لپ تاپ استوک ایسوس X55C

  • لپ تاپ ایسوس asus x55c با حافظه ی 320
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی led
  • حافظه ی رم 4 گیگ از نوع DDR3 
  • حافظه ی داخلی 320 گیگ hdd
  • مجهز به پردازنده ی Core i3
  • باتری 6 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک ASUS X55C

لپ تاپ ایسوس X55C از جمله لپ تاپ های خوش قیمتی است که جزو خوش فروش ترین محصولات شرکت ایسوس ASUS است. مشخصات سخت افزاری قدرتمند در کنار طراحی زیبا و شکیل توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان و کاربران سخت پسند نیز باشد. لپ تاپ ایسوس X55C در بدنه ی خود از پلاستیک استفاده کرده است، که هم وزن لپ تاپ را کاهش داده است و هم اینکه بدنه ای مقاوم در برابر اثر انگشت ساخته است.



شاید با شنیدن این جمله که بدنه ی لپ تاپ از پلاستیک است، حس بدی به کاربرمتقل شود؛ اما نگران نباشید این لپ تاپ حس استحکام و کیفیت را به شما خواهد داد و دست کمی از لپ تاپ های آلومنیومی نخواهد داشت. صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی بوده و سایز نمایشگر 39.6 سانتی متر است، این اندازه از لپ تاپ که اتفاقا بسیار خوش فروش هم می باشند، کارآیی راحتی داشته و حمل و جابجایی آنها نیز بسیار اسان است. به همین دلیل جزو پرطرفدارترین سایزهای لپ تاپ هستند. ضخامت بدنه ی لپ تاپ 33 میلی متر می باشد و با وجود ضخامت نسبتا زیادی که دارد حدود 2.5 کیلوگرم وزن دارد، این حجم سنگین نمی باشد و می توان آن را گزینه ای مناسب برای حمل و نقل به شمار آورد. 

مشخصات لپ تاپ ایسوس x55c

سادگی و اصالت لپ تاپ ایسوس X55C را از روی سطح مات رنگ ساده ی آن می توان تشخیص داد، که پوشش کلاسیکی داشته و زیبایی لپ تاپ را دو چندان نموده است. برای نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ ایسوس از فناوری ال ای دی LED بهره گرفته شده است، نوع روشنایی پس زمینه در این لپ تاپ توسط لامپ ها و چراغ های ساطع کننده ی نور ال ای دی LED تامین می شود و بنابراین تصاویر روشن و درخشان با کیفیت و وضوح بالایی به معرض نمایش گذاشته خواهند شد. کیفیت تصویر این لپ تاپ اچ دی بوده و تصاویر با رزولوشن 1366×768 پیکسل نمایش داده می شوند. ایسوس برای ایجاد تجربه ی خاطره انگیز و خلق صدایی با کیفیت و شنیدنی از نوع بلندگوهای خاصی به نام SonicMaster بهره گرفته است. تکنولوژی خاصی که در لپ تاپ ایسوس ایکس 55 سی تعبیه شده، تکنولوژی IceCool با این فناوری با خیال راحت می توانید طولانی مدت از لپ تاپ خود استفاده کنید، بدون اینکه نگران گرم شدن قطعات و بدنه ی لپ تاپ باشید. چرا که این تکنولوژی دمای لپ تاپ و قطعاتش را پایین تر از دمای بدن انسان نگه می دارد. به لف قابلیت ها و تکنولوژی های به کار رفته در این لپ تاپ شما می توانید برنامه ها و فعالیت های خود را از همان لحظه ای آغاز کنید که از آنها دست کشیده اید، زمانی که برای مدتی از لپ تاپ استفاده نمی کنید، لپ تاپ در حالت استندبای قرار می گیرد و برنامه های شما همانطور که بودند، مجدد برایتان باز خواهند شد. همچنین این لپ تاپ می تواند به مدت 11 روز در حالت آماده به کار بماند. ارائه ی تجربه ی صدایی رضایت بخش و لذت شنیداری چند برابر، با کمک فناوری اختصاصی SonicMaster، این قابلیت لپ تاپ های سری جدید X را به نوت بوک های چند رسانه ای بسیار توانمند و قدرتمندی تبدیل کرده است. صدایی قدرتمندتر، شفاف تر و واضح تر از نتایج این فناوری می باشد.

مشخصات سخت افزاری و اتصالات

سخت افزار لپ تاپ ایسوس x55c

پردازنده ی مرکزی لپ تاپ ایسوس ساخته شده توسط شرکت اینتل intel بوده و از نوع Core i3 می باشد. مدل پردازنده ی نام برده (2nd Gen) 2370Mاست که با توجه به سرعت 2.4 گیگاهرتزی و حافظه ی رم 4 گیگی و حافظه ی کش 3 مگابایتی بهترنی عملکرد را به دنبال خواهد داشت. حافظه ی داخلی هارددیسک با ظرفیتت 320 گیگ در کنار دیگر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ایسوس آن را برای کاربردهای عمومی و انجام کلیه ی امور روزمره مناسب کرده است. باتری 6 سلولی لیتیوم یونی حدود 4 ساعت می تواند لپ تاپ را روشن نگه دارد. فناوری های ارتابطی بی سیمی که توسط لپ تاپ ایسوس پشتیبانی می شوند، می توان به فناوری بی سیم وای فای 802.11b/g/n و فناوری بلوتوث سخه ی 4.0 اشاره کرد. لپ تاپ ایسوس x55c دارای سیستم عامل ویندوز نسخه ی 8 بوده و از نظر نرم افزاری عملکردی روان و بهینه خواهد داشت. اتصالات و پورت هایی که در لپ تاپ ایسوس X55C به کار رفته اند، از این لپ تاپ وسیله ای سرگرم کننده ساخته اند، به طوری که با پورت USB3.0 شما می توانید سریع و با دقت محتویات را منتقل کنید. همچنین این پورت ها که در لپ تاپ های سری X به کار می روند، به میزان 10 برابر سریع تر از پورت ها نسل قبلی خود یعنی USB2.0 محتویات را منتقل می کنند. البته پورت های دیگری نیز مانند پورت HDMI و USB2.0 و پورت اترنت و ... نیز در این لپ تاپ حضور دارند و کارآیی لپ تاپ را افزایش می دهند.

طراحی و ظاهر لپ تاپ ایسوس x55c

طراحی لپ تاپ ایسوس x55c

لپ تاپ ایسوس x55c در مقایسه با قیمتی که برایش در نظر گرفته شده است، جذابیت ظاهری بالایی دارد. از قیافه ی شکیل و با کلاس و رنگ مشکی بدنه ی لپ تاپ مشخص است که برای دانشجویان و دانش آموزان می تواند بسیار کاربردی تر باشد. رنگ مشکی بدنه ی آن موجب شده تا شکیل تر از دیگر رنگ ها به چشم بیاید. همانطور که می بینید ظاهر این لپ تاپ بسیار امروزی بوده و بیشتر باب میل جوانان می باشد. با اینکه لپ تاپ ایسوس در اطراف صفحه نمایش دارای حاشیه ی چشمگیری است؛ اما این موضوع باعث نشده که از جذابیتش کاشته شود. تاچ پد این لپ تاپ در مرکز قرار نگرفته و کمی متمایل به سمت چپ می باشد، شاید این موضوع به هنگام تایپ کردن کمی آزار دهنده باشد؛ اما به مرور کاربر به محل قرارگیری عادت خواهد کرد و در تایپ کردن کم تر دچار اشتباه می شود. لپ تاپ ایسوس x55c، لپ تاپی است که با توجه به مشخصات و ویژگی های صوتی و تصویری برای پخش کردن موسیقی و تماشای فیلم ساخته شده است. مشخصات صفحه نمایش 15.6 اینچی و ویژگی های تصویری در کنار بلندگوهای SonicMaster توانسته اند ترکیب مناسبی از تماشا را فراهم آورند. این فناوری باعث می شود تا صدایی با کیفیت و پروضوح از دل لپ تاپ به گوش برسد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 3000
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، باتری
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سازگاری

برای کارهای طراحی و نقشه کشی جواب میده ، این مدل می تونه با برنامه ی اتوکد و فتوشاپ و ...سازگار باشه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام برای برنامه اتوکد خوبه ولی موقع اجرای برنامه های خیلی سنگین احتمال هنگ کردن وجود داره
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 3000

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، باتری

لپ تاپ استوک ایسوس X55C

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم