غذا ساز فیلیپس HR7761

  • غذاساز فیلیپس hr7761
  • دارای پارچ نشکن 
  • سرعت موتور 750 وات
  • مجهز به عملکرد پلاس
  • پایه های ضد لغزش
  • دارای یک آسیاب کوچک
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

برررسی مشخصات و قیمت غدا ساز فیلیپس hr7761

غذا ساز ها یکی از وسایل آشپزخانه می باشد که با سرعت بالایی برای شما انواغ غذا را تهیه می نمایند. وظیفه اصلی غذا ساز ها خرد کردن است و به یک ظروف بزرگ خرد کردن نیز مجهز هستند. ان دستگاه چند کاره است و تمامی غذا ها ها را با سرعت اماده می کند. غدا ساز فیلیپس مدل hr7761 از محصولا ت شرکت فیلیپس می باشد و در برزیل ساخته شده است این غذا ساز از قسمت های مختلفی تشکیل شده است اگر شما برای اولین بار قصد خرید قصد خرید غدا ساز را دارید این مدل را در لیست گرینه هایتان قرار دهید. غذا ساز فیلیپس hr7761  دارای ظاهری زیبا می باشد و یک پیچ تنظیم هم بر روی بدنه آن تشکیل شده است که قدرت دستگاه را در حالت های مختلف تنظیم می کند. به لظف موتور قدرتمند 750 وات می توان انواع چیز را مخلوط کرد و یک مواد غذایی خوبی برای شما بر آید. غذا ساز hr7761 از محصولات پر کاربرد آشپزخانه است که کارایی بالایی همچون چاقو خرد کردن، ابزار برش درشت، ابزار خرد کردن درشت و... را دارد.  با خرید این دستگاه شما علاوه بر غذا ساز صاحب یک مخلوط کن شوید. طرفیت کاسه 1.3 لیتر است و امکان تهیه‌ی موادغذایی زیادی را در یک بار استفاده برای کاربران میسر می‌سازد. این دستگاه دارای یک دیسک رنده است که از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند. اندازه‌ی بزرگ دیسک‌ها کمک می‌کند موادغذایی با سرعت بسیار زیاد رنده شوند.همچنین بر روی این دیسک رنده امکان نصب سه نوع تیغه روی آن وجود دارد. این تیغه‌ها امکان رنده‌کردن به شکل ریز و درشت و همچنین ورقه‌کردن را به آشپز می‌دهند. نصب و خارج‌ کردن تیغه‌ها از دیسک پلاستیکی کاری ساده است و با فشاری اندک توسط کاربر ممکن می‌شود.  یک چاقوی خرد شده از فولاد ضد زنگ برای تهیه گوشت و سبزیجات. درج های مختلف دیسک برای رسیدگی به خرد کردن و رنده کردن. مخلوط کن 1 لیتری مقاوم در برابر مخلوط کردن ، خرد کردن و هم زدن مواد مختلف را بشکنید. یک دیسک امولسیون کننده برای تهیه مواد غذایی مانند خامه و سس مایونز. آسیاب هلی کوپتر برای خرد کردن به عنوان مثال دانه های قهوه همه ی این ها از امکانات غذا از فیلیپس hr7761 هستند. فناوری PowerChop ترکیبی از شکل تیغه ، زاویه برش و کاسه داخلی است که در هر دو ماده نرم و سخت یک نتیجه عالی را به ارمغان می آورد. همچنین برای تهیه پوره ها و مخلوط کردن کیک کیک های شما مناسب است.

قیمت و خرید تلویزیون فیلیپس hr7761

موتور و توان غذا ساز hr7761

این پردازنده غذایی فیلیپس یک موتور قدرتمند با 2 سرعت و پالس ارائه می دهد و قدرت و کنترل لازم را برای تهیه همه دستور العمل های مورد علاقه خود ارائه می دهد.توان غذاساز فیلیپس 750 وات است این میزان شنان ازقدرت بالای غدا ساز است  و دارای صدای کمی است.  این دستگاه بسیار پر کاربرد و با کیفیت است ؛ چرا که کارایی و بهره وری چهار دستگاه را دارد . آب مرکبات گیری ، آسیاب ، همزن و خرد کن  این همه قابلیت و قطعه در این مجموعه جمع شده اند و می توانند بهره وری دستگاه غذاسازی فیلیپس مدل hr7761 را به حداکثر برسانند . با این غذاساز می توانید آبمویه تهیه کنید ، مواد غذایی مختلف را خردی و یا رنده و اسیاب کرد و یا سس های مختلف را با همزن تهیه نمود .  بر ری بدنه ی غذاساز یک پیچ ولومی چرخشی تعبیه شده است که قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت مختلف را دارد. این مخزن به شما اجازه میدهد تا به میزان 5 کاسه آب میوه یا هر ماده ی غذایی دیگری را در هر دوره تهیه کنید . لازم به ذکر است که تمامی قطعات این غذاساز قابل جداسازی راحت و آسان هستند و توسط ماشین ظرفشویی هم شسته می شوند.

سایر امکانات غدا ساز hr7761

غدا ساز فیلیپس مدل hr7761 دارای ضمانت دو ساله است. فیلیپس به 4 صفحه رنده از جنس استیل ضد رنگ است. از تیغه خردکن می توان جهت خرد کردن پیاز، مغزها، گوشت، سبزیجات و شکلات تلخ استفاده نمود. همچنین این تیغه قابل استفاده برای هم زدن، مخلوط کردن و پوره کردن مواد غذایی مختلف می باشد. خمیر پلاستیکی مناسب برای تهیه نان، خمیر پیتزا و خمیر شیرینی جات می باشد. همزن امولیسیون کننده را می توان برای هم زدن تخم مرغ، خامه، تهیه سس مایونز و یا همزدن مایه کیک به کار برد. ظرفیت مخلوط کن 1.75 لیتر است که برای تهیه انواع آبمیوه و نوشیدنی مناسب می باشد. غذاساز فیلیپس دارای یک آسیاب کوچک سفید جهت آسیاب نمودن دانه های قهوه، ذرت و فلفل خشک می باشد. با استفاده از آسیاب فیلیپس همچنین می توان مغزها و ادویه جات را آسیاب و پودر کرد. رنگ این غذا ساز سفید است و با تمام وسایل دیگر آشپزخانه ست می شود. غذا ساز فیلیپس hr7761 دارای 28 عملکرد مختلف آسیاب،  صفحه چیپس ساز ضخیم و باریک،  صفحه رنده ریز و درشت،  صفحه پوره ساز،  خمیر زن، تیغه خردکن، تیغه سس زن که جنس این غذا ساز دارای بدنه پلاستیک است. غذاساز فیلیپس 7761 به پایه ی ضد لغزش مجهز شده است که با خیال راحت می توان ان را بر روی هر سطحی نگهداری نمود و نگران افتادن ان نباشید. غذاساز hr7761 می تواند بهترین جایگزین برای وسایل تک کاره نظیر ابمیوه گیری و خردکن باشد و از طریق ان در کم ترین زمان غذای اماده و خوشمزه ای درست خواهد شد.ظرف غدا ساز دارای یک تیغه فلزی می باشد که برای خرد کردن مواد غذایی مثل پیاز انواع سبریجات گوشت و ... استفاده می شود. چرخش موتور هنگام نصب پارچ مخلوط‌کن 21000 بار در دقیقه و هنگام نصب کاسه غذاساز 1900 بار در دقیقه است. غذا ساز فیلیپس hr7761 دارای تکنولوژی به نام PowerChop می باشد و این فناوری در واقع با استفاده از ترکیب طراحی تیغه و اشکال هندسی ظروف و زاویه ی برش و تیغه ها و پره ها باعث می شود تا در خرد کردن انواع مواد غذایی چه سخت و چه نرم بهترین نتیجه را داشته باشد. تکنولوژی PowerChop برای درست کردن کیک و پوره ها می تواند بسیار مناسب باشد.بهره گیری از عملکرد پالس pulse قدرت و عملکرد دستگاه غذاساز را افزایش می دهد. غذا ساز فیلیپس hr7761 دارای دو سرعت است سرعت اول برای تهیه و هم زدن تخم مرغ یا خمیرنان و.. می باشدو سرعت دوم هم برای انواع سبزیجات و گوشت و پیاز می باشد. جعبه نگهداری همراه با 9 مدل لوازم جانبی از جمله تیغه خرد کن ، دیسک سس زن ، خمیر زن ، همزن سیمی و کاردک از امکانات دیگر hr7761 می باشد.

امکانات هوشمند غدا ساز hr7761

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

عالیهههههه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

غذا ساز فیلیپس HR7761

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم