رح مراجعه کرده و سپس برنامه را به کمک اطلاعات رم اجرا می کند. حافظه ی رم در واقع منظور حافظه ای است که اطلاعات لازم برای اجرا کردن برنامه های اجرایی را در خود ذخیره می کند. اطلاعاتی که در حافظه ی رم ذخیره شده اند توسط پردازنده cpu پردازش شده و سپس اجرا خواهند شد. در واقع پردازنده برای اجرای برنامه ها ازاطلعات ذخیره شده در حافظه ی کش و حافظه ی رم استفاده می کند. این اطلاعات ذخیره شده سرعت اجرای برنامه های مختلف را افزایش می دهند. با این حساب هر چه حافظه ی رم بالاتر باشد، سرعت پردازش و اجرای برنامه ها نیز بیشتر خواهد بود.می دانید که یکی از ویژگی های مهم تعیین کننده ی کیفیت و قدرت و سرعت لپ تاپ به حافظه یا هارد آن مربوط می شود. هارد وظیفه ی ذخیره سازی اطلاعات و فایل ها را بر عهده دارد و هر گز نباید ظرفیت هارد از اندازه ای مشخص کمتر باشد چرا که در این حالت سرعت لپ تاپ بسیار پایین خواهد آمد و باید با حافظه ی خارجی این کمبود فضا را جبران کنید. حافظه ی داخلی لپ تاپ دل محبوب ما نیز 256 گیگابایت بوده و از نوع هارد SSD می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.63 کیلو گرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4400
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

ببخشید طریقه فعال ساختن لایت کیبورد چیقسم میباشد اتومات است یا خیر؟ از من یک ماه روشن و یک ماه خاموش میباشد چرا؟ لطفا به ایمیل

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام از طریق کلید fn + f1 و یا یکی از کلید های f می باشد .

کیفیت تصویر

ببخشید کیفیت تصویر لپ تاپ اچ دی است

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
1.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4400

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.63 کیلو گرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک دل E7240

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم