ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-605

  • ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-605 با توان 1500 وات 
  • دارای بدنه پلاستیکی و استیل ضد رنگ 
  • مجهز به چراغ توان و همچنین چراغ آماده‌ساز
  • دارای 8 صفحه کوچک 
  • دارای دسته های پلاستیکی 

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-605

ساندویچ ساز ناسا  مدل  605 یک دستگاه کاربردی و زیبا با توان مصرفی 1500 وات است، قسمت بالایی دستگاه از استیل ضد زنگ بوده که تلفیق آن در دستگاه زیبایی در طراحی را به دنبال داشته، همچنین نظافت و نگه داری از آن را ساده نموده است.وجود چراغ توان و چراغ آماده بودن در این دستگاه وضعیت آن را به شما گزارش می دهد، چراغ توان در هنگامی که دستگاه را به برق متصل می کنید روشن شده و چراغ آماده شدن در زمانی که دستگاه در حال گرم شدن است به شما آلارم می دهد، پس از خاموش شدن چراغ می توانید کارتان را شروع کنید، این چراغ ها به رنگ سبز و قرمز بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده اند و شما به راحتی می توانید آن‌ها را در دسترس تان داشته باشید.همچنین دستگاه 605 علاوه بر اسنک پز دارای صفحه گریل برای طبخ غذاهای متنوع می باشد. اگر به کباب‌های کوبیده و مرغ‌های جوجه شده و گریل شده علاقه مندید این ساندویچ ساز به شما کمک می کند، این تنها یک دستگاه برای اسنک و تهیه یک مدل غذا نیست، بلکه با استفاده از صفحه گریل می توانید کباب‌های خوشمزه و خوش عطر تهیه کنید.پختن یک کیک اسنکی برای وعده های میانی و یا لقمه های ساندویچی تخم مرغ با کمک صفحه اسنک پز شما را در صبحانه ای مقوی همراهی می کند.ساندویچ مکزیکی سمیتا یا ساندویچ های پنیر کبابی برای وعده های ناهار، همان تنوعی است که نیاز است تا آشپزی را برای شما لذت بخش کند و به اشتهای شما کمک کند. 
ساندویچ ساز ناسا الکتریک ns605
ساندویچ‌ساز ناسا الکتریک مدل NS-605 دارای 2 صفحه‌ی مخصوص برای طبخ 8 عدد ساندویچ مثلثی‌شکل و 2 صفحه مخصوص جهت گریل‌کردن مواد‌غذایی مانند گوشت همبرگر، فیله مرغ و استیک است که پس از استفاده از هر کدام کاربر می‌تواند به‌راحتی صفحات را از دستگاه جدا کرده و با آب بشوید. جنس صفحات این ساندیچ‌ساز از نوع تفلون نچسب است که موادغذایی به‌راحتی از آن جدا می‌شود؛ البته پیشنهاد می‌شود قبل از هربار استفاده با مقدار کمی روغن یا کره صفحات چرب شود. باید یادآور شد که دو قسمت بالا و پایین این دستگاه زمانی که هنوز مواد را در بین آن قرار نداده‌اید، مقداری خلاصی دارد که طبیعی است؛ دلیل این امر این است که حجم موادغذایی‌ و ساندویچی که بین صفحات ساندیچ‌ساز قرار می‌گیرد، خلاصی بین فضای صفحات را پر می‌کند. ساندویچ ساز با بدنه‌ی مقاوم به حرارتی که دارد علاوه بر زیبایی استحکام بالایی نیز دارد که با یک گیره نیز به‌صورت بسته باقی می‌ماند. بر روی آن دو چراغ مربوط به ترموستات دستگاه تعبیه‌شده است تا وضعیت عملکرد دستگاه را نشان دهد. طراحی ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-605 طوری است که برای اشغال کمتر فضا به‌صورت عمودی نیز قرار می‌گیرد. با باز کردن در دستگاه 4 خانه مربع شکل که هر یک به دو مثلث تقسیم‌شده‌اند دیده می‌شود که درنهایت امکان تهیه 8 ساندویچ کلاب را می‌دهد. با چیدن و آماده کردن مواد اولیه در نان مربوطه و قرار دادن آن‌ها داخل ساندویچ ساز و بستن در دستگاه، صفحات داغ شده و ساندویچ شما آماده می‌شود. توان بالای دستگاه تهیه ساندویچ را سریع و باکیفیت انجام می‌دهد. از نکات قوت این ساندویچ ساز، قابلیت جدا شدن سینی‌ها است تا به‌راحتی تمیز و شسته شوند و در صورت داشتن ِ صفحه مناسب جایگزین شوند. فلر در تولید و عرضه محصولات خانگی برقی بسیار موفق عمل کرده است و توانسته در بازار جهانی محصولات خود را عرضه دارد و مشتریان و طرفداران زیادی در سراسر جهان را به سمت محصولات خود بکشاند.
 

امکانات ساندویچ ساز ناسا NS-605

ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-603 با توان 1500 وات دستگاهی با طراحی زیبا و کاربردی جهت آماده سازی سریع وعده های غذایی گرم و سالم در منزل همچون انواع اسنک و ساندویچ های گرم و گریل کردن مواد غذایی دلخواه شما می باشد. قسمت بالای این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ می باشد که علاوه بر اینکه جلوه ای زیبا به آن بخشیده است تمیز کردن آن نیز آسان می باشد. بر روی بدنه ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-605 چراغ توان و چراغ آماده بودن صفحات تعبیه شده است. زمانی که برق دستگاه وصل باشد چراغ قرمز روشن می شود و هنگام گرم شدن تابه چراغ سبز روشن می شود و پس از رسیدن دمای صفحات به دمای لازم این چراغ خاموش می گردد که نشان دهنده آماده بودن دستگاه برای استفاده می باشد. قفل واقع بر روی دسته ساندویچ ساز موجب قفل شدن دو صفحه به یکدیگر می شود. ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-605 دارای صفحات با پوشش نچسب بوده که از 8 برش تشکیل شده اند و مانع از چسبیدن نان به صفحات می گردد و همچنین به راحتی قابل تعویض می باشند. این صفحات قابل جدا شدن از بدنه بوده و به راحتی قابل شستشو می باشند. ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-602 در دو رنگ نقره ای و مشکی عرضه می گردد.  همچنین با استفاده از صفحات گریل می توان مواد غذائی مانند مرغ ، گوشت و ... را کباب کرد هنچنین  قفل واقع بر روی دسته موجب قفل شدن دو صفحه به یکدیگر می شود پایه های ضد لغزش دستگاه از لرزش بدنه در هنگام روشن بودن جلوگیری می کند. در کنار تمامی این پیشنهادات وعده های اسنک گوشت و قارچ و یا اسنک های پنیر و سبزیجات غذاهایی سالم و مقوی برای میان وعده زندگی شما را زیبا تر می کند، همه این‌ها و انواع خلاقیت های دیگر با کمک دستگاه ساندویچ ساز امکان پذیر است.
ساندویچ ساز ns605
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-605

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم