غذاساز کنوود FDP304

  • غذاساز کنوود مدل FDP304 با توان 800 وات
  • پارچ پلاستیکی مخلوط کن به حجم 1.2 لیتر
  • ارای قابلیت تنظیم سرعت در 2 سطح
  • دارای ظرف اصلی با ظرفیت 2.1 لیتر
  • پشتیبانی از عملکرد پالس pulse
  • جنس تیغه ها استیل ضدزنگ
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت غذاساز کنوود FDP304

غذاساز کنوود FDP304 از دیگر دستگاه های آشپزخانه و لوازم برقی آشپزی است که کاربرد و مصرف فراوانی دارد، این غذاساز با طراحی شکیل و مدرن و البته ساده می تواند در هر اشپزخانه ای خوش بدرخشد. توان بالای موتور این دستگاه به همراه کارکردهای متفاوت باعث شده به یک سرآشپز حرفه ای تبدیل شود. غذساز کنوود FDP304 دارای کاسه ای با ظرفیت 2.1 لیتر و پارچ مخلوط کن با ظرفیت 1.2 لیتر و به همراه تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. موتور قدرتمند این دستگاه دارای توان 800 وات بوده و می تواند سخت ترین مواد غذایی را با قدرت زیادش خرد کند. وجود قابلیت ها و عملکردهای مختلف در این غذاساز باعث شده تا به یک محصول حرفه ای و همه کاره تبدیل شود، قابلیت خرد کردن ، قابلیت مخلوط کردن، قابلیت رنده کردن و قابلیت آسیاب کردن و ...کارآیی غذاساز کنوود را بالا برده اند. گفتنی است که تمامی قطعات قابلیت جدا شدن را دارند و می توان با جداسازی آنها به راحتی دستاه را تمیز کرد و سایر قطعات را داخل ماشین ظرفشویی انداخت. ابعاد کوچک و جمع و جوری که برای این غذاساز 800 واتی در نظر گرفته شده است، کار کردن و جابجایی آن را راحت تر می کند. 

غذاساز کنوود fdp304

یکی از ویژگی های مهم در غذاساز حجم ظرف اصلی دستگاه می باشد. غذاساز کنوود 304 نیز دارای ظرفی با ظرفیت بالای 2.1 لیتر می باشد، که می تواندحجم زیادی از ماد غذایی را در خود جای دهد و نیاز خانواده ی پرجمعیت را نیز مرتفع سازد.رف اصلی از جنس پلاستیک با کیفیت می باشد و به دلیل شفاف بودن پلاستیک، امکان مشاهده ی محتویات داخل محفظه فراهم است. طراحی ارگونومیکی غذاساز را باید مدیون دسته ی پلاستیکی بود، که در کناره ی بدنه ی ظرف قرار گرفته است. این دسته جابجایی و بلند کردن ظرف را آسان کرده و می توان حتی زمانی که پر است با خیال راحت آن را با دسته اش بلند کرد. تیغه های ظرف اصلی از جنس استیل ضدزنگ بوده و در اثر بارها و بارها استفاده دچار زنگ زدگی نخواهد شد و بر بو و طعم مواد غذایی نیز تاثیر منفی نخواهد گذاشت. گفتن یاست که این ظرف مدرج بوده و برای اندازه گیری محتویات داخل ظرف بهترین مقیاس خواهد بود.

عملکرد و توان غذاساز کنوود 304

امکانات غذاساز کنوود fdp304

موتور قدرتمند غذاساز کنوود FDP304 دارای توان 800 وات می باشد، در کنار این توانا بالا از قابلیت تعیین و تنظیم سرعت نیز پشتیبانی می شود. بر روی پایه ی اصلی غذاساز دکمه ای مشکی رنگ تعبیه شده است که از دو سطح سرعت و عملکرد پالس pulse پشتیبانی می کند. قابلیت تنظیم سرعت برای دستگاه های برقی مانند غذاساز بسیار پراهمیت می باشد. این قابلیت متناسب با نوع و میزان سختی مواد غذایی، سرعت مناسب را برای مواد غذایی تعیین می کند. عملکرد پالس نیز در واقع نوعی تابع است که به موجب آن غذاساز برای چند لحظه با حداکثر قدرت و سرعت خود کار می کند و در این حالت سخت ترین ماده ی غذایی نیز خرد می شود. برای استفاده از قابلیت مخلوط کن در غذاساز کنوود 304 کافی است، پارچ مخلوط کن را به همان پایه ی اصلی دستگاه وصل کنید. کنوود برای جلوگیری از شلوغی و همچنین صرفه جویی در هزینه و قیمت غذاساز یک پایه برای آن در نظر گرفته است. پارچ مخلوط کن نیز پلاستیک با کیفیت و شفافی است و دارای ظرفیت 1.2 لیتری است و تیغه های آن هم استیل ضد زنگ می باشند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

قابلیت

سلام عذر میخام این غذاساز قابلیت خرد کردن یخ رو داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

غذاساز کنوود FDP304

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم