گوشی سامسونگ گلکسی A80

  • گوشی سامسونگ گلکسی A80 مدل SM-A805FZDDDBT
  • نمایشگر 6.7 اینچی از نوع سوپر آمولد Super amoled
  • باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت
  • دارای ماژول دارای موتور برای چرخش دوربین اصلی
  • پردازنده ی 8 هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز
  • حافظه ی داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگ
  • کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس Full HD+ 
  • پردازنده ی 8 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی
  • دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A80

گوشی سامسونگ گلکسی A80 از گوشی های با کیفیت سری A سامسونگ است که در سال 2019 معرفی و روانه ی بازار شده است. سال 2019 برای سامسونگ سال پرباری بود و انتظار نداشتیم این همه محصول با کیفیت را از سوی samsung داشته باشیم. سری های مختلف A که به بازار آمدند و طرفداران زیادی پیدا کردند، بالاخره گوشی سامسونگ گلکسی A80 نیز معرفی و روانه ی بازار شد. از ویژگی های متمایز کننده ی این گوشی موبایل دوربین سه گانه ی 48 مگاپیکسلی با قابلیت چرخش می باشد که همه ی کاربران را به وجد آورده است. یعنی دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده می شود و کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر دوربین های سلفی را به ارمغان خواهد آورد. تا اینجای کار را به یاد داشته باشید ولی بد نیست به طراحی و صفحه نمایش گوشی گلکسی ای 80 نیز کمی توجه کنید. به کار گیری شیشه در پنل پشت و جلوی گوشی به همراه فریم آلومنیومی جذابیت بیش از اندازه ای به گوشی بخشیده است و آن را از نظر طراحی با گوشی های بالارده همسان ساخته است. در اینکه گوشی سامسونگ گلکسی A805 کمی بزرگ است شکی نیست، اما بزرگ بودن عیب به حساب نمی آید و در واقع با در دست گرفتن گوشی البته با هر دو دست حس بسیار خوبی به کاربر القا می کند. جالب است بدانید که این بار سامسونگ ما را با یک سنت شکنی روبرو می کند و برخلاف عادت جای دکمه ی پاور و دکمه ی تنظیم صدا را عوض کرده است؛ یعنی در سمت راست دکمه ی پاور را داریم و در سمت چپ دکمه ی تنظیم صدا.

در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A80 برخلاف سایر گوشی های سری A با بریدگی V شکل یا U شکل روبرو نیستیم، بلکه این گوشی دارای نمایشگر بدون بریدگی می باشد و در واقع تمام جلوی گوشی را نمایشگر تشکیل داده است. نوع صفحه نمایش در این مدل سوپر آمولد از نوع لمسی خازنی بوده و از کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس Full HD+ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل پشتیبانی می کند. اندازه ی نمایشگر گوشی گلکسی ای 80 به 6.7 اینچ می رسد و در واقع در دسته ی گوشی های بزرگ قرار می گیرد. سامسونگ برای گوشی سری A خود مدل A805 یا همان مدل سخت افزاری SM-A805FZDDDBT از ماژولی مجهز به موتور برای چرخش دوربین اصلی بهره گرفته است. این ماژول دوربین اصلی را می چرخاند و به دروبین سلفی تبدیل می کند. با این کار رزولوشن و کیفیت دوربین سلفی مشابه دوربین اصلی می شود و از تمامی امکانات و قابلیت های دوربین اصلی نیز بهره می برد. سنسوری که برای دوربین سامسونگ گلکسی آ80 در نظر گرفته شده است، یک لنز 48 مگاپیکسلی است و البته دوربین اصلی دو گانه بوده و از دو سنسور با کیفیت های متفاوت تشکیل شده است. یکی از سنسورها با کیفیت برتر و دیگری با زاویه ی دید وسیع تر که بنابر سلیقه و نیاز می توانید بین این دو سنسور یکی را انتخاب کنید. گوشی Samsung Galaxy A80 از یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 واتی  برای تغذیه ی این مجموعه استفاده می کند.

گوشی موبایل گلکسی ای 80 galaxy a80



سخت افزار گوشی سامسونگ گلکسی ای 80

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 80

سامسونگ برای گوشی گلکسی ای 80 از تراشه ی هشت نانومتری مدل کوالکام اسپندراگون Qualcomm SDM730G Snapdragon بهره گرفته است، این تراشه با توجه به ساخت 8 نانومتری که دارد هم از نظر قدرت و سرعت ارتقا یافقته و هم از نظر مصرف انرژی بهبود پیدا کرده است. با توجه به میان رده بودن گوشی موبایل گلکسی A80 و تراشه ی میان رده ی کوالکام می توان ادعا کرد که عملکرد بسیار خوبی دارد و نسبت به سایر تراشه های میان رده بهتر عمل می کند. این تراشه ی 8 هسته ای از دو دسته پردازنده تشکیل شده است. پردازنده ی دو هسته‌ی 2.2 گیگاهرتزی Kryo 470 طلایی و شش هسته‌ی 1.7 گیگاهرتزی Kryo 470 نقره‌ای پردازنده ی 8 هسته ای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 80 را تشکیل می دهند. از نظر حافظه ی داخلی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A80 دارای 128 گیگ حافظه ی داخلی و 8 گیگابایت رم است. که متاسفانه از درگاه حافظه ی جانبی پشتیبانی نمی کند و نمی توان حافظه ی گوشی را ارتقا داد. این میزان حافظه سرعت لازم را برای اجرای کارهای مختلف فراهم آورده است. البته حافظه ی 128 گیگابایتی نیاز شما را رفع خواهد کرد و یقینا نیازی به حافظه ی بیشتر نخواهید داشت. تراشه ی به کار رفته در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A805 قابلیت اتصال به شبکه های ارتباطی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE را دارد و از شبکه ی بی سیم وای فای، قابلیت بلوتوث و GPS و امواج اف ام رادیو ... پشتیبانی می کند. گوشی Samsung Galaxy A80 برای تغذیه ی این مجموعه ی سخت افزاری از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت بهره می برد. این باتری از قابلیت شارژ سریع 25 وایت پشتیبانی می کند. جالب است بدانید که این باتری در حالت آماده به کار به مدت 125 ساعت و در حالت مکالمه به مدت 18 ساعت و در حالت وب گردی به مدت 15 ساعت و در حالت پخش ویدئو به مدت 7.5 ساعت و در حالت ضبط ویدئو به مدت 5 ساعتشارژ نگه می دارد.

دوربین گوشی Samsung Galaxy A80

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، بخش دوربین گوشی موبایل گلکسی A80 از برجسته ترین ویژگی های گوشی است که به لطف قابلیت چرخش دوربین ایجاد شده است. می دانید که معمولا گوشی ها دارای دروبین اصلی و دوربین سلفی با کیفیت ها و سنسورهای متفاوتی هستند و همیشه کیفیت دوربین اصلی به مراتب بالاتر از دوربین سلفی است. در این مدل گوشی خبری از کیفیت های متفاوت نیست و دوربین اصلی و دوربین سلفی به کمک ماژول چرخان یکی شده اند. دوربین اصلی به کار رفته در این مدل گوشی دوگانه است و از دو سنسور با کیفیت های متفاوت تشکیل شده است. سنسور اصلی یا لنز اصلی دوربین 48 مگاپیکسل کیفیت دارد و دارای فاصله ی کانونی F/2.0 می باشد، دوربین 48 مگاپیکسلی در واقع همان دوربینی است که بصورت پیش فرض در اختیار شما قرار می گیرد. اما یک سنسور 8 مگاپیکسلی با فاصله ی کانونی f/2.2 و زاویه ی دید 123 درجه نیز در این دوربین حضور دارد که با زاویه دید گسیترده اش تصاویری وسیع تر را در قاب دروبین جای می دهد. با این لنزهای متفاوت می توانید بهترین و زیباترین عکس ها را بگیرید، همچنین یک سنسور سه بعدی با نام TOF 3D camera در این دروبین وجود دارد که برای ثبت عمق تصاویر به کار می رود و به تصویر عمق بیشتری می بخشد و حس سه بعدی بودن را به تصویر می دهد. از امکانات و قابلیتهایی که دوربین گوشی گلکسی ای 80 از آن پشتیبانی می کند می توان به قابلیت HDR و قابلیت پاناروما و فلش LED و قابلیت فوکوس زنده Live Focus اشاره کرد. که همگی در خلق تصویری ایده آل و جذاب دخیل می باشند. ترکیب عملکرد Live Focus با سنسور سه بعدی TOF 3D camera تصاویری با پس زمینه ی تار و سوژه ی واضح را بوجود می آورد. با کمک ماژول دارای موتور برای چرخاندن دوربین، دوربین اصلی به دروبین سلفی تبدیل می شود و این قابلیت این امکان را برای کاربران بوجود آورده است تا از همان کیفیت دوربین اصلی برای دوربین سلفی بهره گرفت.

دوربین گوشی گلکسی ای 80


نمایشگر گوشی موبایل گلکسی A805

صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 80 برابر 6.7 اینچ است. این نمایشگر از پنلی با فناوری سوپرآمولد super amoled از نوع لمسی خازنی بهره می برد. نمایشگر روشن و شفاف این گوشی نتیجه ی به کارگیری پنل سوپرآمولد است. این نوع فناوری میزان شفافیت و روشنایی را بسیار افزایش می دهد و حتی رنگ های نمایشگر را بسیار نزدیک به واقعیت نشان می دهد. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی 85.8% است و می توان گفت که نمایشگر گوشی تمام صفحه است. کیفیت تصویر گوشی موبایل سامسونگ گلکسی a80 برابر 2400 در 1080 پیکسل است. تراکم پیکسلی این گوشی 393 پیکسل در اینچ است و در هر اینچ از این نمایگشر 393 پیکسل جاسازی شده است. همچنین قارد به تشخیص 16 میلیون رنگ است و می تواند تصاویری واقعی و با کیفیت را به معرض نمایش بگذارد.این قابلیت در طبیعی نمایش داد تصاویر نقش اساسی دارد و می تواند تصاویر را نزدیک به واقعیت پخش کند. با این همه می توان ادعا کرد که این نمایشگر عملکردی بی نظیر و دقیق دارد و مطمئنا همه ی کاربران را راضی نگه خواهد داشت. همچنین نسبت تصویر در این نمایشگر 19:9 می باشد که نشان از کشیده بودن صفحه نمایش دارد. این گوشی دو سیم کارت و اسلات اختصاصی برای کارت حافظه ی میکرو اس دی micro sd پشتیبانی نمی کند. گوشی موبایل گلکسی a80 دارای ابعاد 165.2 در 76.5 در 9.3 میلی‌متری است که نشان از باریک بودن و خوش دست بودن گوشی دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

مدل فنی گوشی
SM-A805FZDDDBT
ابعاد
165.2 در 76.5 در 9.3 میلی‌متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
ساختار بدنه
پشت و جلو از جنس شیشه، فریم آلومینیومی
پزدازنده مرکزی ( CPU )
8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 470 طلایی و شش هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Kryo 470 نقره‌ای)
پردازنده گرافیکی ( GPU )
Adreno 618
نوع تراشه
Qualcomm SDM730G Snapdragon 730G
حافظه داخلی
128 گیگا بایت
ظرفیت RAM
8 گیگا بایت
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED لمسی خازنی
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن
2400 در 1080 پیکسل
محافظت صفحه نمایش
1
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
سایر قابلیت ها
2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل
شارژ سریع باتری 25 واتی
رادیو اف‌ام
85.8% نسبت نمایشگر به بدنه، 393 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی
شبکه های ارتباطی
GSM / HSPA / LTE
شبکه 2G
1
شبکه 3G
11
شبکه 4G
1
توضیحات wifi
1
توضیحات بلوتوث
1
توضیحات مکان یابی ( GPS )
1
دوربین اصلی
دوگانه 48 مگاپیکسل
دوربین اصلی - دوگانه
1
دوربین سلفی
ماژول مجهز به موتور برای چرخش دوربین اصلی
بلند گو
1
سیستم عامل
اندروید
ورژن سیستم عامل
اندروید 9.0 (پای)
حسگرها
حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
باتری قابل تعویض
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

دوربین

کیفیت دوربینش که عالی . اون چرخش دوربین هم جالبه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

مدل فنی گوشی
SM-A805FZDDDBT
ابعاد
165.2 در 76.5 در 9.3 میلی‌متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
ساختار بدنه
پشت و جلو از جنس شیشه، فریم آلومینیومی
پزدازنده مرکزی ( CPU )
8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 470 طلایی و شش هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Kryo 470 نقره‌ای)
پردازنده گرافیکی ( GPU )
Adreno 618
نوع تراشه
Qualcomm SDM730G Snapdragon 730G
حافظه داخلی
128 گیگا بایت
ظرفیت RAM
8 گیگا بایت
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED لمسی خازنی
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن
2400 در 1080 پیکسل
محافظت صفحه نمایش
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
سایر قابلیت ها
85.8% نسبت نمایشگر به بدنه، 393 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی
شبکه های ارتباطی
GSM / HSPA / LTE
شبکه 2G
شبکه 3G
11
شبکه 4G
توضیحات wifi
توضیحات بلوتوث
توضیحات مکان یابی ( GPS )
دوربین اصلی
دوگانه 48 مگاپیکسل
دوربین اصلی - دوگانه
دوربین سلفی
ماژول مجهز به موتور برای چرخش دوربین اصلی
بلند گو
سیستم عامل
اندروید
ورژن سیستم عامل
اندروید 9.0 (پای)
سایر قابلیت ها
2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل<br /> شارژ سریع باتری 25 واتی<br /> رادیو اف‌ام
حسگرها
حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
باتری قابل تعویض
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت

گوشی سامسونگ گلکسی A80

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم