لپ تاپ استوک اچ پی 8470p

  • لپ تاپ استوک اچ پی hp-8470p
  • بهره گیری از پردازنده Intel Cori5 و Intel Cori7
  • نمایشگر مات ضد بازتاب نور و اشعه های زائد
  • بهره گیری از حافظه داخلی 500 گیگابایتی
  • پشتیبانی از سیستم عامل windows10
  • مجهز به صفحه نمایش 14.1 اینچ
  • مجهز به حافظه رم 4 گیگابایتی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
سری پردازنده
گرافیک
امتیاز کابران:
7 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی لپ تاپ استوک HP 8740P

معرفی لپ تاپ اچ پی 8470

لپ تاپ اچ پی hp 8470 یکی از بهترین تولیدات کمپانی HP  می باشد  که در اواخر سال 2012 وارد بازار شد و می توان آن را لپ تاپ حرفه ایی تلقی کرد که برای کاراهای مهندسی مناسب بوده که در واقع مدل ارتقاء یافته مدل 8460 می باشد. لپ تاپ استوک یکی از لپ تاپ های صنعتی اروپایی می باشد که مناسب برای کارای سنگین و حرفه ایی می باشد. شرکت های اروپایی لپ تاپ های از رده خارج خود را هر ساله به عنوان لپ تاپ های دست دوم وارد بازار می کنند. سخت افزار و بدنه قدرتمند و امکانات فراوان از شاخصه های مهم این لپ تاپ به شمار می آید. دارای بدنه ایی مقاوم باا رنگ نقره ایی می باشد و مقاوم در برابر هر گونه ضربه و خط و خش می باشد. وزن 2.1 کیلوگرمی آن قابلیت حمل آن را آسان کرده. مانیتور 14.1 اینچی این لپ تاپ دارای کیفیت تصویر HD+ با رزولوشن 900×1600 می باشد. می توان برای استفاده از اینترنت لپ تاپ 8470P از شبکه بی سیم WI-FI آن استفاده کرد همچنان می توان با استفاده از قابلیت امکان نصب سیم کارت بر روی این لپ تاپ از اینترنت 3g نیز استفاده کرد.

 

بدنه و ویژگی های ظاهری لپ تاپ اچ پی 8470P

بدنه این لپ تاپ اچ پی 8470p مقاوم در برابر ضربه و سقوط، سرما و گرمای شدید بوده. در برابر هر گونه خش و ضربه ای دوام داشته.رنگ کل بدنه این لپ تاپ 8470P نقره ای می باشد و زیبایی منحجصری به فردی را به آن می بخشد. جنس لپ تاپ اچ پی 8470p  از آلیاژ آلومینیوم و تیتانیوم است. رم و هارد این لپ تاپ اچ پی قابلیت ارتقاء دارد و می توان برای دستیابی به حافظه بالا این سیستم را ارتقاء داد تا سرعت کار را با آن بالاتر رود و از سیستم با حافظه بالاتری بهره برد.

 



صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ اچ پی 8470p

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 8470

لپ تاپ اچ پی دارای صفحه نمایش  اینچ می باشد که مات و ضد بازتاب نور و اشعه های زائد می باشد. زاویه دید در این لپ تاپ اچ پی 8470p به صورتی می باشد که می توان آن را در جهات چهارگانه چرخاند بدون آنکه محدودیتی در خواندن مطالب بوجود بیاید. نسبت تصویر د راین لپ تاپ استوک اچ پی 16:9 می باشد و که با رزولوشن  900×1600 و کیفیت تصویر HD+ تصاویر زیبایی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

بلند گوها و اسپیکر های موجود در این لپ تاپ اچ پی صدایی شفاف و رسا را تولید می کنند و صدایی رضایتمند برای شما در هنگام تماشای فیلم و یا موسیقی پخش می کند.  بلندگوهای این مدل از اچ پی نیز همانند سایر مدل های این کمپانی در قسمت زیرین و جلویی آن قرار گرفته اند که موجب تولید صدایی دلنشین می شود.

پورت ها و اتصالات لپ تاپ اچ پی 8470p

لپ تاپ استوک اچ پی مدل 8470p دارای پورت های ورودی و خروجی مختلفی است به نحوی که کاربران این لپ تاپ هیچ دغدغه ایی برای اتصال انواع ابزارهای جانبی و مانیتور نخواهند داشست. لپ تاپ استوک اچ پی دارای دو پورت USB از استاندارهای USB3.0 و دو تای دیگر با USB2.0 که یکی از آنها به عنوان پورت ترکیبی عمل می کند. علاوه بر این پورت ها لپ تاپ اچ پی دارا ی یک اتصال برای ایستگاه DOCKING و یک رابط برای باتری دوم در سمت پایین نیز می باشد. در این لپ تاپ چای پورت HDMI خالی می باشد که این با مشکل با قرار گرفتنن پورت Displayport برطرف شده است. سایر پورت های موجود شامل kensigto، پورت VGA، Express Card 34 و یک خروجی audio و خروجی  Smart Card در قسمت جلوی لپ تاپ می باشند. همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم این لپ تاپ اچ پی دارای ورودی سیم کارت می باشد که این ورودی در زیر باطری تعبیه شده است و شما می توانید با استفاده از آن هر نوع سیم کارتی را قرار دهید و از اینترنت 3G بهره مند شوید همچنین این لپ تاپ 8470p قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارا می باشد و به راحتی می تواند به اینترنت متصل شوید و مطالب مورد نیاز خود را جسنجو کنید. همچنین مجهز به بلوتوث می باشد و با نصب Shareit می توان به تبادل اطلاعات پر حجم تان بین لپ تاپ و گوشی خود بپردازید. HP8470p از لحاظ امنیتی بسیار بالاست و دارای چندین سخت افزار امنیتی می باشد که در بعضی از مدل ها سنسور انگشتی وجود دارد که برای امنیت بیشتر می توانید آن را فعال کیند و هنگام روشن کردن لپ تاپ خود از این حسگر استفاده کنید همچنین می توانید بر روی برنامه های خود قفل بگذارید تا کسی به جز خودتان نتواند به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشد.


پورت های لپ تاپ اچ پی 8470

کیبورد، تاچ پد و باتری لپ تاپ اچ پی 8470p

جنس کیبورد از پلاستیک شفاف بوده و رنگ دکمه های آن مشکی می باشد. کار کردن با کیبورد این لپ تاپ اچ پی راحت بوده که طوری طراحی شده که کاربر هنگام کار کردن با آن احساس راحتی بکند. اگر هنگام کار با لپ تاپ اتفاقی مایعی روی صفحه کیبورد شما ریخته شود اصلا نگران نباشید چون کمپانی اچ پی منافذی را طراحی این لپ تاپ تعبیه کرده است که مایعات را به سمت خارج لپ تاپ منتقل می کند و هیچ آسیبی به برد اصلی آن وارد نمی شود. کلید های موجود روی کیبورد از اندازه های استانداردی برخوردار هستند که همین امر سبب شده تا تایپ کردن با این سیستم لذت بخش و راحت باشد. جنس روکش تاچ پد  8470p از جنس پلاستیک صیقلی و مسطح بوده طوری که هنگام کار با آن انگشتان دست راحت روی صفحه تاچ پد سر می خورند.

لپ تاپ استوک 14 اینچی hp8470p دارای عملکرد سخت افزاریه عالی ایی می باشد که می توان کارا های سنگین طراحی و گرافیکی و محاسبات سنگین را با آن انجام داد. این سیستم از پردازنده ی Intel Core i5-3320M 2.5 GHz شرکت اینتل استفاده کرده است. حافظه اصلی این لپ تاپ استوک 4 گیگابایت می باشد که می توان آن را تا 16 گیگابایت نیز ارتقاء داد همچنین حافظه داخلی آن 500 گیگابایت می باشد که علاوه بر سرعت بالا ی پردازش گنچایش کافی برای ذخیره فایل های مختلف را دارا می باشد.

باتری موجود در این لپ تاپ 8470p، 4910 میلی آمپر در ساعت می باشد.

این لپ تاپ با کانفیگ های مختلف i5 و i7 در بازار به فروش می رسد که از لحاظ امکانات و حافظه داخلی و اصلی با هم مشابه می باشند. البته مدل i5 این لپ تاپ اچ پی 8470p  از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است.

کیبورد لپ تاپ اچ پی 8470

جمع بندی

لپ تاپ استوک اچ پی hp8470p توانایی ساپورت ویندوز های 32 و 64 بیتی را دارد و می توانید ویندوز 10 را روی آن نصب کنید و از برنامه های با ورژن و امکانات بالا در این لپ تاپ استفاده کنید. hp8470pلپ تاپی با طراحی زیبا و پر قدرت می باشد. با استفاده از این لپ تاپ می توانید انواع بازی ها را روی آن نصب کنید. این لپ تاپ قدرت پردازش بالایی دارد و می توانید هر گونه برنامه با حجم بالا را نیز روی آن نصب کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.1 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
INTEL HD
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (7)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 7 customer reviews

وضعیت

سلام سالم و بدون خط و خش هست وچقدر کارکزده؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام - بله خط و خش نداره

پردازنده

سلام این لپ تاپ رو با هر دو پردازنده دارید

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله هر مدلش رو بخواید موجود داریم
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
INTEL HD

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.1 کیلوگرم
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی 8470p

0 تومان
Select variant
  • intel core i7 / Intel HD
  • intel core i5 / Intel HD

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم