لپ تاپ استوک ایسر P255

  • لپ تاپ ایسر تراول میت TravelMate P255
  • ظرفیت حافظه ی داخلی 500 گیگابایت
  • نوع حافظه ی داخلی هاردیسک HDD
  • مجهز به پردازنده های cori3 و cori5
  • اندازه ی صفحه نمایش 15.6 اینچ
  • مجهز به رم 4 گیگابایتی

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک acer travelmate p255

لپ تاپ ایسر P255 که به لپ تاپ همسفر یا تراول میت نیز شهرت دارد. شرکت معروف ایسر acer برای اولین بار در سال 2014 این سری لپ تاپ ها را تولید و روانه ی بازار نمود. که به عنوان لپ تاپ های همراه و همسفر شهرت پیدا کنند. لپ تاپ ایسر P255 نسبت به لپ تاپ های پیشین خود مزایای زیادی دارد که همین موضوع باعث شد به یک لپ تاپ خوش فروش تبدیل شود. می دانید که شرکت ایسر محصولات خود را بر اساس نیازهای مشتریان و کاربران می سازد و در طراحی و تعبیه کردن امکانات و قابلیت های مختلف نیاز مشتریان را در اولویت قرار می دهد. به همین دلیل در سایر کشورهای جهان مخصوصا در ایران لپ تاپ های ایسر طرفداران زیادی دارند.  لپ تاپ استوک ایسر Acer TravelMate P255 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که نظر هر کاربری را می تواند به سوی خود بکشد. اندازه ی صفحه نمایش 15.6 اینچی در کنار رنگ مشکی مات از ویژگی های ظاهری برجسته ی این مدل لپ تاپ می باشد. پردازنده ی قدرتمند اینتل intel نسل cori3 و cori5 در این لپ تاپ موجبات قدرتمندی لپ تاپ ایسر را فراهم کرده اند. پردازنده ی مرکزی چهار هسته ای Dual Core شرکت اینتل ontel مدل 4010U و فرکانس 1.7 گیگاهرتز به همراه 3 مگابایت حافظه ی کش انجام پردازش های قدرتمند را نیز به سادگی بر عهده گرفته است و برای هر نوع محاسباتی کافی به نظر می رسد. ایسر برای این لپ تاپ منحصر به فرد خود از حافظه ی رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 500 گیگابایتی از نوع هارددیسک بهره گرفته تا ذخیره ی اطلاعات و نقل و انتقال اطلاعات با سرعت و کیفیت بالاتری انجام پذیرد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی لپ تاپ ایسر باعث شده تا این لپ تاپ به یک لپ تاپ خوش دست با حمل آسان تبدیل شود. فناوری ساخت پنل ال ای دی بوده و روشنایی پس زمینه نیز توسط تکنولوژی LED backlight صورت می گیرد. یعنی لامپ های led در پشت پنل این لپ تاپ وظیفه ی تولید روشنایی را بر عهده دارند. دقت تصویر HD تصاویری با کیفیت و پروضوح را به معرض نمایش خواهد گذاشت. درایو نوری تعبیه شده در این لپ تاپ کمی ضخامت لپ تاپ را افزایش داده، اما باز هم ظرافت و باریکی اش را تا حدی حفظ نموده است. پورت های HDMI و پورت USB نوع 2.0 و 3.0 و پورت LAN و خروجی هدفون و میکروفون می توانند نیاز کاربران را رفع کنند. چنانچه از مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ مشخص است، برای کاربری های عمومی گزینه ی مناسبی است، البته باتری لیتیوم یونی 4 سلولی این دستگاه از پس کارهای روزانه برخواهد آمد و تا 4 ساعت می تواند شارژ را نگه دارد. کاربران لپ تاپ ها می توانند در فروشگاه اینترنتی هنارک اقدام به خرید لپ تاپ دست دوم ایسر با ضمانت تعویض 20 روزه نمایند.



صفحه نمایش لپ تاپ ایسر تروال میت

لپ تاپ ایسر TravelMate P255 از ویژگی های انحصاری خاصی پشتیبانی می کند، یکی از این ویژگی ها صفحه نمایش آن است. دقت تصویر صفحه نمایش لپ تاپ همسفر ایسر  255 اچ دی HD بوده و تصاویر را با رزولوشن 1378×766 نمایش می دهد. این صفحه نمایش با این دقت تصویر می تواند گزینه ی مناسبی برای تماشای فیلم و عکس باشد و عملکردی مطلوب را ارائه دهد و نیاز کاربران نه چندان سخت گیر را رفع نماید. تکنولوژی به کار رفته در ساخت نمایشگر، ال ای دی LED بوده و نوع روشنایی پس زمینه نیز ال ای دی می باشد، یعنی لامپ های ال ای دی در پشت پنل تلویزیون وظیفه ی روشنایی و نور دهی به تصاویر را بر عهده دارند که بدون آنها تولید تصویر امکانپذیر نخواهد بود. صفحه نمایش لپ تاپ ایسر مات بوده و روشنی و درخشندگی آن چشم کاربر را اذیت نخواهد کرد. همچنین نسبت تصویر 16:9 بوده و تصاویر در ابعاد استاندارد تولید می شوند. میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای لپ تاپ ایسر تراول میت P255 برابر 169 CD/M2 می باشد. 

این نمایشگر مات مشکل بازتاب نور را ندارد و به هنگام قرار گرفتن در شرایط پر نور بازتاب نور مانع دید شما نخواهد شد. برای استفاده از این لپ تاپ در شرایط بیرون شاید کمی با مشکل مواجه شوید، چرا که روشنایی نمایشگر برای شرایط بیرون کمی ناکافی است و درجه ی خوانایی را تا حدی کاهش می دهد. زاویه ی دید نیز در شرایط مختلف افقی همچنان پایدار بوده و بدون افت کیفیت از تمام زوایا قابل مشاهده است، اما تغییر زاویه و محور عمودی امکان دارد مشکل کمبود کیفیت را بوجود آورد. 



صفحه کلید و تاچ پد

می دانید که لپ تاپ ایسر P255 استفاده و کاربری عمومی دارد، بنابراین امکان دارد بیشتر جهت کارهای معمولی و روزمره نظیر تایپ کردن و یا تماشای فیلم و وبگردی استفاده شود. ایسر دارای صفحه کلیدی استاندارد با کارآیی آسان است که به سادگی احساس می شود. این صفحه تجربه ی تایپ کردن را بطور چشمگیری بهبود داده است و به واضحی و روشنی می توان کلیدها و دکمه ها را احساس کرد و با آنها ساعتها مشغول تایپ کردن بود. کلیدهای اصلی این صفحه کلید دارای اندازه ی 16×16 میلی متر بوده و با توجه به فاصله ی 4 میلی متری که از هم دارند سرعت و دقت تایپ بسیار افزایش یافته است. ابعاد لپ تاپ باعث شده تا دکمه ها با فاصله ی مناسبی از هم قرار گیرند و به خاطر ابعاد لپ تاپ دچار عدم فضای کافی نشوند. می دانید که فاصله ی مناسب دکمه ها از هم امکان تایپ کردن اشتباه را بسیار کاهش می دهد و سرعت را نیز بهبود خواهد داد. جدا کردن کلیدهای پیکان یعنی کلید های جهت به سمت بالا و پایین و چپ و راست ایده ای بوده که تایپ کردن را بهبود بخشیده است. شما به سادگی می توانید از  این لپ تاپ استفاده کنید و از آن برای کارهای مختلف که نیاز به تایپ دارند بهره ببرید. جنس دکمه های صفحه کلید نیز بازخورد خوبی داشته و حس رضایت بخشی به کاربر منتقل می کنند. تاچ پد لپ تاپ ایسر تراول میت P255 دارای اندازه ی نسبتا بزرگی است و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. این تاچ پد که در مرکز لپ تاپ قرار گرفته است و از پس انجاموظایف چند لمسی multi-touch به سادگی بر می آید. این تاچ پد دارای سرعت و عملکرد مطلوبی می گیرد  و حرکات چند لمسی را به خوبی اجرا خواهد کرد. سطح تاچ پد ناهموار بوده و همین ناهمواری استفاده از آن را آسان تر کرده است. 

سخت افزار و باتری

شرکت ایسر ACER برای لپ تاپ تراول میت P255 از پردازنده ی اینتل  بهره گرفته است. تراشه ی قدرتمند Intel Core i3 و Intel Core i5 در این لپ تاپ قدرت و سرعت بالایی برای انجام کارهای مختلف عرضه کرده اند. پردازنده ی مدل  (4th Gen) 4010U با فرکانس 1.7 گیگاهرتز دارای قدرت پردازشی بالایی است و از پردازنده های رده بالا به شمار می رود. پردازنده ی چهار هسته ای Intel Core i3 (4th Gen) 4010U قدرت انجام انواع محاسبات را دارد. پردازنده ی نامبرده 64 بیتی بوده و از حافظه ی کش 3مگابایت پشتیبانی می کند. همچنین ایسر این مدل را به کارت گرافیک Intel HD Graphics 4400 مجهز ساخته است. که قابلیت انجام انواع محاسبات گرافیکی را دارد. با این پردازنده ی گرافیکی ویرایش و تماشای عکس و فیلم کاری بسیار لذت بخش خواهد بود. ناگفته نماند که این لپ تاپ دارای رم با حافظه ی 4 گیگابایت و 500 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد، بنابراین نگران کمبود فضا برای ذخیره سازی اطلاعات نباشید. این مجموعه ی سخت افزاری توسط باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 37 وات ساعت تغذیه می شود. باتری همواره از موضوعات مهم در خرید لپ تاپ و گوشی موبایل بوده و هست، ظرفیت و نوع باتری اهمیت زیادی در میزان شارژدهی و نگهداری سارژ دارد. از این رو ایسر و سایر تولید کننده ها در لپ تاپ های حرفه ای خود از باتری های قدرتمند با کارآیی بالا بهره گرفته اند. باتری لپ تاپ ایسر P255 باتری 4 سلولی لیتیوم یونی بوده و با یک بار شارژ مدت زمان 4 ساعت و نیم دستگاه را شارژ می کند.

لپ تاپ باریک و کم ضخامت ایسر ACER P255 به عنوان یک لپ تاپ همسفر محبوبیت بالایی دارد و هم از نظر کارآیی و عملکرد و هم از نظر طراحی و زیبایی حرفهای زادی برای گفتن دارد. پورت ها بر روی دو لبه ی سمت راست و چپ دستگاه قرار گرفته اند. پورت های تصویری HDMI و VGA و پورت اترنت بر روی لبه ی سمت راست لپ تاپ قرار دارند و پورت USB 2.0 و USB3.0 و درایو نوری بر روی لبه ی سمت چپ قرار گرفته اند. فناوری های ارتباطی که در این لپ تاپ پشتیبانی می شوند، فناوری بی سیم وای فای WIFI با توضیحات IEEE 802.11b/g/n و فناوری بلوتوث داخلی را می توان نام برد. سیستم خنک کننده ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده کارآیی مطلوبی دارد و با وجو ضخامت کم لپ تاپ باز هم قدرت خوبی داشته و از پس خنک کردن دستگاه برمی آید. این سیستم خنک کننده ی ایده آل در مواقعی که لپ تاپ بدون استفاده روشن است و یا کار خاصی بر روی آن انجام نمی گیرد با سرعت کم و البته صدای بسیار پایین کار می کند، در این حالت هم ، بدنه ی لپ تاپ را خنک نگه می دارد. قابلیت خنک نگه داشتن بدنه ی لپ تاپ و صدای پایین آن تنها به زمان بیکاری و حالت استندباری لپ تاپ اختصاص ندارد، حتی در مواقعی هم که در حال استفاده ی سنگین از لپ تاپ ایسر P255 هستید، میزان صدای دستگاه بسیار کم بوده و بدنه همچنان خنک می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.35 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.7 گیگاهرتز
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4400
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژ و کابل برق، باتری، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

بدنه

واقعا بدنه لپ تاپ همین قد تمیز و بدون خط و خشه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله بدنه هیچ خط و خشی نداره

لپ تاپ ایسر acer p255

سلام، ببخشید لپ تاپ ایسر acer p255 استوکش هم دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
1.7 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4400

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.35 کیلوگرم
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژ و کابل برق، باتری، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک ایسر P255

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم