لپ تاپ استوک دل E7440

  • لپ تاپ استوک دل لتیتود Latitude E7440
  • مجهز به پردازنده ی نسل چهارم core i5
  • دارای نمایشگر 14 اینچی با کیفیت HD
  • حافظه ی داخلی 256 گیگابایت hdd
  • حافظه ی رم 4 گیگابایت DDR3
  • دارای کارت گرافیک Intel HD

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات لپ تاپ استوک Dell Latitude E7440

معرفی لپ تاپ دل e7440

باز هم یکی دیگر از لپ تاپ های سری لتیتود دل، این بار می خواهیم لپ تاپ دل لتیتود Latitude E7440 را با هم بررسی نماییم. از همان نگاه اول ترکیب سفید و سیاه لپ تاپ دل e7440 نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، درب بیرونی و در واقع بدنه ی بیرونی لپ تاپ دارای رنگ نقره ای روشن می باشد و داخل آن به رنگ مشکی مات درآمده است. درب این لپ تاپ از جنس فیبر کربن می باشد و اتفاقا توسط قاب آلومنیومی احاطه شده است، استحکام لپ تاپ دل لتیتود e7440 از طریق لولای فولادی افزایش می یابد. بدنه ی زیری لپ تاپ از آلیاژ سه فلزی Tri-Metal ساخته شده که در کمتر لپ تاپ ها چنین ساختار محکمی را شاهد بوده ایم. این لپ تاپ در طی آزمایشات متعددی که بر روی آن انجام شده سربلند بیرون آمده و توانایی خود در تحمل دمای بالا را اثبات کرده است. 

صفحه نمایش لپ تاپ دل لتیتود e7440 معمولی و مات بوده، البته در برخی کشورهای اروپایی این مدل با صفحه نمایش لمسی موجود است؛ اما در بازار ایران بنابر شرایط حاکم لپ تاپ ارزان قیمت تر آن یعنی صفحه نمایش معمولی مات آن طرفدار و البته خریدار بیشتری دارد. نمایشگر لپ تاپ دل 7440 اندازه ی 14 اینچی داشته و از کیفیت تصویر اچ دی hd با رزولوشن 1366x768 پیکسل بهره می برد. مانیتور خاصیت ضد اثر انگشت دارد و اثر انگشت بر  روی آن باقی نمی ماند.



نوع صفحه نمایش ال ای دی led بوده و روشنایی آن از طریق لامپ ها و دیودهای ساطع کننده ی ال ای دی تامین می شود. نسبت تصویر در لپ تاپ 14 اینچی دل لتیتود 16:9 می باشد و تصاویر در اندازه ی استاندارد و بدون کشیدگی نمایش داده خواهند شد. بر روی لبه های کناری لپ تاپ درگاه ها و پورت های متنوعی استفاده شده اند. درگاه hdmi و usb و خروجی هدفون و میکروفون، پورت lan و ...از جمله ی این پورتها می باشند. که اتصال لپ تاپ به دستگاه های دیجیتالی و حافظه های جانبی را فراهم آورده اند.




حافظه ی رم و حافظه ی داخلی

می دانید که پردازنده اطلعات حافظه ی رم را پردازش می کند و قلب از اجرا کردن هر برنامه ای ابتدا به رح مراجعه کرده و سپس برنامه را به کمک اطلاعات رم اجرا می کند. حافظه ی رم در واقع منظور حافظه ای است که اطلاعات لازم برای اجرا کردن برنامه های اجرایی را در خود ذخیره می کند. اطلاعاتی که در حافظه ی رم ذخیره شده اند توسط پردازنده cpu پردازش شده و سپس اجرا خواهند شد. در واقع پردازنده برای اجرای برنامه ها ازاطلعات ذخیره شده در حافظه ی کش و حافظه ی رم استفاده می کند. این اطلاعات ذخیره شده سرعت اجرای برنامه های مختلف را افزایش می دهند. با این حساب هر چه حافظه ی رم بالاتر باشد، سرعت پردازش و اجرای برنامه ها نیز بیشتر خواهد بود.

می دانید که یکی از ویژگی های مهم تعیین کننده ی کیفیت و قدرت و سرعت لپ تاپ به حافظه یا هارد آن مربوط می شود. هارد وظیفه ی ذخیره سازی اطلاعات و فایل ها را بر عهده دارد و هر گز نباید ظرفیت هارد از اندازه ای مشخص کمتر باشد چرا که در این حالت سرعت لپ تاپ بسیار پایین خواهد آمد و باید با حافظه ی خارجی این کمبود فضا را جبران کنید. حافظه ی داخلی لپ تاپ دل محبوب ما نیز 500 گیگابایت بوده و از نوع هارد hdd می باشد که در مقایسه با هارد ssd دارای سرعت کمتری می باشد ولی در عوض قیمت کمتری دارند. سرعت چرخش این حافظه 5400 دور می باشد. با اینکه معمولا ظرفیت حافظه ی یک لپ تاپ نباید از 1 ترابایت کمتر باشد، اما جای نگرانی نیست چرا که قابل حل بوده آن هم با یک وسیله ی خارجی به نام هارد اکسترنال. موضوع مهمی دیگری که در خرید لپ تاپ نباید از آن صرف نظر کرد، موضوع باتری و ظرفیت آن است. لپ تاپ وسیله ای قابل حمل است و از این میزان ظرفیت باریت و مدت شارژدهی باتری اهمیت زیادی دارد. دل برای لپ تاپ لتیتود e7440 از باتری 4 سلولی لیتیوم یونی بهره گرفته است. 

پردازنده و کارت گرافیک

پردازنده گرافیکی لپ تاپ دل e7440

پردازنده ی لپ تاپ از آن جهت که مغز لپ تاپ خوانده می شود، اهمیت زیادی دارد. ارتباط سایر اجزای کامپیوتر با لپ تاپ از طریق مدار الکترونیکی که bus نامیده می شود صورت می گیرد. پردازنده قدرت دریافت و ارسال چندین میلیون دستور را در 1 ثانیه دارد. هر پردازنده دارای سرعت متفاوتی می باشد که البته با توجه به چند هسته ای بودن و سرعت اجرای دستورات میزان سرعت پردازنده تعیین می شود. لپ تاپ لتیتود دل e7440 دارای پردازنده ی قدرتمند اینتل intel مدل core i5 نسل چهارم 4300u می باشد. این پردازنده با سرعت و فرکانس 1.9 گیگاهرتز می تواند در هر ثانیه 1.9 میلیارد دستور را پردازش و اجرا کند. هر پردازنده از حافظه ی کوچکی تشکیل شده است که به حافظه ی کش معروف است، پردازنده برای اجرای برنامه ها ابتدا سراغ حافظه ی کش می شود و اگر در آنجا اطلاعات لازم را پیدا نکرد، سراغ حافظه ی رم می رود. در لپ تاپ مورد بررسی ما حافظه ی کش برابر 3 مگابایت است.

کارت گرافیک لپ تاپ را نمی توان نادیده گرفت و آن را یکی از عوامل مهم در خرید لپ تاپ به حساب نیاورد. کارت گرافیک در واقع قطعه ای از لپ تاپ است که ویفه ی رندر کردن تصویر و محاسبات ریاضی و ... را بر عهده دارد. کارت گرافیک می تواند نقش کمک کننده ی پردازنده را داشته باشد. چرا که با انجام این وظایف، پردازنده ی اصلی وقت کافی و سرعت کافی برای انجام کارهای اصلی را خواهد داشت. کارت گرافیک برخلاف پردازنده ی اصلی که چند هسته ای می باشد، هزاران هسته ای بوده و برای پردازش وظایف مالتی تسکینگ استفاده می شود. درست است که یک پردازنده ی مرکزی اصلی نیز می تواند کار رندر کردن و یا محاسبات ریاضی را انجام دهد؛ اما سرعت کارت گرافیک از پردازنده ی اصلی بسیار بالاتر است. در واقع کارت گرافیک باعث افزایش سرعت لپ تاپ و بهبود عملکرد آن خواهد شد. کارت گرافیک لپ تاپ لتیتود e7440 که یک لپ تاپ معمولی بوده و برای انجام امور ساده استفاده می شود، Intel HD Graphics 4400 می باشد. این کارت گرافیک مختص لپ تاپ های معمولی و باریک می باشد و تنها برای استفاده های معمولی و آسان به کار می رود. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.63 کیلو گرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 تا 1.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4400
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

لپ تاپ خوبیه مخصوصا واسه کارهای طراحی

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 تا 1.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4400

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.63 کیلو گرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک دل E7440

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم