اتو بخار فیلیپس GC2990

  • اتو بخار فیلیپس GC2990 با توان 2300 وات
  • بخاردهی لحظه ای 40 گرم در دقیقه
  • گنجایش مخزن آب 320 میلی لیتر
  • دارای سیستم ضد رسوب
  • جنس کفی استیم گلاید
  • قابلیت ضدچکه
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت اتو بخار فیلیپس GC2990

اتو بخار فیلیپس GC2990 یکی از اتوبخارهایی است که با موتور قدرتمند و کیفیت ایده آل توسط برند معتبر philips تولید و روانه ی بازار شده است. این اتو بخار خوش ساخت دارای طراحی کاربرپسند و خاصی است، نحوه ی استفاده از این دستگاه از طریق پیچ چرخشی قرار گرفته در مرکز بدنه انجام می گیرد. با پیچاندن و چرخش این پیچ ولومی قدرت و میزان بخاردهی اتو بخار تنظیم می شود. نوتور قدرتمند 2300 واتی این دستگاه در کنار بخاردهی لحظه ای 40 گرم در دقیقه و بخاردهی پیوسته 140 گرم در دقیقه می تواند انواع لباس ها را صاف و یکدست کند. این موتور قدرتمند با این توان بالا در مدت زمانی بسیار کم اتو را آماده و شروع به کار می کند و برخلاف اتوهای کم قدرت لازم نیست منتظر گرم شدن آن بمانید آن هم مدتی طولانی. برای فعال کردن و استفاده از سیستم عملکرد لحظه ای کافی است دکمه ی مربوط به بخاردهی لحظه ای را فشار دهید، تا بخار با قدرت و فشار زیاد از منافذ کف اتو خارج گردد.

اتو بخار فیلیپس gc2990

اتو بخار فیلیپس 2990 دارای مخزنی به ظرفیت 320 میلی لیتر است، این مخزن که قابلیت جدا شدن از بدنه ی اتو را ندارد از راه دریچه ای که برایش در نظر گرفته شده است پر یا خالی می شود. قابلیت تمیز کنندگی آسان در کنار سیستم ضد رسوب از تشکیل رسوب در منافذ اتو جلوگیری می کند و مانع کاهش بازدهی اتو خواهد شد. قابلیت ضد چکه نیز از ویژگی های کاربردی دیگری است که از تشکیل لکه بر روی لباس جلوگیری کرده چرا که از چکه کردن آب از مخزن بر روی لباس جلوگری می نماید. جنس کفی اتو فیلیپس SteamGlide استیم گلاید بوده و شکل منافذ و نحوه ی قراری گیری و آرایش آنها نیز خاص می باشد. این چیدمان و ساختار باعث شده که اتو راحت تر و سریع تر بر روی لباس ها حرکت کرده و انواع لباس را در مدت زمانی کوتاه صاف کند. 

طراحی و ساختار اتو بخار فیلیپس 2990

طراحی اتو بخار فیلیپس gc2990

اتو فیلیپس GC2990 مانند دیگر اتو بخارهای این شرکت ابعاد کوچک و خوش دستی دارد. اندازه ی 312 × 147 × 127 میلی‌متری برای اتوبخار نامبرده حرکت دادن و کار کردن با این دستگاه را آسان نموده است و در مدت زمان طولانی باعث خستگی شما نخواهد شد. فیلیپس برای رنگبندی این اتو از دو رنگ محبوب آبی و سفید استفاده برده است، که باعث افزایش جذابیت ظاهری آن شده است. اتو فیلیپس در قسمت نوک بسیار باریک و تیز شده است، این حالت تیزی و باریکی دسترسی اتو را به قسمت های غیر قابل دسترسی لباس، مانند یقه و بین دکمه ها و ... آسان کرده است.مخزنی از جنس پلاستیک شفاف در این اتو تعبیه شده مه دارای ظرفیت 320 میلی لیتری است، این مخزن شما را از شر پر کردن های پی در پی مخزن خلاص می کند و می توان ساعتها با این میزان آب لباس های چروکتان را اتو کنید. بر روی دسته ی اتو بخار دریچه ای وجود دارد، آب مخزن از طریق این دریچه وارد می شود، کافی است درپوش را بردارید و آب را بریزید. بر روی دسته همچنین دکمه های مربوط به اسپری کردن آب و عملکرد لحظه ای فشار بخار وجود دارد. که با فشار دادن دکمه های مربوطه می توان عملکرد مورد انتظار را فعال نمود.

کابل برق این اتو بخار 2.5 متر طول دارد و در محل اتصال سیم به بدنه ی اتو نیز دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشد. این قابلیت حرکت آزادانه و همه جانبه را برای اتو به ارمغان آورده است. یر روی این سیم روکشی از جنس پارچه استفاده شده، این روکش بافتهای بسیار ریزی دارد و مقاومت آن را بسیار بالا می برد و از سیم در برابر ضربه ها و صدمات احتمالی محافظت خواهد کرد. کفی از جنس استیم گلاید حرکت روان و راحتی را برای اتو بخار به همراه داشته و از خط و خراش برداشتن کفی اتو جلوگیری می کند.

مشخصات اتو بخار فیلیپس gc2990

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع اتو
اتو بخار
شماره مدل
GC2990
توان مصرفی
2300 وات
بخاردهی عمومی
1
بخاردهی پیوسته
40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
140 گرم در دقیقه
بخاردهی در نوک اتو
1
قابلیت تنظیم میزان بخار
1
مخزن آب
1
ظرفیت مخزن آب
320 میلی لیتر
جنس مخزن
پلاستیک
جنس کفی
استیم گلاید
اسپری آب
1
پایه ضد لغزش
1
قابلیت چرخش سیم
1
سیستم ضد رسوب
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

اتو بخار gc2990

سلام، این اتو بخار فیلیپس اصلیه؟ آیا بدل این مدل هم وجود دارد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

نوع اتو
اتو بخار
شماره مدل
GC2990
توان مصرفی
2300 وات
بخاردهی عمومی
بخاردهی پیوسته
40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
140 گرم در دقیقه
بخاردهی در نوک اتو
قابلیت تنظیم میزان بخار
مخزن آب
ظرفیت مخزن آب
320 میلی لیتر
جنس مخزن
پلاستیک
جنس کفی
استیم گلاید
اسپری آب
پایه ضد لغزش
قابلیت چرخش سیم
سیستم ضد رسوب

اتو بخار فیلیپس GC2990

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم