ست کتری و قوری ناسا الکتریک NS-520

  • کتری و قوری ناسا nasa ns-520 با ظرفیت 6 لیتر 
  • دارای قوری سرامیکی با ظرفیت یک لیتر
  • دارای کتری استیل
  • مجهز به کف الومنیومی کپسولی
  • دارای دسته ی شیر پلاستیکی
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت کتری روگازی NS-520

کتری و قوری روگازی ناساالکتریک مدل NS-520 یکی از انواع مناسب کتری قوری با طراحی و دیزاین شیک می‌باشد. این کتری و قوری برای استفاده مطلوب در آشپزخانه‌های امروزی و مدرن با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز اروپایی توسط کشور ترکیه به تولید رسیده است. برای ساخت کتری و قوری ناساالکتریک مدل NS-520 از دو نوع استیل مات و براق به صورت ترکیبی استفاده شده است. ساختار کتری به گونه‌ای است که در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد و تغییر رنگ نمی‌دهد. ترکیب مناسب دو نوع استیل به کار رفته زیبایی و جلوه ظاهری خاصی به آن می‌بخشد. علاوه بر این هر دو استیل ترکیبی به کار گرفته شده برای ساخت این کتری ضدخش می‌باشد و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. با کیفیت بالای جنس استیل بدنه تا مدت زمانی طولانی زیبایی ظاهری کتری حفظ خواهد شد. دستگیره‌های ناسا الکتریک NS-520  با ترکیبی از استیل مرغوب و با دوام همراه با پلاستیک نسوز به تولید می‌رسد که بسیار شیک و خوش‌دست طراحی شده است. طراحی مناسب دستگیره امکان جابه‌جایی راحت‌تر کتری را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌سازد. شیرکتری ناساالکتریک مدل NS-520 با اندازه استاندارد با دهانه‌ای مناسب طراحی شده است که موجب سهولت استفاده از کتری برای ریختن آب جوش می‌گردد. شیر این کتری از جنس استیل با دوام و نسوز با دسته پلاستیکی مقاوم که با استفاده از رنگ قرمز طراحی شده است. با روشن کردن گاز قسمت دسته کتری ناساالکتریک مدل NS-520 داغ نمی‌شود و از آسیب رسیدن به دست پیشگیری می‌کند. در ساختار کتری و قوری روگازی ناساالکتریک مدل NS-520 از کف کپسولی که از جنس مغزی آلومینیوم می‌باشد استفاده شده است. کتری ناساالکتریک مدل NS-520 با ظرفیت 6 لیتر به تولید می‌رسد و امکان استفاده از این وسیله را برای جوشاندن حجم بالایی از آب و دم کردن چای در مقدار مناسب را فراهم می‌سازد. از کتری ناسا‌الکتریک مدل NS-520 می‌توانید بر روی انواع اجاق گازهای به تولید رسیده برقی، گازی و هالوژنی استفاده کنید.

ست کتری و قوری ناسا الکتریک ns520

طراحی و ساختار کتری روگازی ناسا الکتریک NS-520

برای ساخت شیر کتری ناساالکتریک مدل NS-520 که از انواع کتری با طراحی جدید می‌باشد از استیل با دوام و با کیفیت استفاده شده است. طراحی دسته شیر با استفاده از پلاستیک نسوز می‌باشد که با روشن کردن گاز و قرار گرفتن کتری بر روی آن دسته شیر داغ نمی‌شود و پذیرایی از مهمان‌ها را برای خانم‌های خانه‌دار راحت‌تر می‌کند. در ساختار کف کپسولی کتری ناسا‌الکتریک مدل NS-520 از مغزی آلومینیوم استفاده شده است که مهم‌ترین کارآیی آن پخش حرارت به صورت یکنواخت در کتری می‌باشد. از این رو جوش آمدن آب کتری را در مدت زمانی کوتاه با صرفه‌جویی در مصرف گاز فراهم می‌سازد. دهانه کتری ناساالکتریک مدل NS-520 با اندازه‌ای استاندارد طراحی شده است که موجب سهولت پر کردن کتری برای استفاده می‌گردد. جنس قوری مناسب برای کتری گازی در مدل‌های مختلف برند ناساالکتریک از نوع سرامیک نسوز می‌باشد. در مدل‌های مختلف طراحی روی قوری متفاوت از دیگری است و در مدل 520  قوری با رنگ سفید طراحی شده و با خطوط نقره‌ای رنگ تزیین شده است. قوری این محصول با ظرفیت 1 لیتربه تولید می‌رسد. کتری ناساالکتریک مدل NS-520 دارای ظرفیت 6 لیتر است که برای خانواده های متوسط این کتری بسیار گزینه مناسبی است ناسا کتری 520 را از جنس استیل مرغوب تهیه کرده است تا کتیر کیفیتی بالایی داشته باشد. در این مدل کتری روگازی با استفاده از درپوش فنردارکه با کارآیی مطلوب بر روی دهانه کتری قرار می‌گیرد، زمانی که قوری بر روی آن قرار نگرفته باشد مانع از خروج بخار اضافی از کتری می‌گردد و در نتیجه میزان آب جوش آمده درون کتری بخار نمی‌شود و برای ساعات طولانی قابل استفاده خواهد بود. با گذاشتن قوری بر روی درپوش فنردار به صورت خودکار مسیر خروج بخار برای گرم نگه‌داشتن قوری و دم کشیدن چای باز می‌شود.

سایر ویژگی های کتری 6 لیتر مدل NS-520

همان طور که در بالا گفتیم ظرفیت این کتری 6 لیتر است و شیر خروجی کتری رو گازی ناسا الکتریک مدل NS-520 با دو رنگ مشکی و سفید تولید و روانه بازار شده است مهم‌ترین مزایای کتری ناسا‌الکتریک مدل NS-520 امکان استفاده از آن بر روی انواع اجاق گازهای به تولید رسیده می‌باشد و این کتری نسبت به کتری‌های روگازی دیگر حجم بیشتری از آب را در خود جای می‌دهد و انتخابی مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت می‌باشد. شرکت ناسا از نظر جنس بدنه اطمینان حاصل را به شما می دهد که کالا هایش از جنس بالایی برخوردارند پس نگران این موضوع نباشید. تجهیزات مناسب به کار رفته برای بهترین انواع کتری روگازی و قوری آن به گونه‌ای است که بهترین کارایی را برای دستگاه به همراه دارد. کیفیت بالای متریال مورد استفاده در بهترین انواع کتری روگازی استفاده از این وسیله را بیشتر می‌کند. درپوش مناسب تعبیه شده در بهترین انواع کتری روگازی قوری را گرم نگه می‌دارد و با برداشتن قوری از روی کتری مانع از خارج شدن بخار اضافی و تبخیر آب می‌گردد که در این مدل از کتری قوری موجود است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

ست کتری و قوری ناسا الکتریک NS-520

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم