لپ تاپ استوک دل M6800

  • لپ تاپ استوک اروپایی 17.3 اینچ دل Precision M6800
  • دارای پردازنده core i7 نسل چهارم با سرعت 2.6 گیگاهرتز
  • مجهز به باتری 6 سلولی با ظرفیت 97 وات ساعت
  • دارای حافظه داخلی 500 گیگابایت از نوع HDD
  • دارای کارت گرافیک 2  - 4 - 8 گیگا بایت
  • دارای درایو نوری DVD-RW و وبکم
  • حافظه ی رم 8 گیگابایت

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
گرافیک
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات لپ تاپ دل Precision M6800 

لپ تاپ استوک اروپایی دل Precision M6800 از نظر ابعاد و اندازه جزو لپ تاپ های بزرگ قرار می گیرد، صفحه نمایش 17.3 اینچی لپ تاپ صنعتی دل باعث شده تا هنگام کار کردن تسلط بر محیط کار بیشتر باشد. شرکت معتبر دل DELL مثل همیشه از روند و الگوی انحصاری خود پیروی نموده و بدون توجه به برند لپ تاپ به راحتی می توان تعلقش به شرکت دل را حدس زد. وزن نسبتا زیاد این لپ تاپ کمی دردسرساز است و امکان دارد همه ی کاربران و خریداران با این وزن زیاد 3.8 کیلوگرمی کنار نیایند. ابعاد لپ تاپ دل 41x27 سانتی متر است و تمامی درگاه های ارتباطی و پورت ها در لبه های لپ تاپ قرار گرفته اند. در این لپ تاپ دست دوم صنعتی دو پورت تصویری HDMI و Vga و پورت LAN و USB 2.0 و Power outlet در لبه ی پشتی لپتاپ واقع شده اند و لپ تاپ را به دستگاه های دارای این پورت ها وصل می کنند. یعنی حافظه های جانبی و دستگاه های پخش کننده و ...به سادگی به لپ تاپ استوک دل وصل خواهند شد. جالب است بدانید که در لبه ی روبرویی لپ تاپ خبری از پورت ها نیست و همه ی درگاه های ارتباطی به لبه ی سمت راست و چپ و لبه ی پشتی دستگاه انتقال داده شده اند. در لبه ی سمت چپ نیز دو پورت USB 3.0 و ورودی و خروجی صدا و  کارتخوان و Kensington تعبیه شده است. پورتهای دیگر نیز که شامل دو پورت USB 3.0 و پورت صفحه نمایش و HDD slot می شود در لبه ی سمت راست قرار گرفته اند. با این همه درگاه های ارتباطی که دل dell در لپ تاپ صنعتی و حرفه ای خود تعبیه کرده است، از کیفیت بالای لپتاپ استوک دل حکایت می کند و خرید لپ تاپ استوک را بین کاربران خود بالا برده است.



لپ تاپ استوک دل m6800 علاوه بر اتصالات سیمی از اتصالت بی سیم و راه های ارتباطی بی سیم و وایرلس نیز پشتیبانی می کند. این اتصالات شامل فناوری یا ماژول Wireless 1550 802.11ac و فناوری بلوتوث نسخه ی 4.0 و دو آنتن و ...می شوند. برای امنیت بخشیدن به اطلاعات و حساب شخصی شما دل از فناوری حسگر اثر انگشت بهره گرفته است. صفحه نمایش این لپ تاپ 17.3 اینچی بوده و از دقت تصویر فول اچ دی fullhd+ بهره می برد. صفحه کلید لپ تاپ دل m6800 دارای نور پس زمینه می باشد و هنگام کار کردن با آن در محیط های کم نور و تاریک می تواند محیط را برایتان روشن سازد و دید بهتری برای شما ارائه دهد. دکمه ها بر روی این صفحه کلید به اندازه ی کافی بزرگ بوده و از هم فاصله ی استانداردی دارند، در نتیجه تایپ کردن و کار کردن با این صفحه کلید بسیار خوشایند خواهد بود. تاچ پد این لپ تاپ دارای اندازه ی 80×45 میلی متر بوده و در پایین آن دکمه های کلیک راست و چپ تعبیه شده اند.

معرفی لپ تاپ دل m6800

طراحی لپ تاپ دل M6800

طراحی لپ تاپ دل m6800

لپ تاپ دل M6800 از لپ تاپ های بزرگ 17 اینچی است که علاوه بر نمایشگر بزرگ طراحی و ظاهری جذاب و محبوبی دارد. این  لپ تاپ برای کارهای سنگین طراحی شده و کاربری صنعتی و گیمینگ و رندر کردن و ...را دارد. بدنه ی مشکی رنگ مات آن باعث شده تا کاربران زیادی از این مدل لپ تاپ خریداری کنند. قیمت لپ تاپ استوک دل در مقایسه با قیمت لپ تاپ نو دل بسیار تفاوات دارد و شاید این اختلاف سه برابر شود. ضخامتی که بدنه ی لپ تاپ دارد ، استحکام و مقاومت لپ تاپ ار در برابر هر نوع ضربه ای افزایش داده است. در نگاه روبرو یک دکمه ی نقره ای بر روی لبه ی لپتاپ طراحی شده که برای باز کردن لپتاپ استفاده می شود. این لپ تاپ دست دوم دل برای آن که تعلقش به برند dell را یادآوری کند بر روی بدنه ی خود برند و لوگوی dell را حک کرده است.  حاشیه های اطراف صفحه نمایش زیاد بوده و همین موضوع ظرافت را از لپ تاپ گرفته است. ابعادی که این لپ تاپ دارد برابر 37x 417x 271 میلی‌متر می باشد و چنانچه مشخص است لپ تاپ باریکی نیست و به دلیل استفاده از درایو نوری dvd ضخامت بیشضتری نسبت به سایر لپ تاپ ها دارد. صفحه نمایش توسط لولا به بدنه ی لپ تاپ وصل شده است و از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. وزن 3.8 کیلوگرمی لپ تاپ کمی زیاد بوده و در دسته ی لپ تاپ های سنگین قرار خواهد گرفت و جابجایی را کمی مشکل خواهد کرد.




صفحه کلید

دل dell برای لپ تاپ Precision M6800 از صفحه کلیدی استاندارد بهره گرفته است. این صفحه کلید دارای طراحی جزیره ای بوده و از نام پد هم برخوردار می باشد. بزرگ بودن کلیدهای صفحه و وجود نام پد کار تایپ و حسابداری و ... را آسان تر می کند. چرا که با این صفحه کلید استاندارد احتمالا خظا بسیار کاهش پیدا کرد.فاصله ی بین دکمه ها نیز استاندارد بوده و همین باعث تایپ راحت تر و بدون اشتباه خواهد شد. کارکرد راحت و روان این صفحه نمایش به دکمه ها و نحوه ی تایپ کردن و فشار دادن آنها نیز بستگی دارد. ناگفته نماند که این صفحه کلید دارای نور پس زمینه است و می تواند هر جای تاریکی را روشن سازد. تاچ پد در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک دل اندازه ی خوبی دارد و همین اندازه ی مناسب امکان اجرای کارهای مختلف و سنگین را آسنا می کند. تاچ پد در سمت راست و متمایش به سمت راست قرار گرفته شود و کارکردی سریع و راحت دارد.

کیبورد لپ تاپ دل m6800

سخت افزار و باتری

دل برای لپ تاپ استوک Precision M6800 از پردازنده ی اینتل نیل چهارم پشتیبانی می کند. پردازنده ی قدرتمند Core i7 مدل 4800QM  با فرکانس 2.7 گیگاهرتز و حافظه ی کش 6 مگابایت قدرت و سرعت لازم برای انجام کارهای فوق العاده را دارد.پردازنده ی گرافیکی چهار گیگی با حافظه ی اختصاصی توانسته در لیست بهترین لپ تاپ های جهان قرار گیرد. سازنده ی پردازنده ی گرافکی این لپ تاپ از نوع NVIDIA است و مدل آن Quadro K3100M می باشد، حافظه ی داخلی این پردازنده نیز 4 گیگ است. این ظرفیت بالا قدرت و سرعت و دقت رایانه را افزایش می دهند و حافظه ی رم 8 گیگابایت و حافظه ی داخلی ذخیره سازی اطلاعات نیز 500 گیگابایت بوده در نتیجه می توان این لپ تاپ را یکی از بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپ های دل تلقی کرد. البته سری دیگری از لپ تاپ های دل precision m6800 با حافظه ی رم 16 گیگابایت طراحی شده که قیمت بیشتری نسبت رم 8 گیگی دارد. این مجموعه ی سخت افزاری توسط باتری 6 سلولی با ظرفیت 97 وات ساعت تغذیه می شود.

سخت افزار لپ تاپ دل m6800

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وزن لپ تاپ
3.830 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro K3100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولوی-97 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

نور پس زمینه کیبرد

سلام<br /> 1-آیا این لپ تاپ نور پس زمینه کیبرد دارد؟<br /> 2-آیا ظاهر و بدنه لپ تاپ خط و خش دارد یا نه؟<br /> 3-آیا همه لپ تاپ های مدل Dell Precision m6800 موجود در سایت شما حسگر اثر انگشت دارند؟<br /> سپاس

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام تمامی مشخصات ذکر شده رو می توانید تو سایت اصلی هم بررسی نمایید

موجود

سلام خسته نباشید با هر دو نوع رم موجود دارید

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro K3100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وزن لپ تاپ
3.830 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولوی-97 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک دل M6800

0 تومان
Select variant
  • 8GB nividia
  • 4GB nividia Sold out
  • 2GB nividia Sold out

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم