یخچال ماشین ناسا الکتریک NS-9830

  • یخچال ماشین ناسا الکتریک ns-9830 با توان 60 وات 
  • دارای ظرفیت 18 لیتر
  • دارای دکمه قفل
  • دارای 2 حالت سرد و گرم 
  • مجهز به کابل سیم به طول 2 متر 
  • دارای دکمه خاموش و روشن 
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت یخچال ماشین  ns-9830

به عنوان یک محفظه ی خنک کننده و یا گرم کننده می توانید از یخچال ماشین ناسا الکتریک ns-9830 درون خودرو وقتی که به مسافرت میروید استفاده نمود این مدل یخچال خیلی به راحتی به ماشین شما وصل می شود و مواد غذایی شما را در دو حالت سرد و گرم نگه می دارد. درجه حرارت این یخچال از صفر تا 65 درجه سانتی گراد می باشد که با توجه به نوع مواد غذایی می توانید آن را تنظیم نمایید. ماشین یخچالی با برق شهری 220 ولت و با برق ماشین 12 ولت کار کرد دارد. این یخچال ماشین دارای دو حالت سرد کردن مواد و همچنین گرم کردن مواد می باشد. شما در هر چهار فصل سال می توانید از این یخچال ماشین استفاده نمایید. یخچال ماشین توانایی سرد نگه داشتن مواد تا 20 در جه زیر دمای محیط را دارد. همچنین می تواند مواد غذایی را 65 درجه سانتی گراد گرم نگه دارد. یخچال ماشین ناسا الکتریک مدل NS-9830 دارای توان مصرفی 60 وات است که با ظرفیت 18 لیتر برای انواع میوه، آب و مواد گوشتی و... می باشد. سرمایش همواره فرایندی بوده که نیاز به صرف انرژی دارد و این موضوع موجب شده تا خودروهای معمولی امروزی فاقد یخچال باشند. اما اهمیت یخچال به خصوص در سفر و پیک‌نیک موجب شده تا بسیاری از شرکت‌ها به صورت جداگانه این محصولات را تولید کرده تا کاربران بتوانند آن‌ها را در خودروی خود قرار دهند. یخچال فوق نیز به همین منظور تولید شده و به دلیل ابعاد و ساختاری که دارد یک یخچال تقریبا حرفه‌ای به حساب می‌آید. این یخچال محصول شرکت ناسا است و به عنوان یکی از بهترین محصول ها معرفی شده است. 

 یخچال ماشین ناسا الکتریک ns9830

طراحی و ظاهر یخچال ماشین ناسا الکتریک NS-9830

یخچال ماشین NS-9830 دارای نمایشگر عددی است و دارای یک بند کابل شارژ فندکی خودرو است. ظرفیت این یخچال 18 لیتر است و این حجم بسیاری از مواد غذایی را در یحچال ماشین جا می شود. منبع تغذیه این کالا با برق شهری 220 ولت و با خودرو 12 ولت است. قابلیت سرمایشی دستگاه تا 20 درجه پایین از دمای محیط و گرمایشی ان تا 65 درجه است. توان یخچال ماشین ناسا الکتریک NS-9830 معادل 60 وات است و با ابعاد مناسب خود به راحتی در ماشین قرار می‌گیرد. استفاده از چنین وسیله‌ای بخصوص برای کسانی که با ماشین شخصی مسافت زیادی را در طول روز یا به عنوان سفر طی می‌کنند، مفید و کاربردی خواهد بود. لازم به ذکر است، این یخچال برای قرارگیری در هر نوع ماشینی مناسب و قابل استفاده است.  بر روی بدنه‌ یخچال کلید خاموش و روشن نصب شده که دو حالت سرد و گرم را با لامپ سبز برای حالت سرد و لامپ قرمز برای حالت گرم به شما نشان خواهد داد. حالت قفل هم بر بروی بدنه ماشین یخچال حالت وکیوم هوا را به‌وجودمی‌آورد که از خروج هوای خنک یا هوای گرم درون دستگاه جلوگیری می‌شود.

امکانات دیگر ماشین یخچال ناسا  ns-9830

برای هر کس که به سفر های طولانی مدت می رود و غذا و انواع خوراکی را با خود می برد. یخچال ماشین برایش مناسب است تا مواد غذاییش نه فاسد شود و نه خراب. این یخچال ماشین وسیله ای کوچک است که با ابعاد مناسب در عقب خودروی شما جا می گیرد. این یخچال ماشین با ظرفیت 18 لیتر وسیله ای مناسب برای سفر های شما است و می تواندی هر نوع مواد غذایی رابه راحتی در آن جا قرار دهید. همان طور که گفتیم که این یخچال ماشین در هر چهار فصل سال به کار برده می شود در فصل های سر سال مواد غذایی شما را گرم نگه می دارد. همچنین در فصل های گرم هم مواد غذایی را تا 20 درجه زیر دمای محیط سرد نگه می دارد. برای تنظیم دمای یخچال و قرار دادن آن در حالت گرم‌کننده یا سردکنندگی، بر روی در آن یک ولوم قرار گرفته که شما با چرخاندن آن به حالت مورد نظر و قرار دادن بر روی دمای دلخواه خود، به راحتی می‌توانید آن را تنظیم نمایید. یکی دیگر از قابلیت های یخچال ماشین NS-9830 سیم برق به طول 2 متر است. البته ناگفته نماند این سیم جدا نشدنی است و بسیار محکم است. شما می توانید یخچال را در  صندوق عقب ماشین جای داد و کابل ان را در بین صندلی ها تا قسمت حلوی ماشین برای اتصال به فندکی عبور دهید. 

 یخچال ماشین ns9830

َ 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

یخچال ماشین ناسا الکتریک NS-9830

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم