چای ساز ناسا الکتریک NS-516

  • چای ساز ناسا الکتریک مدل NS-516 با توان مصرفی 1800 وات 
  • دارای کتری شیشه ای 2.5 لیتر
  • دارای قوری شیشه ای 1 لیتر
  • دارای فناوری ترموستات
  • دارای لامپ های LED در دور کتری 
  • مجهز به زاویه چرخش 360 درجه
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات چای ساز ترکی ns-516

مشخصات چای ساز ترکی ns516

چای ساز ناسا الکتریک NS-516 از دیگر چای ساز های شرکت ناسا است که دارای توان مصرفی 1800 وات است. در هر فصل از سال چای به عنوان بهترین نوشیدنی گرم مورد استفاده قرار می گیرد، و یکی از مهمترین مواد پذیرایی در مهمانی و جشن ها می باشد. چای با روش های گوناگونی دم می شود که رایج ترین آن ها چای روی آتیش می باشد. با تولید چای ساز های متنوع از طرف تولید کنندگان معتبری هم چون ناسا الکتریک روش های سنتی را کنار بگذارید و چای را در کم ترین زمان برای خود و مهمان هایتان آماده کنید. این روز ها چای ساز جای سماور و کتری را گرفته است و به عنوان بهترین وسیله برای دم کردن چای در هر خانه ای استفاده می شود. چای ساز ها به دو نوع ایستاده و صفحه ای تقسیم می شوند که هر یک از آن ها با استفاده از کابل به پریز وصل می شود و با استفاده از برق آب را جوش می آورد. چای ساز های صفحه ای معمولا ظاهر زیباتری دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. از با کیفیت ترین چای ساز های صفحه ای می توان مدل ns-516  ساخت شرکت  ناسا الکتریک را نام برد. در طراحی چای ساز ناسا الکتریک کتری و قوری بر روی هم قرار گرفته اند  که با قرار دادن روی کابینت یا هر چیز دیگری نمای بسیار زیبا را به وجود می آورد. چای ساز ناسا ns-516 با توان مصرفی 1800 وات در کم ترین زمان آب را جوش می آورد. چای‌ساز ناسا‌الکتریک مدل NS-516 دارای کتری با ظرفیت 2/5 لیتر و از جنس شیشه (duran)، آلمان بوده و مقاوم در برابر حرارت بالا تا 170 درجه سانتی گراد می‌باشد. همچنین دارای لامپ LED دور کتری که در هنگام جوش آمدن آب روشن می‌شود و ظاهری زیبا به آن می‌بخشد. قوری این دستگاه از جنس شیشه با ظرفیت یک لیتر بوده و همچنین دارای توری تفاله‌گیر از جنس استیل ضد زنگ است که در قوری قرار گرفته و قابل جدا شدن می‌باشد. جنس کتری از استیل ضد زنگ می باشد که زاویه ی چرخشی 360 درجه را دارد و ظرفیت آن 2.5 لیتر می باشد. قوری آن نیز از جنس شیشه است و داخل آن یک تفاله گیر استیل طراحی شده است قوری چای ساز ناسا ns-516 می تواند 5 یا 6 فنجان چایی را برای شما فراهم بسازد. چای‌ساز ناسا‌الکتریک مدل NS-516 دارای سیستم هوشمند محافظت از کتری خالی با قطع جریان برق می‌باشد. همچنین کتری این محصول دارای درپوش جداگانه بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از آن به صورت جداگانه نیز استفاده نمایید. این محصول ساخت کشور آلمان و در دو رنگ سفید و مشکی-قرمز عرضه می‌شود.چای ساز ناسا الکتریک ns-516 دارای فناوری ترموستات است چای ساز ناسا الکتریک ns-516  به صورتی طراحی شده که در صورت خاموش نشدن خودش به صورت اتوماتیک خاموش می شود. چای ساز ناسا الکتریک ns-516 یک انتخاب هوشمندانه برای هر خانم خانه داری خواهد بود و با ظاهر بسیار زیبا می تواند شیک ترین دکوراسیون را در هر آشپزخانه ای به وجود بیاورد و با رنگ سفید و مشکی خود را در کنار هر وسیله ای تطبیق دهد.

طراحی چای ساز ناسا الکتریک ns-516

چای ساز ترکی ns516

چای ساز با قرار گرفتن روی کابینت آشپزخانه معمولا بسیار مورد دید قرار می گیرد و کاربران در هنگام خرید چای ساز به ظاهر آن توجه ی زیادی می کنند. ناسا الکتریک همواره زیباترین محصولات را به تولید می رساند که با قرار گیری در هر آشپزخانه ای زیبایی فوق العاده ای را ایجاد می کنند. چای ساز ns-516 از جانب ناسا الکتریک با طراحی شیک و زیبا به تولید رسیده که نظر هر خانم خوش سلیقه را به سمت خود جلب می کند. چای ساز  ناسا الکتریک ns-516 به صورتی طراحی شده که قوری در بالای آن قرار گرفته و  چای از طریق گرمای کتری با بهترین حالت دم می کشد. به دلیل این که قوری از جنس شیشه می باشد چای داخل آن به خوبی نمایان است و می توان دم کشیدن چای را از نزدیک دنبال کرد. جنس کتری هم پلاستیکی می باشد و مقاومت خیلی بالایی در برابر ضربه های احتمالی دارد. از طریق دسته ای که روی کتری و قوری طراحی شده حمل این چای ساز بسیار آسان است و با طراحی پایه های ضد لغزش می توان آن را روی هر سطحی قرار داد. در داخل قوری یک فیلتر قرار داده شده که چای داخل آن قرار می گیرد و اصلا به بیرون راه پیدا نمی کند. این چای ساز مشکی رنگ جذابیت خاصی به هر آشپزخانه ای می دهد و متناسب خانواده های متوسط می باشد. البته ناگفته هم نماند این چایی ساز در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است و با قیمت مناسبی در فروشگاه هنارک عرضه شده است. قوری این دستگاه از جنس شیشه با ظرفیت یک لیتر بوده و همچنین دارای توری تفاله‌گیر از جنس استیل ضد زنگ است که در قوری قرار گرفته و قابل جدا شدن می‌باشد. کتری و قوری شیشه ای با دارا بودن لامپ led در هنگام روشن بودن رنگی در داخل آن نمایان میشود. کتری بر روی یک صفحه قرار گرفته است که زاویه چرخش 360 درجه را دارد. برای دم کشیدن چای قوری را در بالا کتری می گذاریم تا چای دم بکشد. این کتری با بدنه شیشه ای و دسته های پلاستیکی زیبایی خاصی را به خود بخشیده است که ظرفیت کتری 2 لیتر و قوری 1 لیتر می باشد. در داخل قوری یک تفاله گیر استیل قرار گرفته است و از پخش نمودن چایی جلوگیری می کند. دسته های پلاستیکی که دارای مقاومت بالایی هستند و حمل و نقل آسان از دیگر ویژگی های چای ساز ناسا الکتریک NS-516  است.

 امکانات و توان جوشیدن در چای ساز ناسا NS-516

پایه های ضد لغزش چای ساز ناسا الکتریک NS-516 مانع از لغزیدن و افتادن چای ساز در حین روشن شدن می شود . نوع عملکرد دستگاه چای ساز ایستاده ی ناسا الکتریک  از طریق دکمه ی ON/OFF بر روی پایه ی دستگاه تعیین می شود و با فشار دادن این دکمه می تواند چای ساز را روشن یا خاموش کرد . این چای ساز ایستاده به راحتی می تواند در هر فضا و مکانی مانند نگینی خوش بدرخشد . خرید چای ساز ناسا الکتریک NS-516 را به کارابرانی پیشنهاد می دهیم ، که وقت کافی برای به انتظار نشستن جوش آمدن سماور را ندارند . این چای ساز قابلیت سیرع به جوش آمدن را دارد و در چند دقیقه 2 لیتر آب داخل مخزن را به جوش می آورد . در کنار تمام ویزگی هایی که به آنها اشاره کردیم ، قیمت پایین این چای ساز می تواند دلیل بسیار قانع کننده ای برای خرید باشد . بی شک هر خانواده ای با این مشکل روبرو است که سماورش دیر جوش می آید از این رو شرکت ها دست به تولید چای ساز زدند بخصوص وقتی که مهمان هایتان زیاد است چای ساز در این مواقع بسیار خوب عمل میکند و در کمترین زمان آب جوش را به شما تحویل می دهد. یکی از بهترین چای ساز های موجود در بازار NS-516 می باشد، که توان مصرفی آن 1800 وات است. با داشتن این چای ساز ناسا الکتریک دیگر نگران مهمان های سر زده نباشید چون با استفاده از آن خیلی سریع می توانید یک چای خوش بو و خوش طعم را آماده کنید و همراه با مهمان هایتان نوش جان نمایید. چای ساز ناسا الکتریک NS-516 با مجهز بودن به قابلیت خاموش شدن خودکار به صورت اتوماتیک خاموش می شود و می توان از ایمنی آن اطمینان خاطر داشت. 

بررسی چار ساز ترکی ns516

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 4.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

یدک محصول

سلام وقت بخیر<br /> آیا قوری این محصول به صورت جدا هم هست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

چای ساز ناسا الکتریک NS-516

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم