ماشین آشپزخانه کنوود KM287

  • غذاساز کنوود مدل KM287 با توان 900 وات
  • پشتیبانی از عملکرد لحظه ای Pulse
  • پارچ مخلوط کن و آسیاب شیشه ای
  • قابلیت تنظیم سرعت در 5 سطح
  • دارای ظرف جمع آوری آبمیوه
  • محفظه جمع آوری سیم برق

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت غذاساز کنوود Kenwood KM287

غذاساز کنوود KM287 که به نام ماشین آشپزخانه نیز شهرت دارد، یکی از زیباترین و کارآمدترین غذاسازهایی است که با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی هنارک عرضه شده است. این غذاساز همه کاره از قابلیت ها و کارکردهای مختلفی پشتیبانی می کند، که شامل خردکن، غذاساز، همزن، خمیرزن و آسیاب  مخلوط کن و رنده و چرخ گوشت و آبمیوه گیری و آب مرکبات گیری می شود. شما به جای خرید چندین دستگاه مختلف می توانید با خرید ماشین آشپزخانه کنوود کی ام 287 در هزینه های خود صرفه جویی کنید و با پرداخت هزینه ای مناسب صاحب همه ی این لوازم برقی آشپزخانه خواهید شد. با توجه به ظرفیت های بالایی که kenwood برای این غذاساز حرفه ای در نظر گرفته است، برای خانواده های پرجمعیت مناسب خواهد بود. غذاساز کنوود km287 از قابلیت تنظیم سرعت نیز پشتیبانی می کند، تنظیم سرعت دستگاه از طریق پیچی که بر روی بدنه تعبیه شده است انجام می گیرد. برای تعیین سرعت کافی است پیچ ولومی را بچرخانید و آن را بر روی سطح سرعت مورد انتظار قرار دهید تا دستگاه با سرعت مورد نظر شما شروع به کار کند. شما می توانید متناسب با نوع ماده ی غذایی و میزان سختی و نرمی آن سرعت مناسب را انتخاب کنید.  عملکرد لحظه ای پالس Pulse نیز توسط ماشین آشپزخانه کنوود km287 پشتیبانی می شود، که برای چند لحظه سرعت و قدرت دستگاه را چند برابر می کند. عملکرد لحظه ای پالس برای مواقعی کاربرد دارد که می خواهید مواد غذایی بسیار سختی را خرد کنید، در این حالت دکمه ی پالس را فشار می دهید، تا دستگاه با حداکثر توان خود کار کند. خردکن این غذاساز پارچی پلاستیکی بوده که ظرفیت بالایی هم دارد، محفظه ی خردکن دارای سه صفحه ی فلزی ضد زنگ ی باشد، که از این صفحه ها برای خردکن و رنده کردن و ورقه ورقه کردن مواد غذایی استفاده می شود. مخلوط کن و آسیاب شیشه ای در کنار همزن و خمیرزن و چرخ گوشت و آبمیوه گیری با تیغه ها و میله های فلزی بهترین کارآیی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است.

غذاساز کنوود km287

با مخلوط کن .5 لیتری این غذاساز می توانید انواع سس ها و سوپ ها و ... را با غلظت و کیفیت بالا درست کرد، همچنین قابلیت آبمیوه گیری نیز در این مدل غذاساز پشتیبانی می شود، که امکان آب گیری انواع میوه ها و جداسازی تفاله ی میوه را امکان پذیر کرده است. آسیاب شیشه ای که در این ماشین آشپزخانه وجود دارد انواع پودرها را تهیه کرده و چرخ گوشت نیز دارای صفحات ریز رنده کردن گوشت بوده و می تواند گوشت را بسیار ریز و یکنواخت چرخ خواهد نمود.

حجم همزنی که به همراه غذاساز کنوود ارائه می شود، 4.3 لیتر است. این حجم می تواند برای جمع های بالای 7 نفره نیز مناسب باشد. ظرف همزن از جنس استیل ضدزنگ بوده و دارای 3 میله همزن استیل می باشد. میله های همزن از نوع خامه زن و خمیرزن می باشند، که بصورت حرفه ای انواع دسر و خمیر و خامه را تهیه می کنند. از دیگر لوازم جانبی که به همراه غذاساز کنوود عرضه می شود، می توان به 3 عدد دیسک رنده اشاره کرد، این دیسک ها که از جنس استیل ضدزنگ می باشند و شامل انواع دیسک ها ریز و درشت و دیسک چیپس ساز هستند که کاربردهای فراوانی دارند، ظرفی برای جمع آوری کردن آبمیوه نیز با این دستگاه همراه شده است که بعد از آب گیری کردن میوه ها و جداسازی تفاله از میوه، می توان آبمیوه را داخل ظرف مخصوص ریخت. محفظه ای به عنوان جمع آوری کننده ی سیم برق در غذاساز کنوود تعبیه شده است که بعد از اتمام کار می توانید، کابل برق را در آن جمع کنید تا باعث به هم ریختگی فضای اشپزخانه نشود.آنچه که در این غذاساز به عنوان ایراد محسوب می شود، عدم پشتیبانی از قابلیت خردکن یخ است.

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ماشین آشپزخانه کنوود

سلام این غذاساز خیلی حرفه ای و با کیفیته، واقعا همه کاره ست و میشه باهاش همه ی کارهای اشپزخانه رو انجام داد.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

ماشین آشپزخانه کنوود KM287

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم