چرخ گوشت فیلیپس HR2723

  • چرخ گوشت فیلیپس HR2723 با توان 1800 وات
  • دارای کارکرد سوسیس ساز، کبه ساز و رنده
  • 2 صفحه مشبک از جنس استیل ضد زنگ
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
  • سایز دهانه ی ورودی 4 سانتی متر
  • دارای سیم به طول 1 متر

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت چرخ گوشت فیلیپس  HR2723

چرخ گوشت فیلیپس hr2713

چرخ گوشت فیلیپس HR2723 از دیگر محصولات با کیفیت شرکت فیلیپس philips است که دارای توان مصرفی 1600 وات بوده و قدرت چرخ کردن و رنده کردن و سوسیس کردن و کبه کردن انواع گوشت و مواد غذایی را دارد. این چرخ گوشت فیلیپس قدرت چرخ کردن 2.3 کیلوگرم گوشت در 1 دقیقه را دارد و سرعت آشپزی را شما را چند برابر خواهد کرد. به همراه این چرخ گوشت دو عدد صفحه ی مشبک فلزی در اندازه های 8 و 5 میلی متری ارائه شده است، که در اندازه های مختلف مواد غذایی را رنده خواهد کرد و برش می دهد، با این صفحه های مشبک می توانید گوشت را در اندازه های مختلف و تکه برش های مختلف تولید کنید. علاوه بر دیسک های مختلف رنده کردن گوشت، قابلیت سوسیس ساز نیز در این چرخ گوشت نهادینه شده است، که با قیف های پلاستیکی مخصوص در اندازه های خاص می تواند سوسیس تولید کند. استوانه های فلزی از جنس استیل ضد زنگ برای رنده کردن انواع مواد غذایی و پیاز و سبزیجات و ...به کار می رود. به علاوه ی دو رنده ی اصلی در اندازه های درشت و ریز، سه استوانه با خاصیت و کاربردهای رنده ریز و رنده درشت و رنده ورقه کن عرضه خواهند شد. همچنین قابلیت سوسیس ساز توسط قیف های مخصوص در سایزهای 12 و 22 میلی متری امکان تهیه ی سوسیس را به شما می دهد.

سایر امکانات چرخ گوشت فیلیپس

پایه ی چرخ گوشت فیلیپس از جنس پلاستیک ABS می باشد،که در نوع خود بسیار با کیفیت بوده و البته قیمت مناسبی هم دارد. وجود ان پلاستیک با کیفیت در ساختار چرخ گوشت باعث سبک تر شدن آن شده و حمل و جابجایی آن را راحت تر کرده است. پایه های ضد لغزشی که در زیر این چرخ گوشت به کار رفته اند، مانع از لرزش و سر خوردن چرخ گوشت به هنگام کار کردن می شوند. تیغه های در نظر گرفته شده برای این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و از نوع خود تیز شونده در اثر بارها و بارها استفاده دچار زنگ زدگی نمی شود و طعم و مزه ی مواد غذایی را تحت تاثیر قرار نمی دهد. چرا که این تیغه ها در تماس مستقیم با مواد غذایی هستند. برای روشن کردن و یا خاموش کردن چرخ گوشت دکمه ای در کناره ی دستگاه در نظر گرفته شده است و به سادگی چرخ گوشت را روشن و خاموش می کند و عملکردی شبیه به کلید برق دارد.

چرخ گوشت فیلیپس اچ آر2723 از ابزار مخصوصی بهره می برد، که برای نظافت و تمیز کردن آسان دیسک های فلزی طراحی شده است. این ابزار به راحتی ذرات چسبنده ی گوشت را از سوراخ های دیسک های فلزی می زداید. از ویژگی های متمایز کننده این چرخ گوشت می توان به قابلیت 3D ProBlend 6 اساره کرد، این فناوری در انحصار چرخ گوشت های فیلیپس قرار دارد و با نام 3D ProBlend 6 در مشخصات چرخ گوشت درج شده است. این طراحی که به تیغه ها در سه جهت بالا و پایین و میانی اشاره دارد، به میزان 50% بیشتر از طراحی های معمولی مواد غذایی را خردتر کرده و موجب مخلوط شدن بیشتر و بهتر انواع مواد غذایی می گردد.

کارآیی چرخ گوشت فیلیپس hr2723

موتور قدرتمند 1800 واتی دستگاه چرخ گوشت امکان چرخ کردن 2.3 کیلوگرم گوشت را در 1 ساعت فراهم کرده است. میزان صدای این چرخ گوشت بسیار کم بوده و به هیچ عنوان باعث اذیت و آزار اطرافیان نمی شود. این دستگاه از قابلیت تنظیم سرعت پشتیبانی نمی کند و دارای کارکرد تک سرعته می باشد، یعنی تنها از یک سطح سرعت پشتیبانی می کند. در کل نه از نظر کیفیت ساخت و نه از نظر طراحی و لوازم جانبی نمی توان هیچی ایرادی به این دستگاه وارد ساخت، تنها ایرادی که دارد این است که از سیستم چرخش معکوس پشتیبانی نمی کند. می دانید که به هنگام گیر کردن گوشت و یا رگ و پی گوشت داخل گلوگاه و خروجی سیستم چرخش معکوس با به عقب برگرداندن دستگاه باعث آزاردسازی مواد گیر کرده می شود.

چرخ گوشت فیلیس hr2713

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HR2723
کارکرد چرخ گوشت
سه کاره
کاربردها
رنده کن, سوسیس ساز, کبه ساز
توان مصرفی
1800 وات
تعداد سرعت
1 سرعت
جنس تیغه
استیل ضدزنگ
جنس صفحه مشبک
اسیل ضد زنگ
جنس سینی
فلزی
جنس گلویی
فلزی
تعداد صفحه مشبک
2 عدد
اندازه صفحه مشبک
8 و 5 میلی متر
سوسیس ساز
1
جنس قیف سوسیس ساز
پلاستیکی
سيستم چرخش معکوس
1
قفل ایمنی
1
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
1
عملکرد کم صدا
1
نوع عملکرد
دکمه فشاری
جنس بدنه
پلاستیک
پایه ضد لغزش
1
محل قرارگیری لوازم جانبی
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

مدل
HR2723
کارکرد چرخ گوشت
سه کاره
کاربردها
رنده کن, سوسیس ساز, کبه ساز
توان مصرفی
1800 وات
تعداد سرعت
1 سرعت
جنس تیغه
استیل ضدزنگ
جنس صفحه مشبک
اسیل ضد زنگ
جنس سینی
فلزی
جنس گلویی
فلزی
تعداد صفحه مشبک
2 عدد
اندازه صفحه مشبک
8 و 5 میلی متر
سوسیس ساز
جنس قیف سوسیس ساز
پلاستیکی
سيستم چرخش معکوس
قفل ایمنی
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
عملکرد کم صدا
نوع عملکرد
دکمه فشاری
جنس بدنه
پلاستیک
پایه ضد لغزش
محل قرارگیری لوازم جانبی

چرخ گوشت فیلیپس HR2723

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم