غذاساز فیلیپس HR7776

  • غذاساز فیلیپس HR7776 با توان 1300 وات
  • دارای حداکثر سرعت 2000 دور در دقیقه
  • محفظه ی خردکن پلاستیکی 3.4 لیتری
  • پارچ مخلوط کن پلاستیکی 1.5 لیتری
  • پشتیبانی از عملکرد پالس Pulse
  • دارای قابلیت تنظیم سرعت
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت غذاساز فیلیپس HR7776

غذاساز فیلپیس HR7776 از دستگاه های با کیفیت و خوش ساخت فیلیپس PHILIPS است، که با بهره گیری از مواد اولیه ی اصلی و با کیفیت توانسته غذاسازی با کیفیت تولید و عرضه کند. فیلیپس در بدنه ی اصلی غذاساز فیلیپس HR7776 از پلاستیک با کیفیت بهره گرفته و رنگ بدنه مشکی می باشد. قابلیت تنظیم سرعت در 12 سطح مختلف توسط پیچ چرخشی که بر روی بدنه تعبیه شده، انجام می گیرد. با پیجاندن پیچ نامبرده می توانید سرعت در سطح های مختلف تنظیم کرد و سرعت موتور را تعیین کنید. در این غذاساز سرعت لحظه ای پالس Pulse نیز پشتیبانی می شود، سرعت لحظه ای یا پالس به عملیاتی اشاره دارد که در طی آن سرعت موتور برای چند لحظه بسیار افزایش می یابد. معمولاً زمانی که مواد غذایی بسیار سخت و سفت را می خواهید خرد کنید، می توانید از این تابع استفاده کنید. غذاساز فیلیپس hr7776 دارای موتوری با توان 1300 وات است و حداکثر سرعت چرخش موتور 2000 دور در دقیقه می باشد. ظرف پلاستیکی که به همراه غذاساز فیلیپس عرضه می شود، ظرفیتی معداد 3.4 لیتر دارد و دارای کاسه ی مدرج بوده که از طریق آن می توان مواد داخلش را اندازه گیری کرد. همچنین تیغه های خردکن و غذاساز از جنس استیل ضدزنگ می باشد که در اثر استفاده ی طولانی مدت و شستشو با آب دچار زنگ زدگی نخواهد شد. فیلیپس برای این غذاساز، همزن و خمیرزن نیز عرضه کرده است، که با کمک آن بتوانید انواع کیک و دسر و خمیر و ... را آماده کرد. پارچی که به عنوان مخلوط کن استفاده می شود، پلاستیکی بوده و دارای اندازه ی 1.5 لیتری می باشد. از این پارچ برای تهیه ی سس و آبمیوه و ... استفاده می شود. صفحات آب مرکبات گیر و خردکن و همچنین رنده های ریز و درشت و چیپس ساز به همراه این غذاساز حرفه ای ارائه می شود.

غذاساز فیلیپس hr7776

فناوری PowerChop در این غذاساز امکان خرد کردن انواع مواد غذایی سخت و نرم را فراهم می آورد و همچنین قابلیت خرد کردن یخ را نیز دارد. بدنه ی این غذاساز بر روی پایه های ضد لغزش قرار گرفته که در حین کار کردن با سرعت های زیاد از افتادن غذاساز جلوگیری می کند. طول سیم برق 1 متر بوده و دارای محفظه ی جمع آوری سیم می باشدکه بعد از اتمام کار می توان سیم را جمع کرد. غذاساز فیلیپس hr7776 از قطعه های مختلفی تشکیل شده که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

طراحی و ظاهر غذاساز فیلیپس HT7776

فیلیپس غذاساز حرفه ای hr7776 را که دارا ی قسمت های مختلفقی است، در ابعاد 289 × 254 × 436 میلی متر تولید کرده، هر کدام از قسمت های غذاساز کارآیی ویژه ای دارند و به منظور خاصی استفاده می شوند. بدنه ی اصلی غذاساز از پلاستیک با کیفیت به رنگ مشکی تولید شده، پارچ های این غذاساز پلاستیکی مدرج بوده و رنگ شفافی دارند. همچنین رنده ها و تیغه های همراهشان از جنس استیل ضدزنگ هستند تا در برابر شستشو مقاومت بالایی داشته باشند. این غذاساز در زیر بدنه ی خود پایه های ضد لغزشی دارد که از حرکت کردن و افتادن و لغزیدن دستگاه در حین تکان خوردن جلوگیری می کند. همچنین محفظه ی جمع آوری سیم نیز سیم را در خود نگهداری می کند و از به هم ریختگی اطراف غذاساز جلوگیری می کند. بر روی بدنه ی اصلی دستگاه پیچ چرخشی و دکمه های فیزیکی تبعیه شده اند. پیچ چرخشی که برای تنظیم سرعت استفاده می شود، در 12 سطح مختلف تنظیم خواهد شد و شما متناسب با نوع ماده ی غذایی و میزان سختی و نرمی می توانید یکی از سطح های سرعت را انتخاب و فعال کنید. البته در مواجهه با مواد سخت و سفت، با چرخاندن دکمه روی حالت پالس از حداکثر توان موتور برای چند لحظه استفاده کنید. چراغ نشانگری که بر روی پیچ چرخشی قرار گرفته، این چراغ نشانگر روشن و خاموش بودن دستگاه را یادآوری می کند. جالب است بدانید که برای روشن نمودن غذاساز فیلیپس کافی است پیچ چرخشی را در خلاف جهت عقربه های ساعت فشار دهید. در زیر پیچ ولومی 3 دکمه طراحی شده که برای تهیه ی خمیر، کرم و نوشیدنی با یخ بصورت پیش فرض طراحی شده اند.

لوازم جانبی همراه غذا ساز فیلیپس

غذاساز فیلیپس HR7776 دستگاهی با کیفیت و کاربردی است که با کمک آن می توانید بدون نیاز به دستگاه های دیگر انواع نوشیدنی و آب میوه و انواع کیک و دسر و انواع سوپ و سالاد و ... را تهیه نمایید. ظرف خردکن که به همراه این غذاساز عرضه می شود، از جنس پلاستیک با کیفیت و شفاف بوده و مدرج هم می باشد. ظرفیت این ظرف 3.4 لیتر است و شما می توانید در یک بار استفاده مواد غذایی زیادی را تیه کنید. این حجم می تواند سوپ مورد نیاز 7 نفر را تهیه کند، یا اینکه 7 سفیده ی تخم مرغ را هم بزند. پارچ مخلوط کن نیز مدرج بوده و امکان اندازه گیری دقیق مواد و محتویات داخل را فراهم آورده است، ظفیت این پارچ پلاستکی 1.5 لیتر است که برای یک جمع 5-6 نفره هم کافی به نظر می رسد. از دیگر لوازم جانبی همراه این غذاساز می توان به سر آب مرکبات گیری اشاره کرد، که امکان آب گیری میوه های مختلف را فراهم نموده است. دکمه ی فیزیکی مختص به همزن در این غذساز می تواند کارآیی فوق العاده ای به همراه داشته باشد. میله های فلزی همراه این همزن از جنس استیل ضد زنگ بوده و قابلیت هم زدن زیادی دارند و می توانند حجم مواد غذایی را چند برابر کنند. دو دیسک رنده و ابزار خمیر زن از دیگر قطعات غذاساز فیلیپس hr7776 به شمار می رود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سوال

طول کابل غذاساز چند متره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام یک متری هست.

غذاساز فیلیپس HR7776

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم